Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op november 15, 2023, 17:58:33
Dit kan met haar DKV-achtergrond(sk-houder) te maken hebben, ze kan niet veel, maar man wat mis ik Gerard Bos...
sander en marissa vind ik niks van lc of beter hc.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 15, 2023, 18:05:52
sander en marissa vind ik niks van lc of beter hc.
Heb veel liever Sander, die zit in zijn vrije tijd nog eens een training bij ons te kijken, doet echt onderzoek(hoor en weder hoor) en komt uit de stad. Marissa die profiteert alleen maar van het werk van Gerard Bos en komt met niks nieuws behalve domme opmerkingen(weinig idee van het spelletje).
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Ik heb die Sander anders nog nooit bij een training gezien??

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op november 15, 2023, 18:49:23
Ik heb die Sander anders nog nooit bij een training gezien??
Ik wel, en dan was hij er niet alleen het laatste kwartiertje ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op november 15, 2023, 17:58:33
Dit kan met haar DKV-achtergrond(sk-houder) te maken hebben, ze kan niet veel, maar man wat mis ik Gerard Bos...
Die moest zonodig naar de opgevoerde skelters  :wall
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op november 15, 2023, 19:27:34
Die moest zonodig naar de opgevoerde skelters  :wall
Full time de wereld rondreizen of werken voor een lokaal krantje, ik zou het wel weten..
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Roelof: Wel in onze stad wonen, ga aub in DKV wonen. (overloper)

Destroyer

Citaat van: PePe op november 15, 2023, 19:32:00
Roelof: Wel in onze stad wonen, ga aub in DKV wonen. (overloper)

Binne wel meer dkvers in de stad
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op november 15, 2023, 19:49:18
Binne wel meer dkvers in de stad
Nou en ? Ik heb DKV kennisen en daar heb ik meestal de meest hilarische gesprekken mee als het over ons gaat.
En ja die fiene bende uut DKV heeft een paar honderd Neanderthalers als supporter, maar distantieer ik mij verre van, zoals ook van die van onze eigen club.

nee,wel?

geef die fyne dan mar un sv,ik hef oek dkv collega's en elkaar wat afzeike en elkaar de gek aansteke hoord er un bitsjuh bij zeven jaar leden toch us un dkv er uutnoodigd om toch us un avondsju cambuur te doen, de eerste keer was ie zwaar vermomd met cambuur sjaal en cambuur muts omdat ie dacht dat ie syn leven niet sekur was,echter sindsien het ie un seizoenkaar bij ons en peinst er niet meer over om naar dat dorp te gaan

Arno A

Henk de Jong heeft aangegeven op zijn zestigste te willen stoppen als veldtrainer. Dit is in augustus. Wie moet hem dan opvolgen?

Grijskijkert

Citaat van: Arno A op november 16, 2023, 11:04:28
Henk de Jong heeft aangegeven op zijn zestigste te willen stoppen als veldtrainer. Dit is in augustus. Wie moet hem dan opvolgen?
Die verlengt met 2 jaar + optie van een jaar.. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Sipke Hulshoff, ik hoop in de eredivisie. (anders komt hij mogelijk niet)

Specuveter

Johnny Jansen past hier heel goed.

Bankzitter

Citaat van: Arno A op november 16, 2023, 11:04:28
Henk de Jong heeft aangegeven op zijn zestigste te willen stoppen als veldtrainer. Dit is in augustus. Wie moet hem dan opvolgen?

Dat was toch voor z'n ziekte?  Hij heeft 2 jaar verloren in zijn beleving dus verwacht dat 'ie wel doorwil als hij daar fit genoeg voor is.
In het ideale scenario wordt hij daarna opgevolgd door iemand die in grote lijnen hetzelfde over voetbal denkt... dan komen de namen van Hulshoff en Bosschaart naar boven.