Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op april 04, 2023, 13:12:26
Henk heeft zelf zijn optie gelicht die in zijn contract stond. Logisch natuurlijk als je in zo?n situatie zit. Eerst maar goed herstellen en hopelijk zijn we hem snel weer terug in welke functie dan ook.
Maar betekent dat ook dat de club dat dus niet gedaan heeft
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Waar staat dat nieuws trouwens, staat niet op cambuur en niet op OF
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2023, 14:09:17
Waar staat dat nieuws trouwens, staat niet op cambuur en niet op OF

Klik en luister 28:40

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: michello op april 04, 2023, 11:07:24
Henk de Jong zijn contract is eenzijdig verlengd.  Hij is dus nog steeds verbonden aan de club.

Dit betekent alleen dat hij nog doorbetaald wordt als hoofdtrainer. En als de club daarvoor niet verzekerd is, dan grotendeels door de club. Begrijpelijk vanuit Henk de Jong, hij heeft daar recht op. Het zegt helemaal niks over of hij nog in de toekomst gaat doen.

SCC

En wat Andor Faber daar ook goed (en terecht) nog even benadrukt:

dit zet het niet verlengen van Bosschaard ook even in een ander daglicht. De kosten voor de staf zijn dan 2 hoofdtrainers (Henk door het lichten van de optie, die ook nog vlak voordat hij ziek werd zijn contract het verlengt > opgewaardeerd aangezien hij toen hot was en dus Ultee als hoofdtrainer onder contract).
Dan kan je niet ook nog eens 3 betaalde assistenten erbij hebben. Barto wordt gezien als cultuurbewaker en potenti?le hoofdtrainer.
Dan heb je de keus tussen Alfen (voorspraak huidige hoofdtrainer) en Bosschaart. Dan is het in die zin, vanuit oogpunt Cambuur en dus niet vanuit oogpunt/ emotie supporters, goed te verklaren waarom Bosschaart niet wordt verlengt. In de re?le wetenschap dat je KKD gaat spelen.

sunderland

Citaat van: SCC op april 05, 2023, 14:15:58
En wat Andor Faber daar ook goed (en terecht) nog even benadrukt:

dit zet het niet verlengen van Bosschaard ook even in een ander daglicht. De kosten voor de staf zijn dan 2 hoofdtrainers (Henk door het lichten van de optie, die ook nog vlak voordat hij ziek werd zijn contract het verlengt > opgewaardeerd aangezien hij toen hot was en dus Ultee als hoofdtrainer onder contract).
Dan kan je niet ook nog eens 3 betaalde assistenten erbij hebben. Barto wordt gezien als cultuurbewaker en potenti?le hoofdtrainer.
Dan heb je de keus tussen Alfen (voorspraak huidige hoofdtrainer) en Bosschaart. Dan is het in die zin, vanuit oogpunt Cambuur en dus niet vanuit oogpunt/ emotie supporters, goed te verklaren waarom Bosschaart niet wordt verlengt. In de re?le wetenschap dat je KKD gaat spelen.
heb je wel eens gehoord van de ziektewet? Cambuur is daarvoor verzekerd. 1 ste jaar 100 % en 2 e jaar 80 %. Dus dat verhaal gaat niet op.

sunderland

En daar kan de club niet niet voor verzekerd zijn.

SCC

Blijft de rest van het verhaal nog over. We kunnen wel een reuze staf willen, maar we moeten realistisch zijn.
Neem inderdaad aan dat Cambuur verzekerd is voor het uitvallen van Henk (wat in de sportcast niet werd genoemd, en dat is het verhaal wat ik aanhaalde), maar dat neemt niet weg dat er bezuinigd moet worden (en wordt gedaan dus) bij degradatie.

sunderland

Citaat van: SCC op april 05, 2023, 16:50:10
Blijft de rest van het verhaal nog over. We kunnen wel een reuze staf willen, maar we moeten realistisch zijn.
Neem inderdaad aan dat Cambuur verzekerd is voor het uitvallen van Henk (wat in de sportcast niet werd genoemd, en dat is het verhaal wat ik aanhaalde), maar dat neemt niet weg dat er bezuinigd moet worden (en wordt gedaan dus) bij degradatie.
had je wel gelezen hoe het was gegaan met bosbaard en dat is schandalig. Had veel liever met bosbaard doorgegaan dan met die andere 2 waardeloze trainers

sunderland

Maar feit is ook dat er idd teveel waren nu

De Gast

Citaat van: sunderland op april 05, 2023, 16:13:59
heb je wel eens gehoord van de ziektewet? Cambuur is daarvoor verzekerd. 1 ste jaar 100 % en 2 e jaar 80 %. Dus dat verhaal gaat niet op.

Volgens mij is dit gewoon onzin.

De Gast

Citaat van: SCC op april 05, 2023, 14:15:58
Barto wordt gezien als cultuurbewaker en potenti?le hoofdtrainer.
Ik zie in Barto geen cultuurbewaker en ook geen hoofdtrainer. Gaat de club ook weer totaal de mist mee in.

nee,wel?

Citaat van: michello op april 04, 2023, 11:07:24
Henk de Jong zijn contract is eenzijdig verlengd.  Hij is dus nog steeds verbonden aan de club.

hij kan naar ik aanneem net als een gewone zieke medewerker hooguit twee jaar vertoeven in de ziektewet en na 1 jaar terugvallen naar 70 procent van salaris?

verder wel weer een opmerkelijke situatie twee trainers op de loonlijst handvol goedbedoelde lichtgewicht assistenten

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op april 05, 2023, 21:38:42
Ik zie in Barto geen cultuurbewaker en ook geen hoofdtrainer. Gaat de club ook weer totaal de mist mee in.
Ik wel