Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Een oud prof op de bank die ook wat tegen Henk durft te zeggen mag er toch best bij in de staf (en dan als Boschaart en niet als Alflen).

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 08:32:38
Een oud prof op de bank die ook wat tegen Henk durft te zeggen mag er toch best bij in de staf (en dan als Boschaart en niet als Alflen).

Tsja ik denk dat dit ook een slecht inzicht is geweest. Iedereen hier riep al dat er behoefte was aan een goede side kick voor Henk, met ruime ervaring in betaald voetbal.

Henk red dit niet alleen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Naastismis op augustus 31, 2024, 07:56:54
Als Henk wordt ontslagen, wie moet hem dan opvolgen? Het seizoen is net begonnen, en er zijn dus niet veel trainers vrij. De trainer ontslaan zou op dit moment niet slim zijn.

Hoe lang is een positie houdbaar? Het is gewoon al een aantal jaar echt matig tot slecht. Als je nu iets van progressie ziet ala, maar het wordt alleen maar minder en minder. Veel te veel wisselingen, geen automatismen, onzekere spelers, niemand die beter wordt en ga zo maar door. Wie het moet gaan doen geen idee. Maar wie het ook wordt zal het lastig krijgen, want het gros hier denkt dat we redeloos verloren zijn zonder Henk.

Specuveter

Ren? vd weij voor de groep.
Henk assistent.

Harry L.

Citaat van: Specuveter op augustus 31, 2024, 08:47:39
Ren? vd weij voor de groep.
Henk assistent.

Denk niet dat het werkt, Henk zal dat naar mijn idee niet accepteren. Daar komt bij dat als v/d Weij
het een aantal wedstrijden slecht doet iedereen weer begint met de roep om Henkie. Wat dat betreft zit het bestuur in een spagaat, want ze weten ook wel wat er bij de achterban leeft.

EdsjeSCC

Henk hoofdtrainer, maar als een manager (Ferguson destijds)
Vd Weij hoofdveldtrainer, maar is assistent

sunderland

Zie even interview met van Mullem en dat is wel zorgelijk hoor. Dat de wil om te winnen wat ontbreekt. Duels e.d.. hij zegt niet dat ie het zelf goed doet maar dat hij wel in het veld ziet dat dat niet klopt. Dit gaat echt niet goed zo?. 

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 09:32:17
Zie even interview met van Mullem en dat is wel zorgelijk hoor. Dat de wil om te winnen wat ontbreekt. Duels e.d.. hij zegt niet dat ie het zelf goed doet maar dat hij wel in het veld ziet dat dat niet klopt. Dit gaat echt niet goed zo?.

Dooddoener... voetballend klopt er geen reet van en met het druk zetten trouwens ook niet

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 31, 2024, 09:34:27
Dooddoener... voetballend klopt er geen reet van en met het druk zetten trouwens ook niet
dooddoener?? als een basis speler dat uitspreekt? Dan krijg je sowieso wat jij zegt dat er geen reet van klopt

Bankzitter

Met Souren / Keiftenbelt zou het toch niet mogen dat je middenveld wordt weggetikt?
Als dat wel gebeurt, dan klopt er iets niet.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 09:48:50
dooddoener?? als een basis speler dat uitspreekt? Dan krijg je sowieso wat jij zegt dat er geen reet van klopt

Bij elk team waar het slecht gaat is het "wil om te winnen" "duels winnen" "over mijn lijk mentaliteit" "alles geven" blabla

DayDreamer

#3281
Er moet een hele goede veldtrainer bij, en Henk mag wel wat meer kwaad worden, in interview zegt ie dat hij niet de hele tijd boos kan worden, nou als het nodig is lekker kwaad worden toch, man man man. Henk weet het niet meer, dat hij al meerdere wedstrijden voor de rust moet wisselen zegt genoeg, en dan ook nog meerdere wissels in de rust.

Zijn assistenten zijn allemaal pure softies, en Henk is zelf ook niet iemand die snel kwaad kan worden lijkt het, die man moet veel directer worden, dan maar als een van Gaal tekeer gaan, regels regels regels.

En ja hij heeft ook een kutelftal, iets waar hij ook zelf aan mee heeft gewerkt.

diekhuzen

We missen creativiteit.
Van Kaam door vele uitgekotst, omdat hij verdedigend te kort komt of geen aanvoerder is. Misschien klopt dat ook wel en van Kaam had er ook meer uit kunnen halen. Van Kaam had wel het lef en de creativiteit om vooruit de denken in de plaats van op safe spelen met een traag balletje breed achter de man. Veel gevaar kwam vorig seizoen bij van Kaam vandaan. Met Nartey heb je ook een onbevangen voetballer, maar die staat er plots naast. Persoonlijk zijn dat juist de spelers die het voetbal aantrekkelijk maken.


DayDreamer

Henk moet ook gaan kijken of het voetbal wat hij wil spelen en wat wij als supporters graag zien wel gespeelt kan worden met deze selectie, ploegen laten Cambuur het spel, misschien moet je dit gaan omdraaien, laat het voetbal maar aan de tegenstander, zeker in uitwedstrijden.

wiekie1969