Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik wist dat het me veel deed, maar het is nog meer dan ik dacht. Ik hou echt van die man
Henk, held, bedankt

denistel

hopen dat alles goed komt en dat hij nog wat voor onze club kan betekenen
op welk gebied dan ook.
maar eerst weer fit zien te worden. sterkte vriend en trainer

EdsjeSCC


Kuzmanovic-Apeldoorn

#1758
Henk, held, bedankt

Shar

Super, wat fijn voor Henk en zijn familie.

Zuid1991

Wat een fijn nieuws voor onze legend! |:)
Het mooiste nieuws van dit seizoen!

Zou mooi zijn als hier zaterdagavond aandacht voor is door onze twaalfde man.


Denk ik aan onze knuffelactie bij Emmen.
Misschien, tis maar een idee , om hartjes ipv de knuffels te doen o.i.d

michello

Henk de Jong zijn contract is eenzijdig verlengd.  Hij is dus nog steeds verbonden aan de club.

Bernardo

Citaat van: michello op april 04, 2023, 11:07:24
Henk de Jong zijn contract is eenzijdig verlengd.  Hij is dus nog steeds verbonden aan de club.

Onder welke voorwaarden?

ruubmac

Zal komend seizoen een soort tussenjaar worden?
Ultee heeft nog een 1-jarig contract. Henk krijgt de tijd om te herstellen. Ultee wordt in januari 2024 ontslagen en Henk terug aan het roer!  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op april 04, 2023, 11:43:24
Onder welke voorwaarden?
Dat is bij niemand hier bekend, dit weten Henk en zaakwaarnemer, Booy en de directie.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#1765
Citaat van: ruubmac op april 04, 2023, 11:53:23
Zal komend seizoen een soort tussenjaar worden?
Ultee heeft nog een 1-jarig contract. Henk krijgt de tijd om te herstellen. Ultee wordt in januari 2024 ontslagen en Henk terug aan het roer!  |:)
Tuurlijk niet, kunnen ze niet maken naar de achterban toe.

Haal dan v/d Ree maar op en stuur Ultee/Alflen naar huis. Bosbaard, Barto en v/d Vlag een nieuw contract en zodra het kan Henk bij de groep betrekken als een soort supervisor/klankbord/technisch manager met v/d Ree, Bosbaard, Barto en v/d Vlag heb je een mooie TS.
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Jullie vergeten Sipke Hulshoff. Sipke is degene die veel punten heeft vergaard toen hij verantwoordelijk was voor het 1e team.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 04, 2023, 12:25:52
Jullie vergeten Sipke Hulshoff. Sipke is degene die veel punten heeft vergaard toen hij verantwoordelijk was voor het 1e team.
Die zit toch bij het NL-elftal..
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op april 04, 2023, 11:07:24
Henk de Jong zijn contract is eenzijdig verlengd.  Hij is dus nog steeds verbonden aan de club.
wat betekent eenzijdig in dit geval?
Henk, held, bedankt

michello

#1769
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2023, 12:44:19
wat betekent eenzijdig in dit geval?

Henk heeft zelf zijn optie gelicht die in zijn contract stond. Logisch natuurlijk als je in zo?n situatie zit. Eerst maar goed herstellen en hopelijk zien we hem snel weer terug in welke functie dan ook.