Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Treb op augustus 28, 2022, 13:49:12
Zingen voor Henk zn verjaardag?

Je kunt ook overdrijven hoor.
Volgens mij wordt er iedere wedstrijd voor Henk gezongen  dus ik zie het overdrijven niet zo...

De Gast

Snap de keus van Henk om voortdurend Jacobs maar te blijven opstellen niet. Lijkt zich er maar niet bij neer te leggen dat het er niet uit komt. Met vandaag toch wel het dieptepunt.


Destroyer

Zijn we het nog allemaal eens met de keuzes van Henk?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

veteraan

Citaat van: Destroyer op september 11, 2022, 18:29:23
Zijn we het nog allemaal eens met de keuzes van Henk?


Wat bedoel je ? de opstelling, de wissels, de basistactiek, de inschatting van onze positie
in de competitie ?

Bankzitter

Wat heeft het voor zin om de keuzes van Henk ter discussie te stellen? Rustig blijven, slechte wedstrijd dan volgende week weer het niveau van de wedstrijden tegen Utrecht, Fortuna en AZ zien te halen.

Misschien kun je op 1 of 2 posities een ander opstellen, dat is altijd achteraf gelul. Als V Kaam en vd Water op de bank beginnen, is de kritiek niet minder. Die jongens moeten wennen? zijn ook iets te gretig. Potentie genoeg in de selectie, geen onnodige paniek, daar wordt het niet beter van.

Destroyer

Citaat van: veteraan op september 11, 2022, 18:32:35

Wat bedoel je ? de opstelling, de wissels, de basistactiek, de inschatting van onze positie
in de competitie ?

Voornamelijk de opstelling. Wij weten nog steeds niet een houding te geven aan defensief spelende ploegen. Tegen een Az kom je beter uit de voeten dan fcg waardoor ik wel een beetje begin te vrezen voor dit soort ploegen. Geen plan B lijkt het. Wat ik soms niet begrijp is de basis. Waarom Balk opstellen met vooraf de suggestie, anders hebben we twee nieuwelingen vanaf de start. De beste start toch? Ik had Boere ook liever eerder zien komen.

Natuurlijk weet ik ook, we zijn degradatie kandidaat. Maar toch denk ik wel een dat Henk te lief is....

Ben benieuwd hoe jullie hier in staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op september 11, 2022, 18:43:12
Wat heeft het voor zin om de keuzes van Henk ter discussie te stellen? Rustig blijven, slechte wedstrijd dan volgende week weer het niveau van de wedstrijden tegen Utrecht, Fortuna en AZ zien te halen.

Misschien kun je op 1 of 2 posities een ander opstellen, dat is altijd achteraf gelul. Als V Kaam en vd Water op de bank beginnen, is de kritiek niet minder. Die jongens moeten wennen? zijn ook iets te gretig. Potentie genoeg in de selectie, geen onnodige paniek, daarvwordt het spel niet beter van.

Daar is een forum voor. Niet alleen maar voor dom geouwehoer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

Citaat van: Destroyer op september 11, 2022, 18:29:23
Zijn we het nog allemaal eens met de keuzes van Henk?
Wat vind jij? Ik vind het dom geouwehoer...
Vertel wat jouw mening is.

Dit was in mijn optiek een wedstrijd waar SPELERS verantwoordelijk waren voor het resultaat.

michello

Keuzes die vandaag door Henk  gemaakt zijn was toch niks mis mee? Wat had er anders gekund?

Bankzitter

Citaat van: Destroyer op september 11, 2022, 18:44:11
Daar is een forum voor. Niet alleen maar voor dom geouwehoer.

Zeker. Alleen denk ik dat het niet aan Henk lag of de opstelling maar spelers die ver onder hun niveau bleven. Het zou me niet verbazen als Henk voor de volgende wedstrijd wel ingrijpt( geen onnodige goals tegen, meer scherpte voor de goal).

Voor deze wedstrijd snap ik wel dat hij vertrouwen in deze basis had.

Trainert!

Citaat van: michello op september 11, 2022, 18:58:01
Keuzes die vandaag door Henk  gemaakt zijn was toch niks mis mee? Wat had er anders gekund?

Om niet met Balk te beginnen. Wat een gelul om niet met Bambi te beginnen omdat hij niet weet hoe hij druk moet zetten. Maar na 27 minuten wedstrijd weet hij het ineens wel? Lachertje!

diekhuzen

Ik hoop dat wat we vandaag hebben gezien een collectief falen / offday was. Achterin erg kwetsbaar. Opbouwend was het traag, balletjes breed en totaal geen zelfvertrouwen. Het was erg voorspelbaar en daardoor makkelijk te verdedigen. In de huidige vorm kunnen wij (nog) niet domineren en het spel maken. FC Groningen kiest er dan ook bewust voor om te gaan counteren en dat is hun goed recht.

Er was geen speler dat een behoorlijk niveau haalde. Wat dat betreft hoop ik dat een speler zoals Bergsma ons achterin wat meer uitstraling, rust en zelfvertrouwen geeft. Middenvelders durven in te spelen tussen de linies en dan via de flanken aanvallen. Daarbij heb je ook zelfvertrouwen nodig. Tegen FC Utrecht uit (tweede helft) en ook AZ thuis ging dat prima.

Uiteindelijk is het ook voor de nieuwkomers lastig. Vd Water probeert iets te forceren, maar geef dan ook weinig bruikbare ballen gehad. Zag er allemaal ongelukkig uit.

RKC uit is een mooie krachtmeting en wellicht dat we dan ook wat meer ruimte hebben om tot kansen te komen. Fc Groningen speelde erg verdedigend. Wij zijn op dit moment nog niet zover om dat kapot te spelen.




Vlampiep

#1528
Citaat van: Destroyer op september 11, 2022, 18:43:38
Voornamelijk de opstelling. Wij weten nog steeds niet een houding te geven aan defensief spelende ploegen. Tegen een Az kom je beter uit de voeten dan fcg waardoor ik wel een beetje begin te vrezen voor dit soort ploegen. Geen plan B lijkt het. Wat ik soms niet begrijp is de basis. Waarom Balk opstellen met vooraf de suggestie, anders hebben we twee nieuwelingen vanaf de start. De beste start toch? Ik had Boere ook liever eerder zien komen.

Natuurlijk weet ik ook, we zijn degradatie kandidaat. Maar toch denk ik wel een dat Henk te lief is....

Ben benieuwd hoe jullie hier in staan.
Ik heb alle vertrouwen in onze Henk, maar het zal wel enige tijd vergen om de juiste chemie in deze selectie te hervinden. Wat spelers op te training laten zien is wat anders dan het laten zien in de wedstrijd. Hierin heeft hij zich vergist omdat de nieuwe spelers, behoudens Bergsma en Sai, aanpassingsproblemen kennen tijdens de wedstrijd.
Wel wat idioot om Henk die door de supporters verworven is tot onze lieve heer, nu al ter discussie wordt gesteld. Bij de winterstop kun je hier een oordeel over geven of het hem is gelukt. Nu is het frustratie wat de overhand heeft bij sommigen

SCC

Henk is goud voor ons, daar zijn we het, zelf op dit forum, wel collectief over eens.

Maar onze speelwijze moet nu wel aangescherpt worden, niet alleen dit seizoen maar heel 2022 is al ondermaats