Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hoeveel beslissende passes geeft vKaam dan?
Hij draait prima weg maar het is zelden zo dat we uit die voortzetting ook een kans krijgen.

denistel

Citaat van: Sakas op april 25, 2024, 12:40:08
Van Kaam is niet de enige, je ziet het bij de Jong ook, maar wat denk je van het verschil tussen Bangura en Sylla, Bangura ging op de brommer naar de achterlijn, maar ook weer terug. Sylla zie je vaak rustig terug hobbelen en laat daardoor de rest van de verdediging het werk opknappen. Als een verdedigende middenvelder (lees Van Kaam) dan niet zijn positie overneemt of lucht loopt te dekken, ja dan ligt het gewoon volledig open. Dit kun je niet oplossen in een 4-3-3. En Cambuur in een 5-3-2 is gewoon aanvallend onmachtig.

Bangura uiteraard beter dan Sylla maar als een back mee naar voren gaat moet zijn
positie worden over genomen.zelfde op de andere kant ook Otessen gaat ook graag mee
maar als een aanval dan weer dom wordt gespeeld sta je soms helemaal verkeerd zoals
bijvoorbeeld tegen jong ajax dat Uldrikis de bal zo verspeeld terwijl verdedigers net naar
voren gaan.

PePe

Nu Henk de Jong witte gympen aan heeft pakken we weer punten.

Specuveter

Henk moet eens leren om eerder te wisselen!!

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op april 26, 2024, 23:27:55
Henk moet eens leren om eerder te wisselen!!
Zonder Baardmans , Sandor of Lodeweges kent Henk echt wel zijn beperkingen.
Zondermeer de beste trainer die wij kunnen wensen, maar zonder een assistent als Sandor, Baardmans of Lodeweges kent Henk ook zijn beperkingen.

De Gast

En toch schijnt Henk met dezelfde ts verder te willen..

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op april 27, 2024, 07:58:15
En toch schijnt Henk met dezelfde ts verder te willen..
nou dat gaat weer een leuk seizoen worden :_schater

Bankzitter

Lambooij gaat daarover, al zal hij de mening van Henk daarin wel meewegen.

De Gast

Toch ook wel weer geweldig dat commentaar na afloop. Hoe Henk Cambuur verkoopt als geen betere club waar je je talentvolle spelers kunt stallen. Zeker in het nieuwe stadion. Henk is niet alleen trainer, maar ook clubman. Handen dichtknijpen  _O_

Specuveter

Citaat van: De Gast op april 27, 2024, 10:18:23
Toch ook wel weer geweldig dat commentaar na afloop. Hoe Henk Cambuur verkoopt als geen betere club waar je je talentvolle spelers kunt stallen. Zeker in het nieuwe stadion. Henk is niet alleen trainer, maar ook clubman. Handen dichtknijpen  _O_
Dat is mooi natuurlijk
Maar toch....je ziet hoe je onder druk staat en alleen maar lange peren naar voren.
Dan moet je er snelle jongens voorop zetten.
Dan heb je die in de persoon van Kooistra
En breng je Vd Meer in??
Of is Kooistra geblesseerd....word niet meer ingebracht laatste tijd.

Lowieke

Citaat van: Specuveter op april 27, 2024, 10:27:07
Dat is mooi natuurlijk
Maar toch....je ziet hoe je onder druk staat en alleen maar lange peren naar voren.
Dan moet je er snelle jongens voorop zetten.
Dan heb je die in de persoon van Kooistra
En breng je Vd Meer in??
Of is Kooistra geblesseerd....word niet meer ingebracht laatste tijd.
Denk dat Henk iets aan hun linkerkant wilde doen. We werden daar overlopen. Dus v.d. Meer erin om hun back op te vangen. Maar voordat hij erin kwam maakten ze al 3-3. Toen hadden we beter Kooistra erin kunnen zetten.

denistel

Citaat van: Lowieke op april 27, 2024, 10:44:15
Denk dat Henk iets aan hun linkerkant wilde doen. We werden daar overlopen. Dus v.d. Meer erin om hun back op te vangen. Maar voordat hij erin kwam maakten ze al 3-3. Toen hadden we beter Kooistra erin kunnen zetten.

klopt die backs van hum gingen heel diep staan volgens henk en dat heb je minder
aan een buiten. je zou ook kunnen zeggen ik zet een buiten er in dan kan die back
niet zo ver naar voren spelen of met heel veel risico.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op april 27, 2024, 11:25:06
dan kan die back niet zo ver naar voren spelen of met heel veel risico.

als ze achter staan wel
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 12:18:30
als ze achter staan wel

ja maar dan moet je daar met snelle buitens van profiteren lijkt mij.

wiekie1969

Heilige Henkie faalt hopeloos na de winterstop. En maar knuffelen na afloop. Iedereen fient het wel best.