Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Bedankt trainer  _O_
Bedankt held  _O_

Woorden schieten jouw betekenis voor Cambuur en zijn supporters tekort
Stil van... Maar gezondheid is het aller belangrijkste!

Het ga jou, Diana en de kids meer dan goed!
Beterschap trainer en kom sterk(er) terug

Nu DKV opvreten voor Henk en een tribune naar hem vernoemen plus een borstbeeld

Voorstopper

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2022, 15:42:13
Bedankt trainer  _O_
Bedankt held  _O_

Woorden schieten jouw betekenis voor Cambuur en zijn supporters tekort
Stil van... Maar gezondheid is het aller belangrijkste!

Het ga jou, Diana en de kids meer dan goed!
Beterschap trainer en kom sterk(er) terug

Nu DKV opvreten voor Henk en een tribune naar hem vernoemen plus een borstbeeld

Gewoon het hele nieuwe stadion vernoemen:

Henk de Jong stadion

Collingwood

De kans dat je zo iemand (geweldige persoonlijkheid, gecombineerd met voetbal vol op de aanval ?n ongekend sportief resultaat) ooit weer bij de club krijgt is niet zo groot. Blij dat ik de periodes met Henk als trainer volop mee heb gemaakt. Hopelijk keert hij nog eens in een andere functie terug bij Cambuur, vooral omdat dat zou betekenen dat het qua gezondheid blijkbaar goed met hem gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Einde van een tijdperk. Hopelijk keert Henk ooit nog in een andere functie terug bij de club. Ik wens Foeke en het bestuur veel wijsheid toe in de zoektocht naar een waardig opvolger. Henk opvolgen zal niet makkelijk zijn.

wacko jacko

John van t Schip of Jaap Stam maar aantrekken als opvolger voor Henk de Jong

SCC

Zeer spijtig dat dit zo moet eindigen, al merkte je wel dat de energie af nam.
Geweldig wat Henk (tot nog toe, want het boek is nog zeker niet dicht) als hoofdtrainer voor onze club heeft gepresteerd. Geweldig uithangbord, geweldige resultaten en prachtig voetbal.

Mede dankzij Henk is Cambuur nu in de hele provincie ook weer enorm in trek bij kleine jeugdspelertjes op de amateurvelden. Hoe vaak zie je nu wel niet kleine spelertjes in Cambuur tenue lopen, terwijl dit een aantal jaren terug nog standaard tenues van Messi, Ronaldo of gewoon Ajax was.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Beste Henk,

Dank voor alles  _O_(te veel om op te noemen). Ik hoop van harte dat je herstel voorspoedig zal verlopen en dat we je weer zien bij onze fantastische club in welke hoedanigheid dan ook, al is het gewoon als supporter.  |:)

zeewolde

Wat een verschrikkelijk nieuws. Niet alleen de beste trainer die w hier ooit hebben gehad, maar ook een geweldige ambassadeur voor de club.

Delfzijl/Cambuur

 ;( Jammer voor onze mooie club, ons boegbeeld valt weg. Maar als je op den duur merkt dat je gezondheid weer achteruitgaat door je werk , de druk die er altijd is vooral nu omdat het niet loopt.  Lees de berichten maar s terug er waren al verscheidene mensen hier die wilden dat Henk vervangen werd door een andere trainer.
Henk effect was uitgewerkt in Leeuwarden volgens hen..... te zacht te lief.......
Dan moet je de conclusie trekken om te stoppen. Henk beste Henk, je gezondheid gaat altijd voor. Wat ben ik blij voor mezelf dat ik deel uit mocht maken van jou geel blauwe familie. Je bent een Cambuurman met een gouden rand.
Heel erg bedankt voor alles en ik hoop dat je gezondheid nu weer vooruitgaat straks en je misschien nog wat leuks bij de club kunt doen.
Bedankt Henk voor alles, ik ga je vreselijk missen.

Bob Paisley

Bedankt Henk.    Het ga je goed
Sterkte de komende tijd.   

Scc4-ever

Heftig nieuws zeg, Veel sterkte en Beterschap gewenst Henk. En Bedankt voor alles.

wiekie1969

 Verschrikkelijk tragisch voor de man zelf, maar de houdbaarheidsdatum was verstreken, al na de winterstop. 19 puntjes uit de laatste 26 wedstrijden.
Frisse wind voor de groep en hopelijk blijven we dan in de eredivisie.

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:27:50
Verschrikkelijk tragisch voor de man zelf, maar de houdbaarheidsdatum was verstreken, al na de winterstop. 19 puntjes uit de laatste 26 wedstrijden.
Frisse wind voor de groep en hopelijk blijven we dan in de eredivisie.
Wow, echt wow: Dat je in deze post over Henk hier negatief kunt zijn?Heb het fatsoen om op zijn minst hier neer te pennen wat hij voor de club heeft betekend. Wat ben jij een ?

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:27:50
Verschrikkelijk tragisch voor de man zelf, maar de houdbaarheidsdatum was verstreken, al na de winterstop. 19 puntjes uit de laatste 26 wedstrijden.
Frisse wind voor de groep en hopelijk blijven we dan in de eredivisie.
wat ben jij een oetlul.  :R