Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: AL op september 15, 2023, 15:39:03
Henk staat volgende week gewoon voor de groep in Breda.

Zouden die een contract af willen kopen? Of zou Henk zelf zijn contract kunnen inleveren net zoals hij het zelf (blijkbaar) kon verlengen?

Bankzitter

En kunnen ze het salaris betalen dat hij hier krijgt?
Iemand als Rob Penders is een stuk goedkoper.

AL

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2023, 15:56:48
En kunnen ze het salaris betalen dat hij hier krijgt?
Iemand als Rob Penders is een stuk goedkoper.

NAC betaalt veel meer dan Cambuur dus salaris is geen probleem!

Bankzitter

Waarom halen ze dan altijd van die matige trainers?  :_schater

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 15, 2023, 15:56:48
En kunnen ze het salaris betalen dat hij hier krijgt?
Iemand als Rob Penders is een stuk goedkoper.
die hebben ze een paar x laten lopen maar heeft wel een nac hart.  Nu assistent bij Utrecht

Pisvlek

Hmm verwacht dat hij het jaar niet bij Cambuur gaat volmaken als je het stukje zo leest.

rvw

Gewoon aan zijn contract houden , zint hem dat niet dan zie je zijn ware aard.
Gewoon doen wat je gevraagd wordt , en anders voor miljoenen laten gaan.

bok

Ik heb Henk een doordacht idee voorgelegd tot en met volgend seizoen waar iedereen mee kan / moet leven!
Zodat hij hier kan blijven zonder naar het andere eind van het land te moeten en Cambuur ook profijt van heeft .

Hij heeft me in ieder geval voor deze tip!. Bedankt. Meer kan en wil ik er niet over zeggen.


Poetser

Het is heel simpel.

Reijnen moet kiezen tussen Henk en die lul.

Keuze lijkt mij dan ook simpel.

oost

Citaat van: Poetser op september 15, 2023, 19:09:20
Het is heel simpel.

Reijnen moet kiezen tussen Henk en die lul.

Keuze lijkt mij dan ook simpel.

Dat wordt dus die gigantische LUL :rodekaart

oost

Citaat van: bok op september 15, 2023, 18:25:40
Ik heb Henk een doordacht idee voorgelegd tot en met volgend seizoen waar iedereen mee kan / moet leven!
Zodat hij hier kan blijven zonder naar het andere eind van het land te moeten en Cambuur ook profijt van heeft .

Hij heeft me in ieder geval voor deze tip!. Bedankt. Meer kan en wil ik er niet over zeggen.

Ik neem aan dat je dat doordachte plan ook even met reijnen en het bestuur hebt overlegd? :devil

Poetser

Citaat van: oost op september 15, 2023, 19:20:54
Dat wordt dus die gigantische LUL :rodekaart

Als ze Henk laten gaan voor Ultee lever ik m'n seizoenkaart in.

Poetser

Eigenlijk hoop ik gewoon dat we de komende wedstrijden verliezen.

Dan ken die lul fut.

Noordcambuur

Henk heeft nog een kontrakt bij Cambuur Leeuwarden en Cambuur is altijd goed voor hem geweest hij moet nog even geduld hebben dan krijgt hij weer een nieuwe kans bij Cambuur?.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op september 15, 2023, 19:24:29
Als ze Henk laten gaan voor Ultee lever ik m'n seizoenkaart in.
Lekker doen kerel.
Even ter herinnering, Henk is degene die alles op scherp zet en niet de club. Als Henk zijn doelstelling om in september weer het hoofdtrainerschap weer op te pakken is dit een lange neus naar de supporters en club. Dus mijn jongens, mijn club en mijn 13e man blijken dan loze kreten voor de buhne te zijn geweest.
Ik hoop maar dat ik het volledig mis heb en dat hij het hoofdtrainer zijn graag zou willen, maar dit het volgend seizoen bij ons weer gaat starten.
Zo niet, dag Henk en veel succes elders