Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Grootste legende van SCC ooit

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoe wonderbaarlijker hij het doet, hoe bozer ik wordt over die malloot die dat stukje schreef
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2023, 16:32:14
Hoe wonderbaarlijker hij het doet, hoe bozer ik wordt over die malloot die dat stukje schreef
en hoe verschrikkelijk zijn voorganger het deed.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 09, 2023, 17:02:01
en hoe verschrikkelijk zijn voorganger het deed.

Ik dacht ook dat Kuz dat zou schrijven tot ik de laatste 3 woorden las :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

bommel

Citaat van: sunderland op december 09, 2023, 17:02:01
en hoe verschrikkelijk zijn voorganger het deed.

Dat mag nu toch echt wel geconcludeerd worden inderdaad, dit kun je geen toeval meer noemen. Sjors krabt zichzelf echt wel achter de oortjes thuis.

oost

Zo zie je maar hoe terecht de hetze was tegen Ultee.
Ik durf zonder blikken of blozen te beweren dat hij misschien  wel de slechtste trainer is die we hier in 15 jaar gehad hebben (Maas komt in de buurt)

Bankzitter

Nou als Ultee al voor dit seizoen was weggegaan dan hadden we nu Henk niet als trainer gehad. Dus die moest wel blijven zitten tot Henk weer door de keuring kwam.

Noordcambuur

Hoe zou Sjors en Sylvester naar onze wedstrijden kijken  :?

bommel

Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2023, 18:56:26
Hoe zou Sjors en Sylvester naar onze wedstrijden kijken  :?
Met pien in de beulig

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2023, 18:56:26
Hoe zou Sjors en Sylvester naar onze wedstrijden kijken  :?

Voel Sylvester, die zal wel achter zijn oren krabben. Overigens natuurlijk geen drol meer waard nu...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Afkopen, als in de komende transfer periode geen club voor hem komt.
Te duur voor de bank thuis.

Bankzitter

Hoe dom ben je om niet gewoon mee te gaan in het plan dat Henk voor je heeft? Nu staat Smit op zijn plekje en maakt de goals.
Hij had lekker zijn goaltjes kunnen meepikken en dan altijd nog naar een andere club gekund in de winterstop.



Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op december 10, 2023, 08:13:40
Hoe dom ben je om niet gewoon mee te gaan in het plan dat Henk voor je heeft? Nu staat Smit op zijn plekje en maakt de goals.
Hij had lekker zijn goaltjes kunnen meepikken en dan altijd nog naar een andere club gekund in de winterstop.
Dat zou inderdaad iedere normaal functionerende voetballer doen. Maar bij deze zit te weinig olie in de lamp.

Drumfather SCC

Citaat van: Inferno-058 op december 09, 2023, 14:34:21
Grootste legende van SCC ooit

Oei, Dit stoot de fanclub van ''onze God'' tegen het zere been, pas maar op  :zweep  ;)

waldkip

Wat is der nou gebeurt met Sylvester? Ik dacht zal wel meer maar buiten komen met de tijd.