Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Harry L. op augustus 24, 2024, 10:51:04
Wel heel simpel niet jonge, raakt kant nog wal dit.

Klopt. Net als 80% van de overige berichten hier

Harry L.

Citaat van: Poetser op augustus 24, 2024, 11:02:25
Klopt. Net als 80% van de overige berichten hier

Denk dat het wel wat mee valt, de meesten maken zich terecht zorgen en zien gewoon geen progressie. We willen uiteindelijk allemaal hetzelfde maar zien voorlopig weer een jaar in rook op gaan. De eerste zes punten zijn al weer pleite, tegen toch mindere goden.

DayDreamer

Citaat van: Harry L. op augustus 24, 2024, 11:11:56
Denk dat het wel wat mee valt, de meesten maken zich terecht zorgen en zien gewoon geen progressie. We willen uiteindelijk allemaal hetzelfde maar zien voorlopig weer een jaar in rook op gaan. De eerste zes punten zijn al weer pleite, tegen toch mindere goden.

Precies dit, veel teleurstelling dat we na 3 wedstrijden alweer door hebben, dat het waarschijnlijk weer een kutseizoen gaat worden, en dat met een nieuw stadion, van 1.5 miljoen spelersbudget naar 2.6 miljoen spelersbudget, en dan zo beginnen, en met name het veldspel wat nergens op lijkt, en dan een aanval die niet kan scoren.

Lang seizoen in een mooi stadion.

oost

De meeste mensen zijn helemaal niet negatief ze maken zich alleen erg zorgen dat er niks meer of weinig bij komt.  In het slechtste geval vertrekken Water en Smit en komt de club net noodaankopen. En dan weet je wel hoelaat dat het is. Terwijl wanneer je nu investeringen doet in de selectie en alleen Smit laat gaan dan doe je 100% mee. Laten we niet te negatief zijn 70% van de tijd hebben wij overwicht gehad zowel tegen TOP oss Helmond sport en mvv.
Mijn gevoel zegt 2 goede spelers erbij en je hebt een hele aardige selectie  :thumbsup

Bankzitter

Volgens mij heeft Lambooij zijn lijstjes prima op orde en samen met Henk ook de contacten al wel gelegd.
De afvallers in de eredivisie zijn nu ook wel bekend, Lambooij is al in Engeland geweest.
Diemers ga ik niet vanuit, maar er is wel contact. Ik verwacht niet een paniek aankoop als er iemand weggaat.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2024, 11:45:16
Volgens mij heeft Lambooij zijn lijstjes prima op orde en samen met Henk ook de contacten al wel gelegd.
De afvallers in de eredivisie zijn nu ook wel bekend, Lambooij is al in Engeland geweest.
Diemers ga ik niet vanuit, maar er is wel contact. Ik verwacht niet een paniek aankoop als er iemand weggaat.

Tis wel zo hoe langer het duurt (met bijvoorbeeld Smit) hoe groter het gevaar wordt
Henk, held, bedankt

sunderland

Zie interview met Henk waarin hij zegt 25 kansen of mogelijkheden.
Ja dan kan ik er nog wel een paar. Als ze een aanval naar de 16 al mee tellen waar gaat het dan nog over. Echte grote kans was die kopbal van de leeuw die recht op de keeper was maar verder misschien een paar. Zie nu al een paar x dat Henk er klaar mee is maar hij doet er niks aan. Hij is veel te lief in alles, flikker die bestuurskamer open en eis spelers of geef aan.

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 13:10:33
Zie interview met Henk waarin hij zegt 25 kansen of mogelijkheden.
Ja dan kan ik er nog wel een paar. Als ze een aanval naar de 16 al mee tellen waar gaat het dan nog over. Echte grote kans was die kopbal van de leeuw die recht op de keeper was maar verder misschien een paar. Zie nu al een paar x dat Henk er klaar mee is maar hij doet er niks aan. Hij is veel te lief in alles, flikker die bestuurskamer open en eis spelers of geef aan.

58 doelpogingen in 3 wedstrijden lees ik maar daar krijg je geen punten voor
van die 58 waren en 90% kansloos volgens mij meters over of naast of slappe
rollertjes die een keeper zo opppakt. je kan beter 12 pogingen hebben waarvan
er 6 invliegen,we zijn een club van de cijfers geworden maar daar win je de
competitie niet mee.

papier

Citaat van: denistel op augustus 24, 2024, 13:53:29
58 doelpogingen in 3 wedstrijden lees ik maar daar krijg je geen punten voor
van die 58 waren en 90% kansloos volgens mij meters over of naast of slappe
rollertjes die een keeper zo opppakt.

Eens

Citeerwe zijn een club van de cijfers geworden maar daar win je de
competitie niet mee.

Citeerje kan beter 12 pogingen hebben waarvan
er 6 invliegen,

Huh?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 14:21:51
Eens

Huh?

ik bedoel er mee je kan wel de meeste doelpogingen corners gelopen
meter aantal sprint enz hebben maar wat telt zijn doelpunten en daar in
doen we het gewoon slecht

AL

#3176
Hoeveel 100% kansen hebben we gehad?
Gisteren 3 ofzo. Vorige week iets meer.
Zoveel wordt er niet gecre?erd en al helemaal niet door voetballende acties.
Het spel is gewoon zeer slecht en totaal geen idee erachter.
Henk is daar wel verantwoordelijk voor.
Ik snap ook niet dat hij niet ingrijpt dat spelers zomaar weer de lange bal gaan spelen of de bal blind inslingeren vanaf de buiten.

papier

Citaat van: denistel op augustus 24, 2024, 14:43:20
ik bedoel er mee je kan wel de meeste doelpogingen corners gelopen
meter aantal sprint enz hebben maar wat telt zijn doelpunten en daar in
doen we het gewoon slecht

Ik zit een beetje te dollen. Cijfers kunnen ons zeker wel helpen maar cijfers dienen wel een doel en die moeten we niet uit het oog verliezen. Alle tikkies breed in Oranjr onder Blind daar kun je als cijferman een stijve van krijgen want hoog aangekomen passing percentage. Maar je had er geen reet aan want daar komen geen kansen en dus geen goals uit. Kijk naar de juiste dingen, zoals type voorzetten dat kan ons wel helpen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op augustus 24, 2024, 15:09:59
Ik zit een beetje te dollen. Cijfers kunnen ons zeker wel helpen maar cijfers dienen wel een doel en die moeten we niet uit het oog verliezen. Alle tikkies breed in Oranjr onder Blind daar kun je als cijferman een stijve van krijgen want hoog aangekomen passing percentage. Maar je had er geen reet aan want daar komen geen kansen en dus geen goals uit. Kijk naar de juiste dingen, zoals type voorzetten dat kan ons wel helpen.

In dit geval zijn die ene cijfers, de doelpogingen en balbezit, bedoeld om aan te geven dat misschien die andere cijfers, de doelpunten en punten niet alles zeggen.
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: DayDreamer op augustus 24, 2024, 11:25:05
Precies dit, veel teleurstelling dat we na 3 wedstrijden alweer door hebben, dat het waarschijnlijk weer een kutseizoen gaat worden, en dat met een nieuw stadion, van 1.5 miljoen spelersbudget naar 2.6 miljoen spelersbudget, en dan zo beginnen, en met name het veldspel wat nergens op lijkt, en dan een aanval die niet kan scoren.

Lang seizoen in een mooi stadion.

Klopt dit wel? Vorig jaar kregen we een hogere degradatiebijdrage neem ik aan dan dit seizoen. En dan stijgen we nog met 1,1 miljoen? Waar is dat geld heengegaan dan?