Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 15, 2023, 19:35:36
Lekker doen kerel.
Even ter herinnering, Henk is degene die alles op scherp zet en niet de club. Als Henk zijn doelstelling om in september weer het hoofdtrainerschap weer op te pakken is dit een lange neus naar de supporters en club. Dus mijn jongens, mijn club en mijn 13e man blijken dan loze kreten voor de buhne te zijn geweest.
Ik hoop maar dat ik het volledig mis heb en dat hij het hoofdtrainer zijn graag zou willen, maar dit het volgend seizoen bij ons weer gaat starten.
Zo niet, dag Henk en veel succes elders
even ter herinnering, Henk gaf dit eind mei al aan.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 19:47:12
even ter herinnering, Henk gaf dit eind mei al aan.
Henk heeft hier een contract zoals je weet en was in mei nog vol op bezig met re?ntegreren.
Natuurlijk was zijn doelstelling weer 100 % bezig zijn met het hoofdtrainerschap, maar Ultee zijn contract loopt tot eind seizoen en dat heb je te respecteren en beiden behoren hun contract gewoon uit te dienen  met dien verstande dan Henk volgend seizoen hier weer aangesteld wordt als hoofdtrainer.
Wil Henk dit niet dan massaal achter Ultee gaan staan want wij laten ons volksclub supporters niet piepelen.

bok

Citaat van: oost op september 15, 2023, 19:22:21
Ik neem aan dat je dat doordachte plan ook even met reijnen en het bestuur hebt overlegd? :devil
.
Nee dat is voor Henk zelf en dat hij me bedankte hiervoor is voor mij genoeg, daar kan hij wat mee doen of niet.

okkele

Citaat van: Poetser op september 15, 2023, 19:24:29
Als ze Henk laten gaan voor Ultee lever ik m'n seizoenkaart in.
doe dat even live dan.
wat een gelul .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

dat de jong weer aan de slag wil is niet nieuw hoor, dat heeft ie maanden geleden al aangegeven.
dat dat waarschijnlijk ook niet hier is schemerde toen ook al wat door, ook dat is niet nieuw.
de jong is een fantastisch mens en ik gun hem alles, zeker gezondheid.
hij zal ook echt niet verantwoordelijk willen zijn voor het verlies van een baan (ultee), gaat ook niet gebeuren natuurlijk.

alvast veel geluk in je verdere carri?re en tot ooit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Zolang hij maar niet naar dkv gaat. Voor de rest mag hij t zelf bepalen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Vertel Ultee nou maar, dat er niet wordt verlengd.
Willem 2 is een mooie club voor hem.

Galdiano

Henk de Jong op pole positie bij NAC aldus Hans Kraay zojuist bij Espn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op september 15, 2023, 22:56:10
Henk de Jong op pole positie bij NAC aldus Hans Kraay zojuist bij Espn.
verhuren en volgend jaar weer bij ons.

Maar Hans Kraay weet nooit iets

V-man

Henk naar NAC, qua geruchten, das toch momenteel een heel raar verhaal?

Delfzijl/Cambuur

Nou dan pleurt hij lekker op.
Ook nooit meer vragen die schijnheilige. Als hij ons nu in de steek laat ben ik helemaal klaar met Henk de Jong.
Maar ik kan en wil het niet geloven...
Henk en wij (supporters voor het leven) wij zijn toch Cambuur.
Henk gebruik je verstand man en blijf bij ons.
Wij houden van je.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2023, 00:34:53
Nou dan pleurt hij lekker op.
Ook nooit meer vragen die schijnheilige. Als hij ons nu in de steek laat ben ik helemaal klaar met Henk de Jong.
Maar ik kan en wil het niet geloven...
Henk en wij (supporters voor het leven) wij zijn toch Cambuur.
Henk gebruik je verstand man en blijf bij ons.
Wij houden van je.

Wat een reactie. Wij hebben momenteel toch gewoon een trainer. Kunnen we allemaal wat van vinden maar op dit moment is er voor Henk geen plek. Hij heeft aangegeven niet in de weg te willen zitten voor ultee en dat doet ie ook heel netjes niet.
Dan moet de directie dus kiezen en ballen hebben om voor Henk te gaan en als dat niet gebeurt is het toch niet gek dat henk iets anders zoekt.
Enorm klote is het wel. We moeten het nieuwe stadion in met Henk.

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 16, 2023, 06:24:24
Wat een reactie. Wij hebben momenteel toch gewoon een trainer. Kunnen we allemaal wat van vinden maar op dit moment is er voor Henk geen plek. Hij heeft aangegeven niet in de weg te willen zitten voor ultee en dat doet ie ook heel netjes niet.
Dan moet de directie dus kiezen en ballen hebben om voor Henk te gaan en als dat niet gebeurt is het toch niet gek dat henk iets anders zoekt.
Enorm klote is het wel. We moeten het nieuwe stadion in met Henk.

Dus dan is het eigenlijk een brevet van onverwogen vanuit de directie.

Er zijn maar twee opties wat mij betreft.
1. Henk voor de groep.
2. Henk uitlenen aan NAC, en contract verlenging voor Henk voor de 1 of 2 jaar erna.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Directie met pek en veren de stad uitjagen als ze Henk laten gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 16, 2023, 06:24:24
Wat een reactie. Wij hebben momenteel toch gewoon een trainer. Kunnen we allemaal wat van vinden maar op dit moment is er voor Henk geen plek. Hij heeft aangegeven niet in de weg te willen zitten voor ultee en dat doet ie ook heel netjes niet.
Dan moet de directie dus kiezen en ballen hebben om voor Henk te gaan en als dat niet gebeurt is het toch niet gek dat henk iets anders zoekt.
Enorm klote is het wel. We moeten het nieuwe stadion in met Henk.

Eens, helaas heeft de directie geen ballen.