Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Klopt inderdaad. Maar het kan misschien ook geen toeval zijn dat dit bericht over Henk juist nu naar buiten komt. In de loop van de dag staat het op VI en alle andere voetbalsites en hangen NAC en Willem II aan de lijn, voor zo ver dat nog niet gebeurd is.

Cambuur kan Henk daarentegen gewoon aan z'n contract houden. Lastige situatie voor alle partijen. Je zou haast hopen dat je de komende 2/3 wedstrijden kansloos verliest en Ultee eruit vliegt.  :_spank

Stiens

Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 08:19:54
Stel hij gaat naar NAC dan komt hij echt niet na 3/4 jaar weg daar.

Bij NAC kan alles  :_schater

Harry L.

Citaat van: SCC op september 15, 2023, 09:00:28
Er is, lijkt mij, niemand op dit forum of in het cambuurstadion zondagmiddag, die NIET pro Henk is.
Maar toch vind ik enige nuance hier wel op z'n plek: Cambuur gaf Henk de kans in het betaalde voetbal, Cambuur haalde Henk terug, Cambuur hield Henk aan boord, ondanks tegenvallende presentaties (na geweldige eerste seizoenshelft en 2 seizoenen ervoor, maar in het betaalde voetbal heerst de waan van de dag), Cambuur hield Henk ook aan boord bij ziekte en gaf hem alle ruimte aan zijn herstel te werken, Henk verlengde enkelzijdig tijdens ziekte zijn duur/ opgewaardeerde contract. Wat ik wil zeggen: Henk heeft het super gedaan voor Cambuur, maar Cambuur ook zeker voor Henk (zo hoort het ook).
Maar als Henk nu net 100% gezond is verklaard, vind ik het daarentegen wel enigszins verontrustend dat hij dan zegt dat hij direct op het veld voor een groep wil staan als hoofdtrainer (heb het hem niet horen zeggen, dat maak uit op basis van de laatste 2 pagina's in dit item op dit forum). Dat vind ik een beetje de boel forceren, als dat ?cht zo gezegd is.
Ga dan inderdaad als kompaan van Sjors voor de groep, bouw het op en dan neem je het na dit seizoen in het nieuwe stadion volledig over.

Helemaal mee eens!!

En als hij dat niet kan opbrengen, heel veel succes met wat je gaat doen. Maar dan ook graag ophouden met het ?Cambuur is mijn club? geleuter.

Specuveter

Zondag verliezen.
Ultee out
Henk erin.
Niet zo moeilijk

denistel

Citaat van: Harry L. op september 15, 2023, 09:49:15
Helemaal mee eens!!

En als hij dat niet kan opbrengen, heel veel succes met wat je gaat doen. Maar dan ook graag ophouden met het ?Cambuur is mijn club? geleuter.

dan moet ultee dat wel willen toch die 2 liggen volgens mij qua gedachte over voetbal
ver uit elkaar dus dan komt het ook niet goed.

gewoon een lastige situatie en ik snap de jong ook wel dat ie zelf weer hoofdtrainer wil
zijn. cambuur heeft hem alles gegeven maar hij cambuur ook vind ik.en ik ben groot
fan van henk maar de club kan niet altijd verder met hem en zal ook verder moeten
en dat geld voor de jong ook.

Bankzitter

We zien het wel. De club zal de mogelijkheden besproken hebben en de bal ligt bij Henk.

Het is verder helemaal niet bekend of Willem II of N.A.C. al niet met een andere trainer in gesprek zijn en of ze het salaris van Henk ook zo even kunnen ophoesten. N.A.C is in ieder geval niet rustig in de luwte beginnen maar zo weer de slangenkuil induiken.


Harry L.

Citaat van: denistel op september 15, 2023, 10:17:52
dan moet ultee dat wel willen toch die 2 liggen volgens mij qua gedachte over voetbal
ver uit elkaar dus dan komt het ook niet goed.

gewoon een lastige situatie en ik snap de jong ook wel dat ie zelf weer hoofdtrainer wil
zijn. cambuur heeft hem alles gegeven maar hij cambuur ook vind ik.en ik ben groot
fan van henk maar de club kan niet altijd verder met hem en zal ook verder moeten
en dat geld voor de jong ook.

Ik ben ook fan van Henk, en dan met name zijn enthousiasme en positiviteit die waarschijnlijk door zullen werken in de hele organisatie. Als trainer ben je uiteindelijk zo goed als je materiaal.

Maar ik ben van mening dat het ook een soort ?bommetje? leggen is wat hij hier doet.
Cambuur krijgt zo een beetje het mes op de keel. Of ze gaan nu voor Henk, of geven het vertrouwen aan Ultee, want 2 kapiteins gaat niet werken. Cambuur zelf weet natuurlijk dondersgoed wat het gros van de achterban wil en dit is gewoon een heel lastig verhaal. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar chique van Henk vind ik het zeker niet.

Stanley

Beetje dom en na?ef van Henk om dit in de pers te brengen voor zo,n belangrijke wedstrijd tegen een van de grote concurrenten en daar openlijk solliciteert. Verre van chique in ieder geval.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SCC op september 15, 2023, 09:00:28
Er is, lijkt mij, niemand op dit forum of in het cambuurstadion zondagmiddag, die NIET pro Henk is.
Maar toch vind ik enige nuance hier wel op z'n plek: Cambuur gaf Henk de kans in het betaalde voetbal, Cambuur haalde Henk terug, Cambuur hield Henk aan boord, ondanks tegenvallende presentaties (na geweldige eerste seizoenshelft en 2 seizoenen ervoor, maar in het betaalde voetbal heerst de waan van de dag), Cambuur hield Henk ook aan boord bij ziekte en gaf hem alle ruimte aan zijn herstel te werken, Henk verlengde enkelzijdig tijdens ziekte zijn duur/ opgewaardeerde contract. Wat ik wil zeggen: Henk heeft het super gedaan voor Cambuur, maar Cambuur ook zeker voor Henk (zo hoort het ook).
Maar als Henk nu net 100% gezond is verklaard, vind ik het daarentegen wel enigszins verontrustend dat hij dan zegt dat hij direct op het veld voor een groep wil staan als hoofdtrainer (heb het hem niet horen zeggen, dat maak uit op basis van de laatste 2 pagina's in dit item op dit forum). Dat vind ik een beetje de boel forceren, als dat ?cht zo gezegd is.
Ga dan inderdaad als kompaan van Sjors voor de groep, bouw het op en dan neem je het na dit seizoen in het nieuwe stadion volledig over.
Prima stuk , ook ik verwacht nu ook wel een stuk goodwil van Henk naar Cambuur en naar ons de supporters.
Zou me heel smerig van hem tegenvallen als hij nu niet nog even kan wachten en voor een andere club kiest.

Inferno-058

Citaat van: Stanley op september 15, 2023, 11:13:20
Beetje dom en na?ef van Henk om dit in de pers te brengen voor zo,n belangrijke wedstrijd tegen een van de grote concurrenten en daar openlijk solliciteert. Verre van chique in ieder geval.
Volgens mij is er bij de club van alles aan hem beloofd, trainerschap als hij weer fit is. De club houdt zo als het lijkt vast aan Ultee, dat vind ik ondankbaar. Dus ik snap hem wel.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2023, 11:33:06
Volgens mij is er bij de club van alles aan hem beloofd, trainerschap als hij weer fit is. De club houdt zo als het lijkt vast aan Ultee, dat vind ik ondankbaar. Dus ik snap hem wel.
Ultee heeft een contract he... kunt niet verwachten dat hij opstapt om Henk binnen te laten. Heb 1000x liever Henk maar die de Jong zou ook Cambuur dankbaar moeten zijn en daar rekening mee houden.
Is toch ergens wel een constructie te bedenken?

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2023, 11:41:54
Ultee heeft een contract he... kunt niet verwachten dat hij opstapt om Henk binnen te laten. Heb 1000x liever Henk maar die de Jong zou ook Cambuur dankbaar moeten zijn en daar rekening mee houden.
Is toch ergens wel een constructie te bedenken?
ultee heeft contract h??. Henk ook h?.

Delfzijl/Cambuur


sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2023, 11:53:55
Ja dat weet ik Sun.
we gaan het meemaken. Zondag word een beladen wedstrijd voor iedereen en vooral voor Ultee. Hoop dat Henk nog niet zijn jawoord ergens heeft gegeven. Willem 2 bijv?

Klaasre1974

Dus als Cambuur zondag verliest moet Ultee gelijk ontslagen worden?
Belachelijk zeg alleen omdat Henk de Jong zegt weer trainer wil zijn. Ik wens hem dan veel succes in Brabant.