Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op oktober 10, 2023, 12:09:11
Je noemt spelers waarvan ik nog maar moet zien of ze gaan spelen (m.u.v. vd Water) En wie is Reinders?
Tol, v/d Water aankopen van Henk, Smand op voorspraak van Henk een contract gekregen.. Misschien even wachten met afbranden o.a. Smand en Tol waren veel beter onder Henk..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op oktober 10, 2023, 12:11:44
Wat rot mij dat? Hij is niet goed genoeg voor dit nivo. Punt.
Beter dat jij dit zegt dan iemand met verstand van zaken l8l
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 12:08:21
dat iedereen daar zo mee bezig is

Dat is toch logisch, het was niet een gebroken been wat ie had.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op oktober 10, 2023, 12:24:40
Dat is toch logisch, het was niet een gebroken been waar ie had.
De arts heeft hem beter verklaart en de kans dat cyste terug komt is minimaal, wie zijn wij om daar aan te twijfelen
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 20:47:47
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.
valt mij op dat jij nu veel negatiever bent hier dan 3 weken terug. Over Reijnen over het bestuur etc etc. Nu jou grote vriend weg is ben je met allemaal bijzaken bezig.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:27:55
De arts heeft hem beter verklaart en de kans dat cyste terug komt is minimaal, wie zijn wij om daar aan te twijfelen
precies !

bommel

Wanneer kunnen we nieuws verwachten? Hopelijk toch wel vandaag, Henk van t weekend op de bank.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:12:53
Tol, v/d Water aankopen van Henk, Smand op voorspraak van Henk een contract gekregen.. Misschien even wachten met afbranden o.a. Smand en Tol waren veel beter onder Henk..
klopt helemaal. Smand was de bedoeling om langzaam wat minuten te maken.

Mike SCC

Citaat van: bommel op oktober 10, 2023, 12:40:10
Wanneer kunnen we nieuws verwachten? Hopelijk toch wel vandaag, Henk van t weekend op de bank.

Mijn verwachting is dat het in de loop van de week bekend wordt, maar dit weekend Barto en Burghout het eerst overnemen. Mocht er inderdaad een aantal eisen zijn van de kant van Henk, zoals het betrekken van Sandor van der Heide en Ren? van der Weij, dan zal daarin moeten worden afgestemd tussen alle partijen en dat duurt natuurlijk wel even.

Kan er natuurlijk naast zitten, hoop dat er snel wat bekend wordt.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op oktober 10, 2023, 12:47:26
Mijn verwachting is dat het in de loop van de week bekend wordt, maar dit weekend Barto en Burghout het eerst overnemen. Mocht er inderdaad een aantal eisen zijn van de kant van Henk, zoals het betrekken van Sandor van der Heide en Ren? van der Weij, dan zal daarin moeten worden afgestemd tussen alle partijen en dat duurt natuurlijk wel even.

Kan er natuurlijk naast zitten, hoop dat er snel wat bekend wordt.
denk dat Henk donderdag voor de groep staat. 3 x trainen en wedstrijd

Mike SCC

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 12:51:04
denk dat Henk donderdag voor de groep staat. 3 x trainen en wedstrijd

Dat zou het mooiste zijn

Grijskijkert

#2381
Citaat van: sunderland op oktober 10, 2023, 12:51:04
denk dat Henk donderdag voor de groep staat. 3 x trainen en wedstrijd
Morgenmiddag een oefenwedstrijd... Donderdag staat er nog geen training in gepland  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:27:55
De arts heeft hem beter verklaart en de kans dat cyste terug komt is minimaal, wie zijn wij om daar aan te twijfelen

Maar een mentale terugslag kan altijd, als hij teveel hooi op de vork neemt. Ik hoop het natuurlijk,

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:13:38
Beter dat jij dit zegt dan iemand met verstand van zaken l8l

Precies. Gewoon niks van aantrekken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:57:15
Morgenmiddag een oefenwedstrijd... Donderdag staat er nog geen training in gepland  :thumbsup
morgen oefen wedstrijd?
Tegen wie?