Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: waldkip op december 10, 2023, 13:05:48
Wat is der nou gebeurt met Sylvester? Ik dacht zal wel meer maar buiten komen met de tijd.
mooi binnenskamers houden ben wel klaar met hem.

bommel

Citaat van: waldkip op december 10, 2023, 13:05:48
Wat is der nou gebeurt met Sylvester? Ik dacht zal wel meer maar buiten komen met de tijd.

In alle eerlijkheid denk ik dat het beter is, dat het pas uitkomt als die vertrokken is :-)

Stiens

Henk wil graag verder bij Cambuur, en ook bij Cambuur staan ze hier positief in "Komt wel goed" meldt Henk net in de voorbeschouwing bij ESPN.

Noordcambuur

Nou Henk het was vanavond slappe hap.
Er moet versterkingen komen zo snel mogelijk.

PePe

Wat was Henk kwaad na het rood van Smand, nooit eerder gezien.

De Gast

Die jongen was gewoon dom bezig. Twee kaarten op de helft van de tegenstander. Kom op zeg..

AL

Citaat van: De Gast op december 23, 2023, 08:05:19
Die jongen was gewoon dom bezig. Twee kaarten op de helft van de tegenstander. Kom op zeg..

2e gele kaart was dom. Maar vond Smand wel onze beste speler samen met Van Osch.
Henk had beter boos kunnen worden op Van Mullem, De Jong, Sylla die er echt niets van bakten.
En kappen met het ophemelen van Uldrikis. Die heeft tegen Jong Az en Den Bosch verzuimd om 3 punten te pakken. Man man wat scoort deze jongen moelijk zeg!!

Destroyer

Sylla speelde tegen zichzelf leek het wel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Bernardo

Brok in de keel toen hij zo emotioneel werd. Wat een klote tijd heeft hij gehad, nu lekker nog jaren genieten en jaren hier trainer blijven. |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op december 23, 2023, 17:53:32
Brok in de keel toen hij zo emotioneel werd. Wat een klote tijd heeft hij gehad, nu lekker nog jaren genieten en jaren hier trainer blijven. |:)
ik hoop het Bernardo Cambuur man.

sunderland

Hij is ook zo eerlijk. Geen spelers de schuld geven en ook benoemen wat niet lukte of juist wel lukte in weds. En ook benoemen als ie het zelf misschien niet goed heeft gedaan. Wat een vent |:)

sunderland

Poeh wat een fantastisch filmpje. Tranen in de ogen

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Henk de Jong ol? ol? ol?  |:) |:) |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!