Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - RKC Waalwijk

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 01, 2022, 19:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

siepelsjeu

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:00:52
Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.

Die rode rook vanaf zuid was echt kansloos  levert Cambuur weer een boete op :( snap ook niet waarom je een rode rookbom afsteekt

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2022, 23:00:52
Complimenten aan Joey Kooij deze keer.
Ik had als scheidsrechter meteen afgefloten als er in blessuretijd troep op het veld werd gegooid.
En daarna nog ff een rookbom op het kunstgras...  Stelletje droeftoeters.

Floot echt veel te veel af. Zoals eigenlijk altijd. Schouderduw fluit hij al af...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc4-ever

Citaat van: siepelsjeu op mei 06, 2022, 23:11:53
Die rode rook vanaf zuid was echt kansloos  levert Cambuur weer een boete op :( snap ook niet waarom je een rode rookbom afsteekt
de dader vertrok gelijk toen hij die fakkel op t veld gooide.  Dit soort onzin gebeurd tegenwoordig vaker. Levert alleen maar boetes op. Triest.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op mei 06, 2022, 23:18:26
Floot echt veel te veel af. Zoals eigenlijk altijd. Schouderduw fluit hij al af...

Ging mij puur over de blessuretijd :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

?n de eerste helft had Jacobs moeten scoren en Kallon had moeten afleggen op Uldrikus. Nu was het echt een klote wedstrijd waarbij de laatste 10 minuten nog leuk waren.

V-man

Die lui vochten voor lijfsbehoud maar bakten der eigenlijk ook niet veel van. SCC was ook niet best. Deze avond in gedachten houdend kan het woensdag alleen maar beter gaan! Laatste thuis  wedstrijd echt GASGEVUH :0=

De Gast

De verwachtingen van het publiek zijn duidelijk te hoog voor een club die de laatste 5 maanden ??n keer heeft gewonnen. Als je ook weer begint met Jacobs dan geef je een totaal verkeerd signaal af. En voor de zoveelste keer moet je het weer rechtzetten in de pauze. Daar begint het al. Nu was hij niet de enige die er weinig van bakte maar je kunt niet met dit soort zwakke schakels blijven spelen, Joosten idem. Het is te mager om tegenstand te kunnen bieden.

Vorige week begon het ook pas te lopen met Paulissen erbij. Die wordt dus blijkbaar node gemist.

AL

Het probleem is dat onze rechterkant echt niet kan.
Doke, Jacobs en Joosten.
Op die 3 plekken moet je doorselecteren.

Specuveter

Linkerkant toch ook?
Sylla komt er wel maar is er nog niet
Kallon gaat weg.

sunderland

Sylla speelde gister ook ontzettend zwak. Vond hem in eerdere weds veel beter.

michello

Citaat van: AL op mei 07, 2022, 08:45:38
Het probleem is dat onze rechterkant echt niet kan.
Doke, Jacobs en Joosten.
Op die 3 plekken moet je doorselecteren.

Het is nog steeds ongelofelijk dat er nooit een concurrent voor Doke is gehaald op de rechterkant.

SCC

Sylla heeft de drive, snelheid en felheid. Maar aan z'n techniek zie je wel dat hij nog veel meters moet maken. Gisteravond zeer matig optreden van hem.

Ik vind het net nog te voorbarig om Haar de schuld te geven. Er werd mij bij zijn aanstelling net wat te vaak benadrukt dat hij verder ging op de ingeslagen weg en er geen aanleiding is om veel te wijzigen.
Nou, het blijkt dat dat wel nodig is. Vraag is of hij dat wel mag.
Anderzijds, als je hoofdtrainer bent en je merkt een aantal zaken op, dan pak je dat op. Althans, ik zou me in zijn schoenen niet laten piepelen

sunderland

Citaat van: michello op mei 07, 2022, 09:26:03
Het is nog steeds ongelofelijk dat er nooit een concurrent voor Doke is gehaald op de rechterkant.
iedere tegenstander laat hem aan de bal.

Treb

Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.