Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op september 18, 2022, 13:21:15
:O kijk alleen maar even naar Balk die niemand meer serieus neemt, iedereen hoor je schreeuwen vorige week, niet opstellen!! Maar de keuze van Henk was Mambimbi niet meteen op te stellen omdat er anders twee nieuwe mannen in het veld stonden tegen AZ. Kies gewoon de sterkste en lul er niet om heen en hou geen handen boven het hoofd dan. Dat aaibollen gedrag moet stoppen. Ik denk dat je nu wel genoeg stof hebt Cambuur Groningen...
Ach gut? een gaap.. hij stelt Mambimbi toch op nu joh? Hij grijpt toch in bij Doke, daar hoor ik je niet over. Maar inderdaad laten we maar stoppen. Jij hebt jou mening ik een volslagen andere.

Destroyer

Citaat van: hobbes op september 18, 2022, 13:27:08
Dan zal je de trainer moeten ontslaan en dat gaat niet gebeuren. Maar Henk zal niet veranderen en je kent zijn manier van coachen. Als de zweep erover moet zal je een ander voor de groep moeten zetten. En het is de vraag of dat werkt.

We wachten af. Ik moet zeggen de laatste wedstrijden onder Haar vorig seizoen was het voetbal wel weer leuk om naar te kijken. Ik hoop dat gisteravond een wijze les voor iedereen was. Ze mogen de afgereisde supporters wel hun geld terug geven die goed achter hun club bleven staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2022, 13:42:33
Ach gut? een gaap.. hij stelt Mambimbi toch op nu joh? Hij grijpt toch in bij Doke, daar hoor ik je niet over. Maar inderdaad laten we maar stoppen. Jij hebt jou mening ik een volslagen andere.

Klopt. Ik stop. Gelukkig leven we nog in een vrij land en mag iedereen een eigen gedachte hebben.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Citaat van: hobbes op september 18, 2022, 13:27:08
Dan zal je de trainer moeten ontslaan en dat gaat niet gebeuren. Maar Henk zal niet veranderen en je kent zijn manier van coachen. Als de zweep erover moet zal je een ander voor de groep moeten zetten. En het is de vraag of dat werkt.

Heel simpel. Iemand bij de staf voegen. Waarom is er nooit een vervanger voor Sandor gekomen?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op september 18, 2022, 13:42:57
We wachten af. Ik moet zeggen de laatste wedstrijden onder Haar vorig seizoen was het voetbal wel weer leuk om naar te kijken.

Wablief? Waarschijnlijk is Groningen-uit blijven hangen, want de wedstrijden daarvoor waren ook verschrikkelijk. Willem2 thuis; RKC thuis, niet om aan te gluren. Lees die topics maar eens terug. Over die laatste gesproken: ik klikte net dat topic aan en zag daar deze post van jou:

Citaat van: Destroyer op mei 07, 2022, 11:43:56
Ik denk dat we nu echt zien wat Henk zijn grote kracht is en hoe zeer we hem missen. Het is echt te hopen dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer kan zijn.

Geinig :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

#1610
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2022, 14:07:17
Wablief? Waarschijnlijk is Groningen-uit blijven hangen, want de wedstrijden daarvoor waren ook verschrikkelijk. Willem2 thuis; RKC thuis, niet om aan te gluren. Lees die topics maar eens terug. Over die laatste gesproken: ik klikte net dat topic aan en zag daar deze post van jou:

Geinig :D

Groningen was niet verkeerd en dkv ook niet. Nogmaals zoals met beschreven ben ik ook fan van Henk alleen moet hij af en toe niet te lang handen boven het hoofd houden. Denk ook dat na vertrek Sandor een meer evenwichtige assistent nodig is. Had Haar er wel bij willen hebben. Rustige man.


Willem twee en rkc waren de punten van wereld belang en stond er nogal druk op he.... Maar goed jij zult alles wel perfect vinden zoals het nu loopt en tijd over hebben om alles uit te zoeken wat iedereen zegt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op september 18, 2022, 14:43:06
Maar goed jij zult alles wel perfect vinden zoals het nu loopt en tijd over hebben om alles uit te zoeken wat iedereen zegt.

Zo onnodig weer.

Probeer er nog een fijne zondag van te maken Destroyer :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2022, 14:56:30
Zo onnodig weer.

Probeer er nog een fijne zondag van te maken Destroyer :proost

Insgelijks  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Sluit ik me bij aan....fijne zondag..
En nee ik ben niet kerks voor ik dat weer over me heen krijg.
Hou s op met dat negatieve man..

Bob Paisley

Het wordt snel gezien als negativisme.   Maar ik denk dat de meesten zich erg veel zorgen maken..   we staan ondertussen op plaats 17.  Het loopt aan geen kant en hebben niet een heel makkelijk programma.    Druk staat er vol op

Sommigen uiten zich wat negatief maar denk dat de meesten het niet zo bedoelen en gewoon erg bezorgd zijn.

Noordcambuur

Ik denk dat Henk het ook wel in ziet?.gaat nog een heel lastig worden van onze Henk om er weer een goed geheel van te maken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk had wel gelijk met Nijhuis, geeft geel voor een aanslag en geen penalty...
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 18, 2022, 18:42:59
Henk had wel gelijk met Nijhuis, geeft geel voor een aanslag en geen penalty...

Dat was echt donkerrood

mario

Citaat van: Treb op september 18, 2022, 19:19:27
Dat was echt donkerrood
Werkelijk absurd en dan gisteren als var wel ingrijpen.

Joop

Ik zag vanmiddag bij az-ajax zeker drie keiharde aanslagen op de enkels. Geen enkele keer rood. Onbegrijpelijk en volledig inconsequent van Nijhuis