Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 28, 2024, 21:45:48
reactie op mij? het is niet mijn visie he het is de visie van de club die hebben de
assistenten heel hoog zitten.maar ja ervaring is ook iets,als je hier voor kiest is
dat misschien voor de komende jaren of het dit seizoen gaat werken is afwachten.

Die assistenten hewwe nul ervaring. Zijn nog niet eens 30 jaar. Die wudde dus niet serieus genomen door de spelers.  Ouwe jongens krentenbrood. Knuffelen.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 28, 2024, 14:55:55
ik denk
dat de assistenten wel goed zijn maar of het tactisch ook altijd goed gaat
betwijfel ik.

Dan zijn ze dus niet goed als het tactisch niet klopt.

Zuid1991

#3242
Men ken hier lullen over assistenten, trainer en taktiek maar feit is:
Als er niet 2 sterkhouders komme, ken zelfs een Arne Slot er ook geen topelftal van maken.

We zullen geduld moeten hebben?Maar het onderbuikgevoel is logischerwijs er wel bij veel supporters wat betreft het nog uitblijven van nieuwe spelers.
We hebben nog een aantal dagen maar men wist al maanden dat Smit weg zou gaan.
Ik zal pas na de transferdeadline oordelen maar er mag nu wel gas gegeven worden!
Er zijn geen excuses, 11000 seizoenskaarten, nieuw stadion waar er meer mogelijkheden zijn, hoger spelersbudget, gras.

janou

Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 13:23:24
Die assistenten hewwe nul ervaring. Zijn nog niet eens 30 jaar. Die wudde dus niet serieus genomen door de spelers.  Ouwe jongens krentenbrood. Knuffelen.

Mogen de spelers zelf bepalen of ze hen serieus nemen? Of bepaal jij dat voor hen?

James

Citaat van: Zuid1991 op augustus 29, 2024, 13:32:55
Men ken hier lullen over assistenten, trainer en taktiek maar feit is:
Als er niet 2 sterkhouders komme, ken zelfs een Arne Slot er ook geen topelftal van maken.

We zullen geduld moeten hebben?Maar het onderbuikgevoel is logischerwijs er wel bij veel supporters wat betreft het nog uitblijven van nieuwe spelers.
We hebben nog een aantal dagen maar men wist al maanden dat Smit weg zou gaan.
Ik zal pas na de transferdeadline oordelen maar er mag nu wel gas gegeven worden!
Er zijn geen excuses, 11000 seizoenskaarten, nieuw stadion waar er meer mogelijkheden zijn, hoger spelersbudget, gras.

Dit dus. Henk moet het hiermee doen. Smit wou weg en Cambuur wou meewerken dan mag je toch een spits op dinsdag verwachten. Ik vind het niet echt te begrijpen dat je op deze manier zegt op hoop van zegen en anders maar geen punten. Ik zie echt wel goede versterkingen, ook voor de toekomst. Maar je zal toch wat met het hier en nu moeten.

V-man

Milan was er zeker met zijn hoofd niet meer bij de laatste wedstrijden. Wat dat betreft maakt het morgen niet zoveel uit. Hoop dat de Leeuw het ijs breekt morgen en/of Balk (morgen ook in de spits?). Spitsen uit het buitenland hebben we hier ook niet echt goede ervaringen mee behoudens Obeche. Morgen misschien weer verliezen maar het seizoen is nog lang (zie Grungn vorig jaar). Het is toch de club waar het allemaal om draait. Forza SCC!

papier

Citaat van: James op augustus 29, 2024, 22:51:10
Dit dus. Henk moet het hiermee doen. Smit wou weg en Cambuur wou meewerken dan mag je toch een spits op dinsdag verwachten. Ik vind het niet echt te begrijpen dat je op deze manier zegt op hoop van zegen en anders maar geen punten. Ik zie echt wel goede versterkingen, ook voor de toekomst. Maar je zal toch wat met het hier en nu moeten.

PSV weet ook al maanden dat Veerman vertrekt?

wiekie1969

Citaat van: janou op augustus 29, 2024, 22:38:10
Mogen de spelers zelf bepalen of ze hen serieus nemen? Of bepaal jij dat voor hen?

Ik bepaal helemaal niks, ik spreek uit ervaring.

wiekie1969

Citaat van: James op augustus 29, 2024, 22:51:10
Dit dus. Henk moet het hiermee doen. Smit wou weg en Cambuur wou meewerken dan mag je toch een spits op dinsdag verwachten. Ik vind het niet echt te begrijpen dat je op deze manier zegt op hoop van zegen en anders maar geen punten. Ik zie echt wel goede versterkingen, ook voor de toekomst. Maar je zal toch wat met het hier en nu moeten.

De club heeft het niet goed voor elkaar. De scouting is een drama en er staat iemand van 37 jaar in de spits vanavond. Zo diep zijn we inmiddels al gezonken.

poelie-lwd

Bitsje vertrouwen maat  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 06:23:57
De club heeft het niet goed voor elkaar. De scouting is een drama en er staat iemand van 37 jaar in de spits vanavond. Zo diep zijn we inmiddels al gezonken.
Na maandag even verder kijken....

De Gast

Als je Henk zo hoort moet het allemaal van heel ver komen in de groep. Je moet het ze allemaal voorkauwen. Hij zag verbetering, iets van scherpte.
Kieftenbelt dekt zich voor de camera ook al wat in tegen de hoge verwachtingen wat betreft zijn persoontje.
Het oogt allemaal als een elftal FC Los Zand.

Stiens

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 06:22:00
Ik bepaal helemaal niks, ik spreek uit ervaring.

Je bent hier het woordje 'eigen' vergeten tussen te zetten denk ik?  :proost

666

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 08:45:34
Als je Henk zo hoort moet het allemaal van heel ver komen in de groep. Je moet het ze allemaal voorkauwen. Hij zag verbetering, iets van scherpte.
Kieftenbelt dekt zich voor de camera ook al wat in tegen de hoge verwachtingen wat betreft zijn persoontje.
Het oogt allemaal als een elftal FC Los Zand.

Gedeeltelijk mee eens, Kieftenbelt is wel realistisch vind ik. Hij is hier nog maar net en moet ook even wennen aan het spel en de spelers.
Ik verwacht, ondanks dat hij moet wennen, dat hij van meerwaarde is voor de jonge spelers.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 06:22:00
Ik bepaal helemaal niks, ik spreek uit ervaring.

Idd uit eigen ervaring. En ik heb juist de ervaring dat leeftijd ondergeschikt is aan kwaliteit. Dus zullen we niet voor de spelers gaan invullen wat zij denken over de assistenten als wij dat niet weten?