Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 17:27:46
zullen heus geen kampioen worden maar het voetbal zal zeker veel beter worden. Spelers in hun kracht laten spelen. Fouten mogen maken als de intentie maar goed is naar wat Henk heeft aangegeven. Dat soort dingen krijg je vertrouwen van

Goffer.. Ik riep vergelijkbare teksten op Twitter.. Het moet nuet gekker worden.
De echte, dat lees je :devil

CambuurArnhem

Lees net pas dat Ultee weg is. Het Ultee topic is ook al gesloten, gaat dat altijd zo snel als iemand weggaat? Dit is gewoon een vraag, he... Was er wel even verbaasd over.

Ik mag wel hopen dat Henk nu z.s.m. voor de groep  komt. Anders kan ik deze beslissing niet goed begrijpen.



bommel

Begreep in de PodCast van HertenKamp al dat de hele delegatie zit te vergaderen bij de Jong thuis. Zou geweldig zijn als ze Sandor evt parttime terug kunnen halen.

bommel

Cambuur ontkent gesprekken met De Jong als nieuwe coach: 'Lastige situatie'


Volgens SC Cambuur is het helemaal niet zeker dat Henk de Jong de nieuwe coach wordt. Dat bevestigt directeur Etienne Reijnen aan Omrop Fryslan. Maandag werd trainer Sjors Ultee ontslagen vanwege tegenvallende resultaten.

"De gesprekken hebben nog niet plaatsgevonden nee", vertelt Reijnen in gesprek met de Friese omroep. "We weten allemaal dat hij de papieren heeft en bewezen heeft een uitstekende trainer te zijn. Er is nog niks definitief." Volgens eerdere berichtgeving is De Jong de topfavoriet om Ultee op te volgen bij Cambuur. De coach moest vorig jaar stoppen bij de Friezen vanwege een operatie die hij moest ondergaan.

De Jong gaf ook al vaker aan dat hij weer hersteld is, het liefst coach wil zijn van SC Cambuur. Reijnen vindt dat een vleiende en lastige gedachte tegelijk. "Dat mag hij uitspreken. Iedereen is dolblij dat hij weer de oude Henk is. Het is zijn goed recht om te zeggen: mijn passie is hoofdtrainer zijn en het liefst van deze club. Maar dat maakte de situatie wel lastig."

Bankzitter

En Bangura wordt niet verkocht ... aldus Reijnen in een interview vlak voor de deadline... .

Bernardo

Tja, allemaal het spel. Zullen eerst de boel met Sjors wel goed afhandelen

sunderland

Citaat van: bommel op oktober 09, 2023, 20:20:10
Cambuur ontkent gesprekken met De Jong als nieuwe coach: 'Lastige situatie'


Volgens SC Cambuur is het helemaal niet zeker dat Henk de Jong de nieuwe coach wordt. Dat bevestigt directeur Etienne Reijnen aan Omrop Fryslan. Maandag werd trainer Sjors Ultee ontslagen vanwege tegenvallende resultaten.

"De gesprekken hebben nog niet plaatsgevonden nee", vertelt Reijnen in gesprek met de Friese omroep. "We weten allemaal dat hij de papieren heeft en bewezen heeft een uitstekende trainer te zijn. Er is nog niks definitief." Volgens eerdere berichtgeving is De Jong de topfavoriet om Ultee op te volgen bij Cambuur. De coach moest vorig jaar stoppen bij de Friezen vanwege een operatie die hij moest ondergaan.

De Jong gaf ook al vaker aan dat hij weer hersteld is, het liefst coach wil zijn van SC Cambuur. Reijnen vindt dat een vleiende en lastige gedachte tegelijk. "Dat mag hij uitspreken. Iedereen is dolblij dat hij weer de oude Henk is. Het is zijn goed recht om te zeggen: mijn passie is hoofdtrainer zijn en het liefst van deze club. Maar dat maakte de situatie wel lastig."
hij zei dit vanmiddag dus dat was waar. Nu praten ze

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 20:38:55
hij zei dit vanmiddag dus dat was waar. Nu praten ze
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.

Scc4-ever

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 20:47:47
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.
Tom Beugelsdijk is ook vrij . Zou dat niks zijn voor erbij? .

oost

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 20:47:47
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.
.klinkt misschien bezopen maar ik denk niet dat Cambuur echt een nieuwe cv nodig heeft. Ik verwacht dat henk het organisatorische veel beter gaat neerzetten. In potentie heb je met bergsma echt een topper in huis. En met smand een heel aardig talent er naast. Ik kijk iedergeval erg uit naar het restant van dit seizoen |:)

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 20:38:55
hij zei dit vanmiddag dus dat was waar. Nu praten ze
Ze hebben al lang en breed met HdJ gesproken en ze zijn nu in Sneek ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 20:47:47
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.

Dan had Henk zijn eissen wel voor het vertrek van Ultee moeten uiten en niet nu pas.
Ultee moet weg om om plaats te maken voor Henk. We schieten er niks mee op om Ultee voor weer een andere hansworst in te ruilen.

Wel mee eens dat we Tol moeten laten gaan in de winter voor een nieuwe CV.

Delfzijl/Cambuur

#2337
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 09, 2023, 19:38:10
Lees net pas dat Ultee weg is. Het Ultee topic is ook al gesloten, gaat dat altijd zo snel als iemand weggaat? Dit is gewoon een vraag, he... Was er wel even verbaasd over.
Normaal gesproken niet.... ik heb het niet gedaan in ieder geval.
Kan Ultee topic nog wel een week opengooien ... Maar misschien ook wel beter van niet, dat het een  soort vuilnisbaktopic wordt. Heeft ook niemand iets aan.
Misschien heeft een mede admin t daarom wel dichtgegooid.

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 20:52:50
Ze hebben al lang en breed met HdJ gesproken en ze zijn nu in Sneek ;)

Aaah , lekker ontspannen in een escape room na een zwaar weekend.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2023, 20:47:47
Als ik in Henk zijn positie zou verkeren, zou ik eisen dat er in de winterstop minimaal een goede centrale verdediger wordt aangetrokken die als ,leider gaat fungeren. Gaat de club hierin niet akkoord  veel succes en zie uit naar een een club met betere aspiraties.
Jij bent dus van contractbreuk plegen? Henk heeft tot 30-06-2024 een contract...
Maar het zal vast wel dat er in wordt gegaan op de verzoeken van Henk, zonder een dreigend toontje..
IN HENK WE TRUST!!!