Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 20:56:41
Jij bent dus van contractbreuk plegen? Henk heeft tot 30-06-2024 een contract...
Maar het zal vast wel dat er in wordt gegaan op de verzoeken van Henk, zonder een dreigend toontje..
Onze club  grossiert in het crontact verbreken, dus een beetje indekken lijkt mij niet onredelijk.
We hebben het wel over "topsport", waarin iedereen op presteren wordt afgerekend.
Henk kan ook gewoon zijn contract uitzitten zonder het hoofdtrainerschap te accepteren.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 20:56:41
Jij bent dus van contractbreuk plegen? Henk heeft tot 30-06-2024 een contract...

Ik neem aan dat dat met minstens een jaar verlengd gaat worden?
Het lijkt me voor de club verre van ideaal dat Henk het maar voor een halfjaar overneemt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Natuurlijk. Dat wordt dit seizoen +1 of +2 extra lijkt mij. Marketing campagne eromheen: "Met Henk & Sandor naar het nieuwe stadion". Klaar is kees  :proost

CambuurArnhem

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 09, 2023, 20:53:55
Normaal gesproken niet.... ik heb het niet gedaan in ieder geval.
Kan Ultee topic nog wel een week opengooien ... Maar misschien ook wel beter van niet, dat het een  soort vuilnisbaktopic wordt. Heeft ook niemand iets aan.
Misschien heeft een mede admin t daarom wel dichtgegooid.

Ah, ok?. Nee, ik zou het  nu maar op slot laten. We gaan weer naar voren kijken. Hopelijk binnenkort goed nieuws.

YellowBlue

Citaat van: oost op oktober 09, 2023, 20:51:59
.klinkt misschien bezopen maar ik denk niet dat Cambuur echt een nieuwe cv nodig heeft. Ik verwacht dat henk het organisatorische veel beter gaat neerzetten. In potentie heb je met bergsma echt een topper in huis. En met smand een heel aardig talent er naast. Ik kijk iedergeval erg uit naar het restant van dit seizoen |:)

Mischien zet hij van Mullem wel een linie naar achteren met Bergsma ernaast. En kiest hij voor een ander op 6.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2023, 20:53:34
Dan had Henk zijn eissen wel voor het vertrek van Ultee moeten uiten en niet nu pas.
Ultee moet weg om om plaats te maken voor Henk. We schieten er niks mee op om Ultee voor weer een andere hansworst in te ruilen.

Wel mee eens dat we Tol moeten laten gaan in de winter voor een nieuwe CV.
wedden dat Henk meneer Tol weer op de rit krijgt. Denk aan Utrecht uit Tol-Bergsma waren beide heel sterk. Voor nu zou ik voor Smand kiezen. Als alles beter loopt gaat het centrum ook beter functioneren. Sandor zei 2 maanden terug al rake dingen over ons spel. Dat gaan ze sowieso als eerste aanpakken denk ik

zeewolde

Citaat van: YellowBlue op oktober 09, 2023, 22:48:56
Mischien zet hij van Mullem wel een linie naar achteren met Bergsma ernaast. En kiest hij voor een ander op 6.
of misschien ziet hij gewoon dat van Mullem een 6 is en zet hem daar ook neer. Niet ineens allemaal domme kunstgrepen maar spelers vertrouwen geven op hun vertrouwde positie

wiekie1969

Van Mullem is een hele matige speler. Die kan ook wel op de bank. Vd Water, Breij en van Kaam op het middenveld.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 22:57:35
wedden dat Henk meneer Tol weer op de rit krijgt. Denk aan Utrecht uit Tol-Bergsma waren beide heel sterk. Voor nu zou ik voor Smand kiezen. Als alles beter loopt gaat het centrum ook beter functioneren. Sandor zei 2 maanden terug al rake dingen over ons spel. Dat gaan ze sowieso als eerste aanpakken denk ik

Smand en Bergsma moeten centraal achterin. Tol kan niks.

wiekie1969

Het grote voordeel van Henk is dat hij de resterende 29 wedstrijden vanwege zijn cultstatus wel allemaal mag verliezen. Daar gaat hij dus ook gebruik van maken. Vertrouwen, dat moet deze selectie weer krijgen.

Bernardo

Zal vandaag wel definitief worden?

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 21:19:42
Onze club  grossiert in het crontact verbreken, dus een beetje indekken lijkt mij niet onredelijk.
We hebben het wel over "topsport", waarin iedereen op presteren wordt afgerekend.
Henk kan ook gewoon zijn contract uitzitten zonder het hoofdtrainerschap te accepteren.
Dat denk ik niet, maar goed het is niet meer aan de orde :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op oktober 10, 2023, 09:43:46
Het grote voordeel van Henk is dat hij de resterende 29 wedstrijden vanwege zijn cultstatus wel allemaal mag verliezen. Daar gaat hij dus ook gebruik van maken. Vertrouwen, dat moet deze selectie weer krijgen.

Vertrouwen krijg je door te winnen, niet door te verliezen.

papier

Citaat van: hobbes op oktober 10, 2023, 10:13:27
Vertrouwen krijg je door te winnen, niet door te verliezen.

Henk die is natuurlijk goed in het benoemen van de positieve zaken. Als hij enerzijds mensen vertrouwen gunt door ze te laten staan en tegelijkertijd, ook bij verlies, juist de goede punten benoemt dan schep je een klimaat waarin er ruimte is voor verbetering want er is ook ruimte voor fouten. En voor je het weet speel je champions league.