Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: SaVaGe op juni 20, 2023, 10:22:15
Henkie moet gewoon ff rustig blieve..
Straks weer een enorme terugval in z'n herstel en je zit weer met de zelfde ellende.

Als ie graag wat wil doen, gaat ie maar helpen in t nieuwe stadion. Heeft gewoon nog een jaar contract :zweep

Dat moeten we voor alles en iedereen voorkomen. Denk ook dat Ultee en Henk elkaar juist aan kunnen vullen dus hopelijk krijgen we een mooie constructie.

papier

Citaat van: Bussum op juni 20, 2023, 10:22:33
Heb het al vaker gezegd, deze hetze tegen hem gaat je ook niet helpen hoor...

Ik snap sowieso fans niet die alleen maar negatief kunnen zijn over bepaalde spelers/trainers, feit is dat je daar niemand mee helpt.

On topic: Henk ??n terugslag en je hebt weer geen trainer, ik zou het even rustig aankijken. Ook voor Henk zelf, vind het interview gevoelsmatig vrij snel komen na zijn operatie. Maar goed, we gaan het zien!  |:)

Ultee heeft veel knikkers afgepakt op het schoolplein krijg ik wel eens het idee. Tuurlijk was het een kutseizoen en heeft Ultee daar zijn steentje aan bijgedragen maar laten we positief zijn en hopen op een frisse start om de boel om te draaien. En dat kan ook met Ultee, zeker als hij een duo gaat vormen met Henk.

Dat is natuurlijk ook Henk en het opportunisme wat hij heeft. Dat opportunisme wat wij weer graag terugzien in het spel. Positief blijven, komt goed. Maar idd, rustig blijven ik hoorde het hem in de podcast ook zeggen... dat dat het advies is van z'n behandelaar.

sunderland

Citaat van: Bussum op juni 20, 2023, 10:22:33
Heb het al vaker gezegd, deze hetze tegen hem gaat je ook niet helpen hoor...

Ik snap sowieso fans niet die alleen maar negatief kunnen zijn over bepaalde spelers/trainers, feit is dat je daar niemand mee helpt.

On topic: Henk ??n terugslag en je hebt weer geen trainer, ik zou het even rustig aankijken. Ook voor Henk zelf, vind het interview gevoelsmatig vrij snel komen na zijn operatie. Maar goed, we gaan het zien!  |:)
kun jij dan 1 positief iets noemen over Ultee?  Ik hou hem er persoonlijk verantwoordelijk dat we staan waar we nu staan. Alles is naar de kloten nu. Iedere weds onder hem was een drama behalve zijn laatste en toen namen de spelers zelf het heft in de handen

SCC

#1893
Het is veel te kortzichtig om alles op Ultee te schuiven.
We riepen massaal dat we hadden moeten doorselecteren en wat geeft Henk aan in de sportcast: we hadden juist iedereen binnenboord moeten houden.
Achteraf is alles zo makkelijk.

Wat pleit voor Ultee is dat hij het aandurfde in te stappen. Vooropgesteld, ik vind het ook geen goed huwelijk en ik vind Ultee (vooralsnog??) totaal niet passen bij ons club.

Maar nu even, zoals papier eerder zei over de knikkers op het schoolplein, even niet denken als een geslagen kind, maar in oplossingen denken: het is een utopie om te verwachten dat Henk per september volle bak alles gaat doen. Er is geen club die dat risico nu gaat nemen, dus per september is hij nog gewoon in dienst bij ons.
Houd Sjors (als is het voor de buhne) nu hoofdtrainer, maar met Henk als assistent (wederom, voor de buhne, ze staan gewoon naast elkaar). Ik denk echt dat Ultee tactisch prima onderlegt is (nog weinig van gezien, eerlijk is eerlijk) dus dan kan hij daarover sparren met Henk en de rest van de staf. De trainingen in hoofdlijnen qua opbouw fysiek, belasting, fitheid, etc.(in overleg met Nick Boonstra), qua periodisering (populair trainersjargon), aspecten verdediging, opbouw, positionering, aspecten aanval etc. Hij mag dat uitstippelen.
Dan kan Henk vervolgens in zijn kracht de veldtrainingen op zich nemen samen met individuele coaching, etc.
Daarnaast kan Henk zich richten op type spelers wat we nodig hebben (samen met de scouting en Reijnen), gesprekken voeren, inschatten of het tactisch bij ons past, etc.
Tevens kan Henk nog mentor zijn voor de nieuwe assistent van Jong Cambuur die erbij is (kom zo niet op zijn naam, Burghout volgens mij).

Gaat het goed, win-win.
Maar hoe het ook loopt, Henk kan alvast bouwen aan zijn gewenste team en tactisch plaatje en langzaam weer vertrouwen krijgen in zijn lichaam (en de club krijgt weer vertrouwen dat Henk er weer helemaal is). Dan kan het seizoen erna Henk volledig op eigen benen staan.
Ik reken namelijk niet op directe promotie wanneer er zoveel nieuwe spelers bekend moeten raken met ons systeem (systeem Henk, zeg maar). Dus oogsten wordt dan in het seizoen 24-25 (nieuwe stadion).

We kunnen nog wel 100 pagina's volschrijven over hoe zat we Ultee zijn, maar we zullen het eerst toch met hem moeten doen. Laten we dan ook even naar de oplossingen kijken.

cambuurmania

Ik heb de oplossing,1 speler minder kopen en Ultee afkopen.
Heb liever een speler minder zonder Ultee.

sunderland

Citaat van: cambuurmania op juni 20, 2023, 12:46:50
Ik heb de oplossing,1 speler minder kopen en Ultee afkopen.
Heb liever een speler minder zonder Ultee.
eens

Zwolsecambuurfan

Het gaat allemaal om sentiment. Ultee was 'The rising star' van het voetbal, zoals Robert Maaskant dat ook eens was. Nu heeft hij bij Fortuna gewoon goed gepresteerd en moest hij weg na nederlagen tegen topploegen. Dat sloeg nergens op. Nu heeft hij het zeker niet goed gedaan bij ons, maar het is hem te prijzen dat hij halverwege in wilde springen. Het was niet zijn selectie en er zat veel chagrijn in. Krijg dat er maar eens uit. Hij is niet te benijden. Iedereen weet dat je uiteindelijk wordt ontslagen door de druk en de publieke opinie. Ultee krijgt geen kans. Dat is niet alleen totaal oneerlijk, maar ook echt bizar. Laat hem toch gewoon zijn werk doen. Ik zie nog best kansen voor succes!

Poetser

Citaat van: Zwolsecambuurfan op juni 20, 2023, 16:52:04
Het gaat allemaal om sentiment. Ultee was 'The rising star' van het voetbal, zoals Robert Maaskant dat ook eens was. Nu heeft hij bij Fortuna gewoon goed gepresteerd en moest hij weg na nederlagen tegen topploegen. Dat sloeg nergens op. Nu heeft hij het zeker niet goed gedaan bij ons, maar het is hem te prijzen dat hij halverwege in wilde springen. Het was niet zijn selectie en er zat veel chagrijn in. Krijg dat er maar eens uit. Hij is niet te benijden. Iedereen weet dat je uiteindelijk wordt ontslagen door de druk en de publieke opinie. Ultee krijgt geen kans. Dat is niet alleen totaal oneerlijk, maar ook echt bizar. Laat hem toch gewoon zijn werk doen. Ik zie nog best kansen voor succes!

Ja leuk en aardig maar als je het denkvermogen van de gemiddelde cambuur supporter in twijfel neemt tijdens een interview mag je wat mij betreft geliek moove

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juni 20, 2023, 16:59:33
Ja leuk en aardig maar als je het denkvermogen van de gemiddelde cambuur supporter in twijfel neemt tijdens een interview mag je wat mij betreft geliek moove
Inderdaad, snel weg met die man.

Eewal

Citaat van: Poetser op juni 20, 2023, 16:59:33
Ja leuk en aardig maar als je het denkvermogen van de gemiddelde cambuur supporter in twijfel neemt tijdens een interview mag je wat mij betreft geliek moove
ik geef 'm groot gelijk  :devil

sunderland

Citaat van: Zwolsecambuurfan op juni 20, 2023, 16:52:04
Het gaat allemaal om sentiment. Ultee was 'The rising star' van het voetbal, zoals Robert Maaskant dat ook eens was. Nu heeft hij bij Fortuna gewoon goed gepresteerd en moest hij weg na nederlagen tegen topploegen. Dat sloeg nergens op. Nu heeft hij het zeker niet goed gedaan bij ons, maar het is hem te prijzen dat hij halverwege in wilde springen. Het was niet zijn selectie en er zat veel chagrijn in. Krijg dat er maar eens uit. Hij is niet te benijden. Iedereen weet dat je uiteindelijk wordt ontslagen door de druk en de publieke opinie. Ultee krijgt geen kans. Dat is niet alleen totaal oneerlijk, maar ook echt bizar. Laat hem toch gewoon zijn werk doen. Ik zie nog best kansen voor succes!
wat een onzin verhaal. The Rising star van wie dan en waar op gebaseerd. Bij Fortuna redde hij het op de laatste speeldag omdat hij Seuntjes had. Chagrijn was er helemaal niet en onder baardmans speelden we gewoon goed maar viel het kwartje net verkeerd. Tis ultee gelukt om veel chagrijn in het team te krijgen ook zelfs bij de nieuwelingen. Tis ook zwaar oneerlijk dat hij hier zoveel heeft kapotgemaakt

PePe

De situatie is nu gewoon zo 2 trainers. Samenwerken dit komende seizoen is het beste.
Ultee moet blij zijn, Henk is toch een betere versie van Alflen.
Volgend jaar de rollen omdraaien, als Henk 100% fit is geworden.
Bij slecht presteren, Henk eerder naar voren schuiven, mits fit.

De Gast

Citaat van: Poetser op juni 20, 2023, 16:59:33
Ja leuk en aardig maar als je het denkvermogen van de gemiddelde cambuur supporter in twijfel neemt tijdens een interview mag je wat mij betreft geliek moove

Niet alleen het denkvermogen van de supporters.. ook van journalisten op de vraag of Ultee niet vaker had moeten beginnen zoals tegen RKC. Het is gewoon een rookie.

Maar een duo baan met Henk zie ik wel zitten. Als ze bij de club niet in staat zijn zoiets te cre?ren falen ze gigantisch.

Naastismis

Alflen, Ultee zijn vaste assistent-trainer is niet verlengd.Ultee wordt gewoon weggepest om Henk maar in het zadel te krijgen

Bankzitter

Citaat van: poelie-lwd op juni 19, 2023, 22:39:44
Wat een energie. Nu al. En dan is hij nog niet eens 100% Wat een verschil met die dooie Ultee.

Graag het wel feitelijk houden. Ultee werkte vorig seizoen tot s? nachts nog door voor de club(bron Boschaart/OF). In dezelfde periode lag Henk grootste deel van de dag nog ziek op bed (Bron Henk/ OF).

Henk is een veel betere trainer maar zal echt nog lang moeten opbouwen voor hij net zo veel uren kan maken. Ze zullen gewoon  goede afspraken moeten maken om samen werken en als Henk weer fit is netjes oplossen met Ultee.