Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op september 06, 2024, 20:41:43
En bij een bepaalde groep supporters is het sentiment gewoon altijd negatief.

Neenee. Realistisch heet dat.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter


Sonnema

Citaat van: Galdiano op september 06, 2024, 22:37:58
Ja!  :R

Iedereen kijkt op zijn eigen manier naar het spelletje van Cambuur en geeft zijn mening er over. De ??n noemt het kritiek en de andere noemt het realisme. Dat het dan wordt uitgesproken zijn er mensen die er moeite mee hebben, je kunt het niet gaan lezen of de persoon niet meer volgen of er op reageren. Iedereen heeft zijn mening en laat dat lekker zo zijn, zowel hier als op twitter. Henk heeft het nu in de stukje allemaal mooi uitgelegd en kan ook niet alles zeggen natuurlijk. Want ook aan dit verhaal zit een andere kant. Zo is het nu in het voetbal. Stoor je niet te veel aan reacties, sommige personen weten meer dan dat je denkt. Aankomende week mag Lambooij zijn verhaal doen bij omroep Abe, benieuwd wat die gaat vertellen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Sonnema op september 07, 2024, 08:23:11
Iedereen kijkt op zijn eigen manier naar het spelletje van Cambuur en geeft zijn mening er over. De ??n noemt het kritiek en de andere noemt het realisme. Dat het dan wordt uitgesproken zijn er mensen die er moeite mee hebben, je kunt het niet gaan lezen of de persoon niet meer volgen of er op reageren. Iedereen heeft zijn mening en laat dat lekker zo zijn, zowel hier als op twitter. Henk heeft het nu in de stukje allemaal mooi uitgelegd en kan ook niet alles zeggen natuurlijk. Want ook aan dit verhaal zit een andere kant. Zo is het nu in het voetbal. Stoor je niet te veel aan reacties, sommige personen weten meer dan dat je denkt. Aankomende week mag Lambooij zijn verhaal doen bij omroep Abe, benieuwd wat die gaat vertellen.
Toch vind ik het niet best dat Henk kennelijk persoonlijke berichten krijgt, of lees ik dat verkeerd? Niet bedreigend zegt hij, maar wil er ook niet over uitwijden. Laat die man gewoon zijn werk doen denk ik dan

papier

Citaat van: Sonnema op september 07, 2024, 08:23:11
De ??n noemt het kritiek en de andere noemt het realisme.

Kritiek heeft niemand problemen mee, mits het realistisch is. Het probleem zit hem in mensen die kritiek leveren zonder daarbij de realiteit in ogenschouw te nemen.

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2024, 08:39:45
Toch vind ik het niet best dat Henk kennelijk persoonlijke berichten krijgt, of lees ik dat verkeerd? Niet bedreigend zegt hij, maar wil er ook niet over uitwijden. Laat die man gewoon zijn werk doen denk ik dan

Als ik dat lees, dan denk ik nieuw nummer nemen, sowieso 2 toestellen... . Je moet jezelf ook een beetje beschermen als trainer.

Het is leuk om hier te ouwehoeren over opstellingen en wissels maar daar moet je Henk niet mee lastig vallen. Laat hem lekker zijn werk doen, idd.

Specuveter

Henk moet zichzelf ook wat in acht nemen.
Weet dat veel supporters zijn nummer hebben en hem kunnen berichten
Zou daar toch wat "voorzichtiger" mee omgaan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2024, 08:39:45
Toch vind ik het niet best dat Henk kennelijk persoonlijke berichten krijgt, of lees ik dat verkeerd? Niet bedreigend zegt hij, maar wil er ook niet over uitwijden. Laat die man gewoon zijn werk doen denk ik dan

Niet bedreigend staat er idd, maar blijkbaar wel kwetsend. Want hij zeg: "Ook voor hen is het kwetsend."

Treurig :zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Mike SCC

Jammer dat er mensen die zich Cambuur supporter noemen het zo priv? op Henk (en familie) moeten richten. Ik erger me sowieso kapot aan het gejammer en gezeik van een groot deel van de achterban, voor wie het nooit goed genoeg is (je zou maar zo in het leven staan?), maar er zijn ook grenzen? Als het je allemaal niet zint ga dan gewoon iets anders doen en laat die mensen met rust. Ze zijn dag en nacht met onze club bezig en zeker niet uit kwade bedoelingen. Kijk in de spiegel en vraag je eens af wat jouw bijdrage kan zijn denk ik dan.  :R

oscarsielstra

#3340
Ik mis een inhoudelijks analyse van ons voetbal systeem, de kwaliteit die we daarvoor hadden/nu hebben.
Verdedigend is het al 2 jaar "behelpen". Aanvallend is/was er weinig creativiteit.
Etc. etc.
Hopelijk wordt dat ook eens uitgelegd en besproken.

poelie-lwd

Citaat van: Sonnema op september 07, 2024, 08:23:11
Iedereen kijkt op zijn eigen manier naar het spelletje van Cambuur en geeft zijn mening er over. De ??n noemt het kritiek en de andere noemt het realisme. Dat het dan wordt uitgesproken zijn er mensen die er moeite mee hebben, je kunt het niet gaan lezen of de persoon niet meer volgen of er op reageren. Iedereen heeft zijn mening en laat dat lekker zo zijn, zowel hier als op twitter. Henk heeft het nu in de stukje allemaal mooi uitgelegd en kan ook niet alles zeggen natuurlijk. Want ook aan dit verhaal zit een andere kant. Zo is het nu in het voetbal. Stoor je niet te veel aan reacties, sommige personen weten meer dan dat je denkt. Aankomende week mag Lambooij zijn verhaal doen bij omroep Abe, benieuwd wat die gaat vertellen.

Prima verwoord maat  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Henk de Jong krijgt kwetsende berichten: OPHEF!!
Ype Smid wordt fysiek bedreigd en zelfs weggejaagd: krekels...

Wonderlijk hoe selectieve verontwaardiging werkt  :zucht
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

Citaat van: poelie-lwd op september 07, 2024, 11:43:24
Henk de Jong krijgt kwetsende berichten: OPHEF!!
Ype Smid wordt fysiek bedreigd en zelfs weggejaagd: krekels...

Wonderlijk hoe selectieve verontwaardiging werkt  :zucht
Beide is fout toch? Maar het gaat hier over Henk in het hier en nu. Als je dan toch met dieren gooit, iets met oude koeien uit de sloot halen?.

Inferno-058

Citaat van: Mike SCC op september 07, 2024, 11:09:23
Jammer dat er mensen die zich Cambuur supporter noemen het zo priv? op Henk (en familie) moeten richten. Ik erger me sowieso kapot aan het gejammer en gezeik van een groot deel van de achterban, voor wie het nooit goed genoeg is (je zou maar zo in het leven staan?), maar er zijn ook grenzen? Als het je allemaal niet zint ga dan gewoon iets anders doen en laat die mensen met rust. Ze zijn dag en nacht met onze club bezig en zeker niet uit kwade bedoelingen. Kijk in de spiegel en vraag je eens af wat jouw bijdrage kan zijn denk ik dan.  :R
Bedreigen en het negativisme zijn 2 verschillende dingen. Bedreigen is onacceptabel. Echter mag men best wel kritisch zijn. Het is al 2 seizoen dramatisch en momenteel loopt het ook niet lekker. Ik denk dat veel mensen een ander verwachtingspatroon hadden.