Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:27:50
Verschrikkelijk tragisch voor de man zelf, maar de houdbaarheidsdatum was verstreken, al na de winterstop. 19 puntjes uit de laatste 26 wedstrijden.
Frisse wind voor de groep en hopelijk blijven we dan in de eredivisie.
:zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1726
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:27:50
Verschrikkelijk tragisch voor de man zelf, maar de houdbaarheidsdatum was verstreken, al na de winterstop. 19 puntjes uit de laatste 26 wedstrijden.
Frisse wind voor de groep en hopelijk blijven we dan in de eredivisie.
Ik denk dat het niet over een houdbaarheidsdatum gaat, maar over een ziekte waardoor henk met beperkingen heeft moeten werken. Vanaf september blijkt dat dat niet voldoende was inderdaad (daarvoor was hij afwezig). Ik ben er van  overtuigd dat de methode henk met een optimaal functionerende henk nog zeker had gewerkt. Sterker nog, zijn kracht is altijd alle geweest: zo veel mogelijk uit beperkte middelen halen. Zo'n effectieve trainer zullen we nooit meer vinden.

Ik vind jouw opmerking ook erg zwartgallig
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Zo is het. De resultaten van Henk voordat hij klachten kreeg, waren abnormaal goed. Niet alleen in spel, maar ook gewoon keihard in punten.
Nog nooit met zoveel plezier naar Cambuur gekeken als in die periode en dat komt ook omdat er zo vaak overtuigend gewonnen werd.

wiekie1969

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 21, 2022, 07:33:55
Wow, echt wow: Dat je in deze post over Henk hier negatief kunt zijn?Heb het fatsoen om op zijn minst hier neer te pennen wat hij voor de club heeft betekend. Wat ben jij een ?

Ik ben helemaal niet negatief. Dat maak jij er zelf van. Ik benoem alleen de feiten zoals ze momenteel zijn. Henk is en blijft Cambuur. Maar hij geeft zelf aan, dat het voor alle partijen beter is om te stoppen. Dat heeft niet alleen met zijn ziekte te maken, maar misschien ook wel met de resultaten. Hopelijk keert hij ooit eens terug in een andere functie, want Henk is een Cambuur icoon. Wat mij betreft krijgt hij een standbeeld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 16:14:40
Ik ben helemaal niet negatief. Dat maak jij er zelf van. Ik benoem alleen de feiten zoals ze momenteel zijn. Henk is en blijft Cambuur. Maar hij geeft zelf aan, dat het voor alle partijen beter is om te stoppen. Dat heeft niet alleen met zijn ziekte te maken, maar misschien ook wel met de resultaten. Hopelijk keert hij ooit eens terug in een andere functie, want Henk is een Cambuur icoon. Wat mij betreft krijgt hij een standbeeld.
Heeft alleen maar met de ziekte te maken
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 16:14:40
Ik ben helemaal niet negatief. Dat maak jij er zelf van. Ik benoem alleen de feiten zoals ze momenteel zijn. Henk is en blijft Cambuur. Maar hij geeft zelf aan, dat het voor alle partijen beter is om te stoppen. Dat heeft niet alleen met zijn ziekte te maken, maar misschien ook wel met de resultaten. Hopelijk keert hij ooit eens terug in een andere functie, want Henk is een Cambuur icoon. Wat mij betreft krijgt hij een standbeeld.
Als jij een opmerking als " de houdbaarheidsdatum was verstreken" niet negatief noemt verschillen we van mening. Ik had het in je eerste reactie gehouden bij Henk is een Cambuiur icoon en verdient een standbeeld, daar ben ik wel helemaal mee eens

De Gast

De wedstrijd tegen Vitesse heeft Henk misschien teveel hoofdbrekens opgeleverd. Je beste spelers weer terug, vervolgens ga je goochelen, moet je spelers teleurstellen die er geen begrip voor hebben, maak je een rare opstelling en ga je er kansloos af. Zou mij niks verbazen dat dat het laatste zetje was. Henk is t? betrokken.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 16:14:40
Ik ben helemaal niet negatief. Dat maak jij er zelf van. Ik benoem alleen de feiten zoals ze momenteel zijn. Henk is en blijft Cambuur. Maar hij geeft zelf aan, dat het voor alle partijen beter is om te stoppen. Dat heeft niet alleen met zijn ziekte te maken, maar misschien ook wel met de resultaten. Hopelijk keert hij ooit eens terug in een andere functie, want Henk is een Cambuur icoon. Wat mij betreft krijgt hij een standbeeld.

Denk inderdaad ook wel met de resultaten.

veteraan

Nee, er had tijdig iemand de ?Sandor? rol moeten oppakken !
Die combinatie was sterk en is niet weer hersteld

De Jong is een trainer die indien enigszins ?ontzorgd? voor alle clubs in de eredivisie
kon presteren ! misschien wel in combinatie met een tacticus

Bankzitter

De resultaten zijn wisselvallig maar deels ook gewoon pech en domme fouten.Henk is re?el genoeg om te zien dat we volop kans hebben te handhaven maar dat het wel wekelijks knokken is.

Stel dat we een normale wedstrijd hadden gespeeld tegen RKC met, dan was Henk niet gestopt? Ik geloof nooit dat het met het aantal punten heeft te maken? dat is een heel normaal aantal met dit programma.

Delfzijl/Cambuur

Nee tuurlijk niet, Henk is ziek en dat is de enige reden. Als de resultaten dan tegenvallen maakt hij zich zorgen om onze club. En dat heeft natuurlijk wel zijn weerslag op zijn ziekte. De mens Henk de Jong is een en al Cambuur. En als het met Cambuur niet loopt wil hij zo graag beter en beter. En als het dan nog niet lukt gaat ie piekeren doe ik dit wel goed moet t anders.... slecht slapen , stress. Luister Cambuur zit de beste man in het hart.
En stress piekeren niet slapen hou je niet vol als je al ziek bent. En is niet goed.
Dus laten we ophouden te janken over het hoe en wat. Bewijs deze man alle eer en liefde die hij verdiend, Henk is Cambuur en wij zijn Henk.
Zou ook heel graag in het nieuwe stadion een Henk de Jonge tribune willen zien. Met een gouden stoeltje op de beste plek voor t leven.
Hoop dat hij er een beetje afstand van kan nemen maar ik betwijfel dat. Hoop dat Henk nog lang en gelukkig kan genieten van onze club.
Eeuwige dank......
Delfzijl/Cambuur.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2022, 21:19:36
De resultaten zijn wisselvallig maar deels ook gewoon pech en domme fouten.Henk is re?el genoeg om te zien dat we volop kans hebben te handhaven maar dat het wel wekelijks knokken is.

Stel dat we een normale wedstrijd hadden gespeeld tegen RKC met, dan was Henk niet gestopt? Ik geloof nooit dat het met het aantal punten heeft te maken? dat is een heel normaal aantal met dit programma.

Dat denk ik ook niet, maar wellicht wel met de manier waarop het soms is gegaan. Soms leek er wat energie te weinig, te weinig vertrouwen. In het verleden was (vond ik) dat een van de belangrijkste aspecten van Henk, met energie, positiviteit en vertrouwen mannen boven zichzelf uit laten stijgen. Wij hebben niet de kwaliteit om het enkel op tactiek/techniek te winnen en Henk kon het team dat + dus dat beetje extra geven.

Helaas werd dat minder en ergens had ik al het gevoel dat dit eraan zat te komen. Niet overal bij in de voorbereiding, zo nu en dan uit de luwte gehouden (ziek). Het siert hem dat hij het heeft geprobeerd, juist nu, juist dit seizoen. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor de staf, de spelers en ons als supporters. Het is jammer dat die cyste hem teveel in de weg zit maar ik denk dat het wijs is dat hij hiervoor heeft gekozen. Zoals iedereen wens ik hem ook het allerbeste.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 21, 2022, 22:00:36
Nee tuurlijk niet, Henk is ziek en dat is de enige reden. Als de resultaten dan tegenvallen maakt hij zich zorgen om onze club. En dat heeft natuurlijk wel zijn weerslag op zijn ziekte. De mens Henk de Jong is een en al Cambuur. En als het met Cambuur niet loopt wil hij zo graag beter en beter. En als het dan nog niet lukt gaat ie piekeren doe ik dit wel goed moet t anders.... slecht slapen , stress. Luister Cambuur zit de beste man in het hart.
En stress piekeren niet slapen hou je niet vol als je al ziek bent. En is niet goed.
Dus laten we ophouden te janken over het hoe en wat. Bewijs deze man alle eer en liefde die hij verdiend, Henk is Cambuur en wij zijn Henk.
Zou ook heel graag in het nieuwe stadion een Henk de Jonge tribune willen zien. Met een gouden stoeltje op de beste plek voor t leven.
Hoop dat hij er een beetje afstand van kan nemen maar ik betwijfel dat. Hoop dat Henk nog lang en gelukkig kan genieten van onze club.
Eeuwige dank......
Delfzijl/Cambuur.
Prachtig en respectvol verwoord.

Destroyer

Absoluut, hoop dat hij snel beter wordt .
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veteraan

Henk zette goed veldspel neer met een aanvallende spelopvatting
Met oog voor de psychologie van de spelers
Met punten, met een volle bak en een goed imago in de media

(We hadden twee Henken moeten hebben om hem af toe wat rust te gunnen)