Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 19, 2023, 19:11:59
Henk bouwt geloof op en geeft spelers vertrouwen en Ultee....

houdt hem uit de wind :y
doet de persco?s, interviews..

papier

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2023, 18:53:12
Of en in welke rol De Jong dan aan zal sluiten, daar houdt Reijnen zich nog niet mee bezig. ?Dat zijn scenario?s voor de toekomst. Iedereen stapt er heel makkelijk overheen dat Henk gewoon nog in een revalidatieproces zit. Henk staat daar heel positief in, Leeuwarden staat daar positief in, want hij heeft het natuurlijk goed gedaan hier in het verleden. Maar tot de tijd dat hij weer helemaal de oude is, heeft speculeren absoluut geen zin.?

Sorry hoor maar wat voor slap gelul is dit van Reijnen. Juist hier moet hij wel mee bezig zijn, juist nu moet hij bedenken welke scenario's er mogelijk zijn in September met oog voor een 200% fitte Henk en met oog voor een Henk die 10% fit is waarbij hij ook oog moet hebben voor de rest van de technische staf. Juist vooruit kijken is de taak van een technisch directeur, niet je verliezen in het hier en nu.

PePe

De druk is voor Ultee erg groot, is niet leuk voor hem.
Ik wist het wel, ik ging elders kijken, om aan deze druk te ontkomen.

Bankzitter

Citaat van: papier op juni 19, 2023, 20:45:23
Sorry hoor maar wat voor slap gelul is dit van Reijnen. Juist hier moet hij wel mee bezig zijn, juist nu moet hij bedenken welke scenario's er mogelijk zijn in September met oog voor een 200% fitte Henk en met oog voor een Henk die 10% fit is waarbij hij ook oog moet hebben voor de rest van de technische staf. Juist vooruit kijken is de taak van een technisch directeur, niet je verliezen in het hier en nu.


Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat 'ie deze "wat als" -scenarios ook in de publiciteit moet delen.
Natuurlijk heeft Reijnen die scenario;s allemaal wel uitgedacht.

En met de populariteit van Henk zal Henk het uiteindelijk het zo spelen dat het ook niet zo veel meer uitmaakt wat Reijnen of Ultee willen.
Die gaan het publicitair nooit winnen en ook dat weten de beide heren wel.

Als ze slim zijn dan beseffen ze dat ze meer leren door met Henk samen te werken en beseft Henk dat Reijnen en Ultee hem kunnen ontlasten.

Het vervelende is dat je niet weet wanneer Henk 100% inzetbaar is en ook geen garantie hebt dat het goed gaat. Dat zal pas onder stress weer gaan blijken. En je zal toch de spelers moeten halen en de voorbereiding in.

Destroyer

De club heeft altijd achter Henk gestaan, ik hoop dat Henk verstandig is en volledig hersteld, maar ook dat Henk achter de club blijft staan en geen domme dingen doet.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2023, 20:59:27

Uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat 'ie deze "wat als" -scenarios ook in de publiciteit moet delen.
Natuurlijk heeft Reijnen die scenario;s allemaal wel uitgedacht.

En met de populariteit van Henk zal Henk het uiteindelijk het zo spelen dat het ook niet zo veel meer uitmaakt wat Reijnen of Ultee willen.
Die gaan het publicitair nooit winnen en ook dat weten de beide heren wel.

Als ze slim zijn dan beseffen ze dat ze meer leren door met Henk samen te werken en beseft Henk dat Reijnen en Ultee hem kunnen ontlasten.

Het vervelende is dat je niet weet wanneer Henk 100% inzetbaar is en ook geen garantie hebt dat het goed gaat. Dat zal pas onder stress weer gaan blijken. En je zal toch de spelers moeten halen en de voorbereiding in.

Er staat letterlijk dat hij er niet mee bezig is. Nou dat vind ik knap stom. Hij kan letterlijk zeggen dat hij hier wel mee omgaat en dat hij alle opties open houden maar dat het te vroeg is om hier duidelijkheid over te scheppen. Ingewikkeld is het niet.

Huizen

Ik hoop vooral dat Henk ook niet te snel wilt / gaat. Stel je komt voor een tweede keer in deze situatie, dat moet niemand willen. Schitterend interview trouwens bij Omrop?  |:)

Dokkumer

Citaat van: Bussum op juni 19, 2023, 21:11:48
Ik hoop vooral dat Henk ook niet te snel wilt / gaat. Stel je komt voor een tweede keer in deze situatie, dat moet niemand willen. Schitterend interview trouwens bij Omrop?  |:)
Dat was in de korte stukjes die ik gehoord heb heel duidelijk. Eerst helemaal herstellen.
De echte, dat lees je :devil

sunderland

Citaat van: PePe op juni 19, 2023, 20:56:33
De druk is voor Ultee erg groot, is niet leuk voor hem.
Ik wist het wel, ik ging elders kijken, om aan deze druk te ontkomen.
zou het ook doen :devil

poelie-lwd

Wat een energie. Nu al. En dan is hij nog niet eens 100% Wat een verschil met die dooie Ultee.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Huizen

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2023, 21:17:17
Dat was in de korte stukjes die ik gehoord heb heel duidelijk. Eerst helemaal herstellen.

Toch bekruipt mij het gevoel dat er nu een enorme bom onder Ultee ligt. Dat lag het al bij velen, maar nu extra. En je moet het seizoen nog beginnen....

Snap de sentimenten, maar veel te risicovol om volledig op Henk te bouwen. Snel om de tafel die 2 en een duidelijk plan naar buiten. Anders ga je dit belangrijke seizoen al in met een 0-3 achterstand

zeewolde

Citaat van: Bussum op juni 20, 2023, 10:14:43
Toch bekruipt mij het gevoel dat er nu een enorme bom onder Ultee ligt. Dat lag het al bij velen, maar nu extra. En je moet het seizoen nog beginnen....

Snap de sentimenten, maar veel te risicovol om volledig op Henk te bouwen. Snel om de tafel die 2 en een duidelijk plan naar buiten. Anders ga je dit belangrijke seizoen al in met een 0-3 achterstand
Met slleen Ultee ga je 0-5 het seizoen beginnen

SaVaGe

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2023, 10:16:35
Met slleen Ultee ga je 0-5 het seizoen beginnen

Daarom mut Muhren komen. Win je alles met 6-5.  :monk

SaVaGe

Henkie moet gewoon ff rustig blieve..
Straks weer een enorme terugval in z'n herstel en je zit weer met de zelfde ellende.

Als ie graag wat wil doen, gaat ie maar helpen in t nieuwe stadion. Heeft gewoon nog een jaar contract :zweep

Huizen

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2023, 10:16:35
Met slleen Ultee ga je 0-5 het seizoen beginnen

Heb het al vaker gezegd, deze hetze tegen hem gaat je ook niet helpen hoor...

Ik snap sowieso fans niet die alleen maar negatief kunnen zijn over bepaalde spelers/trainers, feit is dat je daar niemand mee helpt.

On topic: Henk ??n terugslag en je hebt weer geen trainer, ik zou het even rustig aankijken. Ook voor Henk zelf, vind het interview gevoelsmatig vrij snel komen na zijn operatie. Maar goed, we gaan het zien!  |:)