Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - RKC Waalwijk

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 01, 2022, 19:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: wiekie1969 op mei 07, 2022, 10:53:23
Softy eerste klas toch die Haar. Nog niet een pot gewonnen onder zijn leiding. Tactisch ook zwaar onder maat. Zit als een dood vogeltje in de dug-out met die 2 papagaaien naast hem. Uitstraling nul. Sinds Henk er niet meer is is de ziel uit het elftal. Na de winterstop 1 goede helft gezien en dat was in dkv vorige week. Wanprestatie gisteravond.

Softy. Dat is het juiste woord inderdaad.

Tanjajeah

Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.

Destroyer

Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2022, 11:11:59
Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.

Ik denk dat we nu echt zien wat Henk zijn grote kracht is en hoe zeer we hem missen. Het is echt te hopen dat hij volgend seizoen weer hoofdtrainer kan zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Met de juiste instelling hadden we nu linkerrijtje eredivisie gespeeld... hoeveel hoger denken ze te spelen als basisspeler/sterkhouder?

Wellicht dat er spelers worden opgepikt voor buitenland / subtop, maar dan echt voor de breedte en niet als bepalende speler.
Hier was het systeem helemaal op hun kwaliteiten en zwaktes afgesteld... dat krijgen ze elders ook niet terug.
Kallon redt zich wel, maar bij de rest is het verval toch groot.

Wel meer salaris natuurlijk, maar sportief zitten de meesten hier op hun max.

PePe

Door blessures en pech heeft Cambuur momenteel niet zijn beste periode.
Ook de opstelling kan en moet beter, en trein kwam ook heel laat opgang. (ze kunnen het wel)

piene hassus

de speulers moesten smiddags eerst sakken eerpels futsjouwe seker

sunderland

Zo lijkt ut wel idd met Jacobs voorop gevolgd door Mc intosch

Inferno-058

Mag heel wat gebeuren want dit was absoluut geen reclame voor het voetbal. Dat een jeugdspeler er nog een 1-1 uit haalt zegt ook wel alles. Wordt een drukke zomer voor de club. Qua spelopvatting valt het me ook tegen met dat reactievoetbal telkens.

wiekie1969

Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2022, 11:11:59
Je begint je toch af te vragen of er wel spelers zijn die toe zijn aan een stap hogerop, ondanks dat ze daar zelf misschien anders over denken.

Het blijkt eens te meer dat Henk een toptrainer is die  werkelijk alles uit deze groep heeft gehaald de laatste 3 jaar. Het is bittere noodzaak dat hij volgend seizoen voor de groep staat. De huidige ts is veel te soft.

Vlampiep

We hebben 2 geweldige jaren meegemaakt waarin de selectie ons kostelijk heeft weten te vermaken,  maar als de sterkhouders denken een stap hoger aan te kunnen, komen ze bedrogen uit. Het lukt hun momenteel niet om hier het eredivisie niveau te etaleren, dit is tegen RKC toch wel gebleken. Als je als speler je zelf niet kunt opladen en hier de trainer voor nodig hebt, heb je wel enige tijd te gaan om een hoger niveau aan te kunnen.
Uldrikis is de speler die echt hoger op kan en als hier vleugelspelers liepen die hem de bal op de stropdas zouden kunnen leggen, had hij wel 10 tot 12 doelpunten weten te maken.
Spelers die weg willen en waar we echt geld  voor kunnen maken, strikje er om en bedankt voor de bewezen diensten.
Er is vvoor Foeke veel werk te doen de komende tijd en hopelijk weten ze talentvolle spelers vast te leggen die ons weer het komende seizoen gaan vermaken.


Eewal

Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2022, 17:23:33
We hebben 2 geweldige jaren meegemaakt waarin de selectie ons kostelijk heeft weten te vermaken,  maar als de sterkhouders denken een stap hoger aan te kunnen, komen ze bedrogen uit. Het lukt hun momenteel niet om hier het eredivisie niveau te etaleren, dit is tegen RKC toch wel gebleken. Als je als speler je zelf niet kunt opladen en hier de trainer voor nodig hebt, heb je wel enige tijd te gaan om een hoger niveau aan te kunnen.
Uldrikis is de speler die echt hoger op kan en als hier vleugelspelers liepen die hem de bal op de stropdas zouden kunnen leggen, had hij wel 10 tot 12 doelpunten weten te maken.
Spelers die weg willen en waar we echt geld  voor kunnen maken, strikje er om en bedankt voor de bewezen diensten.
Er is vvoor Foeke veel werk te doen de komende tijd en hopelijk weten ze talentvolle spelers vast te leggen die ons weer het komende seizoen gaan vermaken.
liefst goede mix van talent, maar ook een aantal met ervaring aub.

denistel

wat ik al jaren zeg ook met andere slecties veel meer aan spelers zelf
over laten dan moeten ze mee denken over situaties in het veld hoe
een tegenstander soms veranders of wat dan ook. alles wordt voor gekauwd
en geanalyseerd maar als je het dan in het veld niet ziet heb je er niks aan toch.
2e helft tactisch en fysiek helemaal weg gezet is mijn mening en niemand doet
er wat aan.

grootste winstpunt het doel punt van Milan Smit een beste goal die jongen
kan de komende jaren wel uitgroeien tot een basis speler

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 07, 2022, 18:39:39
wat ik al jaren zeg ook met andere slecties veel meer aan spelers zelf
over laten dan moeten ze mee denken over situaties in het veld hoe
een tegenstander soms veranders of wat dan ook. alles wordt voor gekauwd
en geanalyseerd maar als je het dan in het veld niet ziet heb je er niks aan toch.
2e helft tactisch en fysiek helemaal weg gezet is mijn mening en niemand doet
er wat aan.

grootste winstpunt het doel punt van Milan Smit een beste goal die jongen
kan de komende jaren wel uitgroeien tot een basis speler

Maar moeten spelers daar niet vanaf de jeugd al mee bezig zijn en in opgeleid worden? Volgens mij is dat een van de kernpunten bij AZ.
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2022, 18:47:26
Maar moeten spelers daar niet vanaf de jeugd al mee bezig zijn en in opgeleid worden? Volgens mij is dat een van de kernpunten bij AZ.

mijn inziens worden ze er te veel mee opgeleidt zodat ze zelf te weinig hoeven te
denken en situaties kunnen beoordelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 07, 2022, 22:36:08
mijn inziens worden ze er te veel mee opgeleidt zodat ze zelf te weinig hoeven te
denken en situaties kunnen beoordelen.
Ik bedoel juist dat ze zelfstandig moeten worden opgeleid, en dat ze dat niet als profvoetballer nog kunnen leren
Henk, held, bedankt