Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 15:51:04
Denk dat ze nu nog bezig zijn met de invulling van de TS etc.
Barto, v/d Vlag en Burghout zullen wel blijven, Henk verlengen en Sandor een parttime contract :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Sakas

Er zijn ook geluiden dat Rene v/d Weij er bij wordt betrokken. Dat zou ik toe juichen. Als je hem altijd hoort praten in de podcast dan zit er bij hem wel een goeie filosofie achter. Tevens doet hij het volgens mij heel leuk bij Genemuiden
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bernardo

Citaat van: Sakas op oktober 09, 2023, 16:06:22
Er zijn ook geluiden dat Rene v/d Weij er bij wordt betrokken. Dat zou ik toe juichen. Als je hem altijd hoort praten in de podcast dan zit er bij hem wel een goeie filosofie achter. Tevens doet hij het volgens mij heel leuk bij Genemuiden

Gaat er ook iemand weg? Staf word dan wel heel groot.

papier

Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2023, 16:17:08
Gaat er ook iemand weg? Staf word dan wel heel groot.

Ultee :P

Bakker

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 16:00:23
Barto, v/d Vlag en Burghout zullen wel blijven, Henk verlengen en Sandor een parttime contract :thumbsup

Waarom Henk verlengen? Die heeft toch gewoon contract t/m de zomer.
Hopelijk blijkt Henk weer 100% fit te zijn.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 16:00:23
Barto, v/d Vlag en Burghout zullen wel blijven, Henk verlengen en Sandor een parttime contract :thumbsup
wat vind jou grote vriend van deze situatie?

weestwel

Zie zelfs een Henk de Jong deze groep niet aan de praat krijgen. Ben benieuwd.

sunderland

Citaat van: weestwel op oktober 09, 2023, 17:19:39
Zie zelfs een Henk de Jong deze groep niet aan de praat krijgen. Ben benieuwd.
zullen heus geen kampioen worden maar het voetbal zal zeker veel beter worden. Spelers in hun kracht laten spelen. Fouten mogen maken als de intentie maar goed is naar wat Henk heeft aangegeven. Dat soort dingen krijg je vertrouwen van

Mike SCC

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 17:27:46
zullen heus geen kampioen worden maar het voetbal zal zeker veel beter worden. Spelers in hun kracht laten spelen. Fouten mogen maken als de intentie maar goed is naar wat Henk heeft aangegeven. Dat soort dingen krijg je vertrouwen van

Zo is het helemaal.

En met slechts 5 punten verschil met de promotieplek nummer 2 en nog 29 wedstrijden te gaan is het echt nog niet gespeeld..

sunderland

Ik ben meer benieuwd naar hoelang Henk nodig heeft om het elftal aan de praat te krijgen.

Bankzitter

De spelersgroep is samengesteld op 4-3-3, een deel heeft hij zelf nog bij de selectie gehaald.
Groep is fit en gemotiveerd.

Het staat alleen niet goed en er zitten er nog 2 of 3 in een dip (Bergsma/Uldrikis, vd Water lijkt wat op te leven).

Dat valt nog best wel mee, Het kon nog een stuk minder om in te stappen.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2023, 17:45:25
De spelersgroep is samengesteld op 4-3-3, een deel heeft hij zelf nog bij de selectie gehaald.
Groep is fit en gemotiveerd.

Het staat alleen niet goed en er zitten er nog 2 of 3 in een dip (Bergsma/Uldrikis, vd Water lijkt wat op te leven).

Dat valt nog best wel mee, Het kon nog een stuk minder om in te stappen.

De spelers die jij noemt gaan een hele belangrijke rol krijgen in de visie van Henk en Sandor. Het zou me ook helemaal niks verbazen als Minnema eerste keeper wordt
Iedereen heeft recht op mijn mening.

oost

Citaat van: Mike SCC op oktober 09, 2023, 17:35:45
Zo is het helemaal.

En met slechts 5 punten verschil met de promotieplek nummer 2 en nog 29 wedstrijden te gaan is het echt nog niet gespeeld..

Precies daarom ook heel fijn dat het bestuur nu heeft doorgepakt  |:)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 17:37:05
Ik ben meer benieuwd naar hoelang Henk nodig heeft om het elftal aan de praat te krijgen.
Ben je nu al aan het twijfelen?   :_schater

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op oktober 09, 2023, 18:01:00
De spelers die jij noemt gaan een hele belangrijke rol krijgen in de visie van Henk en Sandor.

Bergsma denk ik ook. vd Water is al onomstreden. Maar ik mag toch hopen dat ze die laatste niet voor de zoveelste keer proberen te reanimeren.