Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: DayDreamer op augustus 22, 2024, 09:56:46
Uiteraard moeten we Henk de tijd geven om zijn visie, zijn spel te slijpen in dit team, maar ben het er wel mee eens dat als dit niet lukt vanwege de kwaliteit, dat we niet blind moeten zijn om wat behoudender te gaan moeten spelen. Leuk veel goals maken, maar als er we ook veel tegen krijgen zoals afgelopen seizoen, dan koop je er niks voor, zelfs rechterrijtje.
Ik vind vooral de voorhoede totaal niet passen in zijn systeem, nogmaals Henk zijn tropenjaren waren met een klasse spits, maar ook met totaal andere vleugelspelers, Balk en vd Water zijn totaal andere types, rommelaars, die veel naar binnen willen, daarom zie ik ze ook het liefst niet samen in de basis staan, ik ga er niet voor op het puntje van mijn stoel zitten.
pauwels is wel een Henk speler. Daarbij MVV 1 kans en Helmond ook 1 kans dus daarom systeem aanpassen hoeft niet

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2024, 09:37:04
wat Denistel schrijft moet je ook nuanceren. Schouten en Mac wisten we niet en Hoedemakers kwam ook net kijken en heeft het geleerd. Je moet nu Henk ook de kans geven om dat nu te doen. Nieling -Casas kunnen dat misschien ook. Wat ik wil zeggen dat het toen na een tijdje in elkaar viel en dat zou nu ook zomaar kunnen met 2 kwaliteit spelers erbij . Sowieso is de spits positie hierin leidend

ik bedoel er mee te zeggen dat het met smand bijv niet lukt al geven ze bij de club hoog
over hem op.realistsich blijven en mooi dat ie uit de eigen jeugd komt maar is niet goed
genoeg voor ons systeem.

Bankzitter

Het belangrijkste is dat je verschillende types buitenspelers hebt om mee te varieren.
Balk en vdWater zijn niet echt complementair maar Pauwels is dat wel.  En ook met vdWateren Balk  kwamen er genoeg kansen en gevaar vanaf, al zou ik ze af en toe ook omdraaien. We missen eigenlijk nog een creatieve middenvelder die ook wat hangend op links kan spelen, dan heb je nog meer mogelijkheden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2024, 12:26:19
Het belangrijkste is dat je verschillende types buitenspelers hebt om mee te varieren.
Balk en vdWater zijn niet echt complementair maar Pauwels is dat wel.  En ook met vdWateren Balk  kwamen er genoeg kansen en gevaar vanaf, al zou ik ze af en toe ook omdraaien. We missen eigenlijk nog een creatieve middenvelder die ook wat hangend op links kan spelen, dan heb je nog meer mogelijkheden.
dezelfde die ook een beetje hangend op links speelde zo nu en dan bij Emmen

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 22, 2024, 12:07:57
ik bedoel er mee te zeggen dat het met smand bijv niet lukt al geven ze bij de club hoog
over hem op.realistsich blijven en mooi dat ie uit de eigen jeugd komt maar is niet goed
genoeg voor ons systeem.
klopt. Denk dat Henk daar ook wel een beetje klaar mee is maar dat zei Henk vorig seizoen ook al. Vind overigens dat Marsman zo slecht speelde door Smand. Tis steeds van hetzelfde. Smand speelde in Maastricht prima. Stond toen rechts centraal..

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2024, 12:54:20
dezelfde die ook een beetje hangend op links speelde zo nu en dan bij Emmen

Met die fijne trap, ervaring en het oude stadion op zijn kuit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2024, 13:00:37
klopt. Denk dat Henk daar ook wel een beetje klaar mee is maar dat zei Henk vorig seizoen ook al. Vind overigens dat Marsman zo slecht speelde door Smand. Tis steeds van hetzelfde. Smand speelde in Maastricht prima. Stond toen rechts centraal..

Ik vond Marsman de eerste minuten echt gedurfd beginnen, ging er snel overheen, maar werd daarna een paar keer verkeerd aangespeeld en werd toen verdedigend erg onzeker. Echt zonde. Een aantal mensen zagen in hem echt een mogelijke verrassing van dit seizoen
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2024, 13:21:17
Met die fijne trap, ervaring en het oude stadion op zijn kuit.
en met tiramisu tussen de tanden
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2024, 13:24:02
Ik vond Marsman de eerste minuten echt gedurfd beginnen, ging er snel overheen, maar werd daarna een paar keer verkeerd aangespeeld en werd toen verdedigend erg onzeker. Echt zonde. Een aantal mensen zagen in hem echt een mogelijke verrassing van dit seizoen

Vind dat dit ook gewoon op zijn eigen conto mag hoor, is niet alleen door Smand. Hij heeft gewoon vaak balverlies geleden terwijl dat niet nodig was waardoor er omgeschakeld moest worden. Met wat meer ervaring worden keuzes aan de bal denk ik ook wel beter, dus dit hoort er ook wel bij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op augustus 22, 2024, 13:53:34
Vind dat dit ook gewoon op zijn eigen conto mag hoor, is niet alleen door Smand. Hij heeft gewoon vaak balverlies geleden terwijl dat niet nodig was waardoor er omgeschakeld moest worden. Met wat meer ervaring worden keuzes aan de bal denk ik ook wel beter, dus dit hoort er ook wel bij.
klopt
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2024, 13:24:02
Ik vond Marsman de eerste minuten echt gedurfd beginnen, ging er snel overheen, maar werd daarna een paar keer verkeerd aangespeeld en werd toen verdedigend erg onzeker. Echt zonde. Een aantal mensen zagen in hem echt een mogelijke verrassing van dit seizoen

Eigenlijk had onze people manager wel even kunnen bedenken dat debuteren als basisspeler voor 13.000 mensen best pittig is voor zo'n jongen.
Die moet rustig af en toe eens een kwartiertje/half uurtje invallen.

Ik hoorde wel iets in de nabeschouwing dat de invallers niet basis waren gestart ivm fitheid dus misschien kon het ook niet anders.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op augustus 22, 2024, 14:23:25
Eigenlijk had onze people manager wel even kunnen bedenken dat debuteren als basisspeler voor 13.000 mensen best pittig is voor zo'n jongen.
Die moet rustig af en toe eens een kwartiertje/half uurtje invallen.

Ik hoorde wel iets in de nabeschouwing dat de invallers niet basis waren gestart ivm fitheid dus misschien kon het ook niet anders.
Als je poll de tweede helft zag spelen zag Dat er niet echt ziek zwak of misselijk uit

Josli

We moeten wel ophouden spelers af te sabelen na 1 matige wedstrijd (45 minuten in dit geval). Die jongen is vorig seizoen eens geweldig in gevallen op linksbuiten. Iets meer krediet zou wel passend zijn.

Teun Seun

Misschien moeten we idd eens ophouden de verwachtingen zo hoog te leggen.. We hebben hele mooie jaren gehad waarbij alles op zijn plek viel.
Henk is een prima trainer die misschien nog een tacticus naast zich kan gebruiken. Maar Henk is wel gewoon Henk, iemand die bij de club past en ook kritisch is op zichzelf.
Met de huidige selectie is top 5 al een uitdaging genoeg, terwijl sommigen hier hopen/ denken dat we dit makkelijk gaan redden.
Zo'n wedstrijd in het nieuwe stadion betekent niet meteen dat we op niveau eredivisie zitten en maar even alles winnen. Bij een club als Helmond sport heb je niks te verliezen en bij Cambuur alles.

hoop blijven houden en de club steunen. Het is een proces en dit gaat met pieken en dalen.

denistel

Citaat van: Teun Seun op augustus 22, 2024, 17:01:15
Misschien moeten we idd eens ophouden de verwachtingen zo hoog te leggen.. We hebben hele mooie jaren gehad waarbij alles op zijn plek viel.
Henk is een prima trainer die misschien nog een tacticus naast zich kan gebruiken. Maar Henk is wel gewoon Henk, iemand die bij de club past en ook kritisch is op zichzelf.
Met de huidige selectie is top 5 al een uitdaging genoeg, terwijl sommigen hier hopen/ denken dat we dit makkelijk gaan redden.
Zo'n wedstrijd in het nieuwe stadion betekent niet meteen dat we op niveau eredivisie zitten en maar even alles winnen. Bij een club als Helmond sport heb je niks te verliezen en bij Cambuur alles.

hoop blijven houden en de club steunen. Het is een proces en dit gaat met pieken en dalen.

afbranden is wat anders en top 5 haal je met dit team niet is mijn mening en henk wil
niet nog een seizoen als afgelopen seizoen en dat is logisch dat willen wij ook niet maar
dan zal het wel anders moeten en kan een 1e helft zoals zondag echt niet.