Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 24, 2024, 12:16:30
was montero dat?.  Nee
speelde hij daar vast ? Nee . Hij speelde vooral als rechtermiddenvelder. Maar goed maakt niks uit . In de huidige tijd moet daar iemand staan met fysiek in mijn beleving dat zie je overal in de hele wereld

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 24, 2024, 16:50:34
speelde hij daar vast ? Nee . Hij speelde vooral als rechtermiddenvelder. Maar goed maakt niks uit . In de huidige tijd moet daar iemand staan met fysiek in mijn beleving dat zie je overal in de hele wereld
sunderland we missen ook een zuiger op het middenveld een Makrini of een Montero.

oost

Op het huidge middenveld komen we op elke positie te kort. 13e meer hoef ik niet te zeggen denk ik

sunderland

Citaat van: oost op april 24, 2024, 17:19:47
Op het huidge middenveld komen we op elke positie te kort. 13e meer hoef ik niet te zeggen denk ik
klopt ze kunnen alle 3 wel voetballen maar vullen elkaar totaal niet aan. Ze spelen als eilandjes in het veld. Als linkermiddenvelder is van Kaam een meer dan prima speler maar dan moet er iemand op 6  staan die het een beetje bepaald in het veld. Voor mijn part is dat een klootzak.

papier

Als je er een fatsoenlijke centrale verdediger neerzet en fatsoenlijke verdedigende middenvelder. Die duels kunnen winnen en ook leiding kunnen geven achterin. Dan denk ik dat je die andere posities wel oke hebt ingevuld, nu spelen we alleen maar met 'meevoetballers'.

De Gast

Hoe kan het dat onze verdediging prima voor de dag kwam in de eredivisie (tot Ultee kwam) en er zo weinig van bakt in de kkd. Ik snap dat nog steeds niet.

denistel

Citaat van: De Gast op april 25, 2024, 07:54:19
Hoe kan het dat onze verdediging prima voor de dag kwam in de eredivisie (tot Ultee kwam) en er zo weinig van bakt in de kkd. Ik snap dat nog steeds niet.

heeft denk ik ook met het hele team te maken.als aanvallers of middenvelders
hun mannetje laten lopen dan houdt het op.natuurlijk kan en moet het achterin
en tussen de palen ook veel beter,te weinig leiders in dit team en met cascili
schaapman en de laatste maanden ook Breij mis je ook wel wat maar daar
hebben andere clubs ook mee te maken.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 25, 2024, 07:54:19
Hoe kan het dat onze verdediging prima voor de dag kwam in de eredivisie (tot Ultee kwam) en er zo weinig van bakt in de kkd. Ik snap dat nog steeds niet.
klopt idd. Tol - Bergsma deden het prima. En Smand mocht nog leren zo nu en dan. Tot ons nieuwe trainer gelijk in zijn eerste weds Bergsma er naast zette. Wat Denistel benoemde klopt natuurlijk ook. Als je eens kon afvinken hoevaak van Kaam zijn man heeft laten lopen dan heb je een A4 tje vol.

beam

Citaat van: De Gast op april 25, 2024, 07:54:19
Hoe kan het dat onze verdediging prima voor de dag kwam in de eredivisie (tot Ultee kwam) en er zo weinig van bakt in de kkd. Ik snap dat nog steeds niet.
Het heeft te maken met het hele team. Voorin heb je te weinig kwaliteit en op het middenveld mis je een echte leider die iedereen scherp houd. Als je voorin niet goed de bal kan vasthouden dan krijg je automatisch dat je meer druk op de verdediging krijgt. Van der water verzaakte vaak om mee te verdedigen. Dan krijg je als back als snel 2 spelers op je af stormen. We missen een echte stofzuiger die dit soort fouten kan corrigeren. Dan heb je ook het stukje vertrouwen wat compleet kapot is gemaakt door een bepaalde trainer. Bij elke fout was je de volgende keer wissel. Elke keer een andere samenstelling centraal is ook dodelijk. Uiteindelijk is het gewoon kwaliteit wat er mist. Met Henk hadden we een opleving maar sinds de blessure van Caschili is er een duidelijke neerwaartse spiraal ingezet.

Bankzitter

En vergeet niet dat we een onervaren hadden die bij ieder bal van afstand de fout in ging.
Het gaat om de balans in het elftal in die was zoek.

papier

Toen Ultee kwam liep het ook al niet lekker hoor, laten we wel wezen.

sunderland

Citaat van: papier op april 25, 2024, 09:42:30
Toen Ultee kwam liep het ook al niet lekker hoor, laten we wel wezen.
toen voetbalden we nog prima. Viel het wel vaak net verkeerd. Kijk al die wedstrijden maar terug van september tot november. Echt prima voetbal. 1 voorbeeld is Twente thuis waarin we minimaal gelijkwaardig waren maar door een domme handsbal in het einde verlles je die. Iedereen weet dat ik hem niet mag maar naar hem is ?lles compleet misgegaan wat een vorige spreker ook al aangaf

papier

Citaat van: sunderland op april 25, 2024, 10:13:26
toen voetbalden we nog prima. Viel het wel vaak net verkeerd. Kijk al die wedstrijden maar terug van september tot november. Echt prima voetbal. 1 voorbeeld is Twente thuis waarin we minimaal gelijkwaardig waren maar door een domme handsbal in het einde verlles je die. Iedereen weet dat ik hem niet mag maar naar hem is ?lles compleet misgegaan wat een vorige spreker ook al aangaf

Voordat hij kwam wonnen we 2 wedstrijden, 2 gelijk en verloren we er 10. Sorry, maar dat is meer dan 'viel vaak net verkeerd'.

De wedstrijd tegen Twente had ik hetzelfde gevoel hoor maar uiteindelijk zie ik nog steeds een xg van 1.17 voor ons en 1.80 voor Twente. Dus in principe verlies je die terecht. En neem die fucking wedstrijd tegen Volendam, daar is juist de kansverhouding gelijk. In feite voortbordurend op wat ervoor zat.

Het is helemaal terecht om te constateren dat Ultee het niet heeft kunnen omdraaien. Het niet beter heeft weten te maken. En we kunnen terecht iets hebben over zijn commentaar op de spelers in de media en de vele wisselingen. Maar uiteindelijk goldt voor dat seizoen, los van de coach, teveel pech, te weinig kwaliteit. Zowel Henk als Sjors.

Sakas

Van Kaam is niet de enige, je ziet het bij de Jong ook, maar wat denk je van het verschil tussen Bangura en Sylla, Bangura ging op de brommer naar de achterlijn, maar ook weer terug. Sylla zie je vaak rustig terug hobbelen en laat daardoor de rest van de verdediging het werk opknappen. Als een verdedigende middenvelder (lees Van Kaam) dan niet zijn positie overneemt of lucht loopt te dekken, ja dan ligt het gewoon volledig open. Dit kun je niet oplossen in een 4-3-3. En Cambuur in een 5-3-2 is gewoon aanvallend onmachtig.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Andy King

Citaat van: Sakas op april 25, 2024, 12:40:08
Van Kaam is niet de enige, je ziet het bij de Jong ook, maar wat denk je van het verschil tussen Bangura en Sylla, Bangura ging op de brommer naar de achterlijn, maar ook weer terug. Sylla zie je vaak rustig terug hobbelen en laat daardoor de rest van de verdediging het werk opknappen. Als een verdedigende middenvelder (lees Van Kaam) dan niet zijn positie overneemt of lucht loopt te dekken, ja dan ligt het gewoon volledig open. Dit kun je niet oplossen in een 4-3-3. En Cambuur in een 5-3-2 is gewoon aanvallend onmachtig.

Eens. Van Kaam is aan de bal wel goed en ziet het spelletje. Maar verdedigend zwak. Laat zijn man lopen en neemt onder bijna nooit over. Brengt de verdediging onnodig in de problemen.