Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: wiekie1969 op oktober 10, 2023, 09:40:41
Smand en Bergsma moeten centraal achterin. Tol kan niks.

Smand heeft de toekomst. Bergsma het voetbal. Lijkt me inderdaad glashelder.

Trainert!

Citaat van: papier op oktober 10, 2023, 10:16:13
Smand heeft de toekomst. Bergsma het voetbal. Lijkt me inderdaad glashelder.

Alle 3 kunnen er geen klote van. We hebben op die posities een mega probleem, te danken aan Reijnen die het niet nodig vond het team daar te versterken terwijl een blinde het wel zag.

Vlampiep

Een aantal forumleden die in 2015 riepen dat de chemie tussen Henk en de selectie er niet meer was en dat Sipke en Arne een stel suurtsjes waren bewierrooken nu de zelfde trainer die toen maar plaats moest maken voor een andere Messias.
Henk is een heel goede People manager, maar heeft ook wel beperkingen hoor en dat met name op het tactisch vlak.
Ik zou overigens niet weten welke trainer buiten Henk deze selectie wel op de rails zou krijgen, maar mijn verwachting van dit seizoen is wat meer structuur en vertrouwen in de selectie. Wie denkt dat een Vd Water, Tol en Smit, Van Osch en Reinders onder Henk grootse prestaties gaan leveren kunnen wel eens hierin teleurgesteld gaan worden. Als we met deze selectie op een 5 cq 6e plaats eindigen is aan mijn verwachting voldaan. Zou Henk ons  naar een 2e plaats brengen, mag het nieuwe stadion het Henk de Jong stadion worden genoemd met een contract voor het leven  |:)

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op oktober 10, 2023, 10:31:27
Alle 3 kunnen er geen klote van. We hebben op die posities een mega probleem, te danken aan Reijnen die het niet nodig vond het team daar te versterken terwijl een blinde het wel zag.
Hest nou un ander slachtoffer fonden. :_schater

Bankzitter

#2359
Henk is naast een goede trainer ook nog eens een heel goed uitgangsbord naar buiten toe en iemand die intern de zaak ook wakker schudt en scherp houdt.

Zelfs als hij het elftal niet niet meteen op de rails heeft, dan is het iemand met een goede uitstraling naar sponsoren, die al bezig gaat speler voor volgend seizoen te zoeken ect. ect. . Alleen daarom is het al goede keuze.

Misschien krijgt hij zelfs het onmogelijke voor elkaar dat Noord eens stopt met biergooien :P

papier

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 10:32:59
Een aantal forumleden die in 2015 riepen dat de chemie tussen Henk en de selectie er niet meer was en dat Sipke en Arne een stel suurtsjes waren bewierrooken nu de zelfde trainer die toen maar plaats moest maken voor een andere Messias.
Henk is een heel goede People manager, maar heeft ook wel beperkingen hoor en dat met name op het tactisch vlak.
Ik zou overigens niet weten welke trainer buiten Henk deze selectie wel op de rails zou krijgen, maar mijn verwachting van dit seizoen is wat meer structuur en vertrouwen in de selectie. Wie denkt dat een Vd Water, Tol en Smit, Van Osch en Reinders onder Henk grootse prestaties gaan leveren kunnen wel eens hierin teleurgesteld gaan worden. Als we met deze selectie op een 5 cq 6e plaats eindigen is aan mijn verwachting voldaan. Zou Henk ons  naar een 2e plaats brengen, mag het nieuwe stadion het Henk de Jong stadion worden genoemd met een contract voor het leven  |:)

Daarom is Henk met name een goede coach voor de KKD. Hij is tactisch prima voor dit niveau.

bommel

Volgens mij heeft Henk ook bewezen dat die een goede trainer is in de Eredivisie. Toen die ziek werd stonden we 9de weet je nog? Als hij en Foeke niet ziek geworden waren dan hadden we een werelds seizoen gehad.

michello

Henk is onze succesvolste trainer ooit.  Wat moeten we nog meer zeggen?

hobbes

Citaat van: michello op oktober 10, 2023, 11:13:35
Henk is onze succesvolste trainer ooit.  Wat moeten we nog meer zeggen?

Hopen dat hij geen terugval krijgt.

poelie-lwd

Citaat van: papier op oktober 10, 2023, 10:16:13
Smand heeft de toekomst. Bergsma het voetbal. Lijkt me inderdaad glashelder.

Welke toekomst? Die grossiert in fouten die hij op die leeftijd niet meer mag maken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: hobbes op oktober 10, 2023, 11:15:42
Hopen dat hij geen terugval krijgt.
dat iedereen daar zo mee bezig is

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2023, 10:32:59
Een aantal forumleden die in 2015 riepen dat de chemie tussen Henk en de selectie er niet meer was en dat Sipke en Arne een stel suurtsjes waren bewierrooken nu de zelfde trainer die toen maar plaats moest maken voor een andere Messias.
Henk is een heel goede People manager, maar heeft ook wel beperkingen hoor en dat met name op het tactisch vlak.
Ik zou overigens niet weten welke trainer buiten Henk deze selectie wel op de rails zou krijgen, maar mijn verwachting van dit seizoen is wat meer structuur en vertrouwen in de selectie. Wie denkt dat een Vd Water, Tol en Smit, Van Osch en Reinders onder Henk grootse prestaties gaan leveren kunnen wel eens hierin teleurgesteld gaan worden. Als we met deze selectie op een 5 cq 6e plaats eindigen is aan mijn verwachting voldaan. Zou Henk ons  naar een 2e plaats brengen, mag het nieuwe stadion het Henk de Jong stadion worden genoemd met een contract voor het leven  |:)

Je noemt spelers waarvan ik nog maar moet zien of ze gaan spelen (m.u.v. vd Water) En wie is Reinders?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op oktober 10, 2023, 12:07:15
Welke toekomst? Die grossiert in fouten die hij op die leeftijd niet meer mag maken.
Kom op zeg die jongen is 20...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: bommel op oktober 10, 2023, 11:08:51
Volgens mij heeft Henk ook bewezen dat die een goede trainer is in de Eredivisie. Toen die ziek werd stonden we 9de weet je nog? Als hij en Foeke niet ziek geworden waren dan hadden we een werelds seizoen gehad.

Precies dit. Hoe vaak men hier aan voorbij gaat is werkelijk niet te bevatten. We hadden dan op zeker PO Europees voetbal gehaald. Wat waren we toen goed!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2023, 12:09:28
Kom op zeg die jongen is 20...

Wat rot mij dat? Hij is niet goed genoeg voor dit nivo. Punt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.