Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Toen konden we nog ons eigen spel spelen.

YellowBlue

 
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2022, 12:08:46
Tsja, onder Henk had Jacobs 5 goals en 5 assists in ??n seizoenshelft. Dat zijn fantastische cijfers. Ik ben blij dat de staf meer vertrouwen heeft in de selectie dan de meesten hier. Anders zou hun zelfvertrouwen tot ver onder het vriespunt zakken, en of ze daar nou beter van gaan spelen?

_O_

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2022, 12:08:46
Tsja, onder Henk had Jacobs 5 goals en 5 assists in ??n seizoenshelft. Dat zijn fantastische cijfers. Ik ben blij dat de staf meer vertrouwen heeft in de selectie dan de meesten hier. Anders zou hun zelfvertrouwen tot ver onder het vriespunt zakken, en of ze daar nou beter van gaan spelen?

vind het prima hoor maar als ie niet gaat scoren moet je de kritiek ook
kunnen pakken toch. vorige week tig kansen en niet scoren dus mogem
supporters kritisch zijn toch hoort er allemaal bij vind ik

upweer

Citaat van: denistel op augustus 12, 2022, 13:19:00
vind het prima hoor maar als ie niet gaat scoren moet je de kritiek ook
kunnen pakken toch. vorige week tig kansen en niet scoren dus mogem
supporters kritisch zijn toch hoort er allemaal bij vind ik

Klopt maar als hij de helft erin schoot was hij topscoorder van de competitie

De Gast

Dat is een geruststellende gedachte.

Bankzitter

Jacobs kreeg de bal in ieder geval weer vaak op de plek waar hij gevaarlijk wordt, in en rond de 16 in de eindfase van de aanval.
En minder betrokken bij de opbouwfase waar hij vorige seizoenshelft te veel balverlies leidde wat onze verdediging weer onder druk zette.
Dat lijkt toch de hand van Henk. Hopelijk zet dat door.

upweer

precies! we spelen misschien te vroeg tegen excelsior.

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2022, 13:33:13
Jacobs kreeg de bal in ieder geval weer vaak op de plek waar hij gevaarlijk wordt, in en rond de 16 in de eindfase van de aanval.
En minder betrokken bij de opbouwfase waar hij vorige seizoenshelft te veel balverlies leidde wat onze verdediging weer onder druk zette.
Dat lijkt toch de hand van Henk. Hopelijk zet dat door.
Zo heb ik t ook gezien. Trok ook veel minder naar rechtsbuiten in balbezit
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Staat een stukje op voetbalprimeur over Henk lees het ff goed en kijk ook ff de reacties na.

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2022, 13:33:13
Jacobs kreeg de bal in ieder geval weer vaak op de plek waar hij gevaarlijk wordt, in en rond de 16 in de eindfase van de aanval.
En minder betrokken bij de opbouwfase waar hij vorige seizoenshelft te veel balverlies leidde wat onze verdediging weer onder druk zette.
Dat lijkt toch de hand van Henk. Hopelijk zet dat door.

klopt zeker maar denk je dat dat tegen de komende tegenstanders ook gaat lukken?
veel minder en zal ie dus nog veel scherper moeten zijn

veteraan

#1495
Als Henk last heeft van de kritische (negatieve) opmerkingen dan is het verstandig om dat wat te matigen. Hij is pas weer in functie en niemand wil dat hij zich weer absent meldt.
Ik hoop dat de organisatie iets doet aan de druk die soms ontstaat
Hij moet alle energie in het kunnen team stoppen


(Geen fluitconcerten meer tot Januari, dit jaar is cruciaal namelijk)

De Gast

Supporters die hun eigen elftal uitfluiten zijn ook geen supporters.

Bankzitter

Henk snapt gewoon hoe het werkt onderin.  De eerste 20 wedstrijden staat de druk er vol op voor de onderste 7/8 ploegen.

Clubs waar het rustig blijft en vertrouwen is, gaan het wel redden. Clubs met veel onrust en negatieve sfeer gaan onder hun niveau presteren en in paniek domme dingen doen. Daar wil Henk zo snel mogelijk voor waarschuwen.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2022, 15:50:25
Henk snapt gewoon hoe het werkt onderin.  De eerste 20 wedstrijden staat de druk er vol op voor de onderste 7/8 ploegen.

Clubs waar het rustig blijft en vertrouwen is, gaan het wel redden. Clubs met veel onrust en negatieve sfeer gaan onder hun niveau presteren en in paniek domme dingen doen. Daar wil Henk zo snel mogelijk voor waarschuwen.
Helemaal mee eens, we willen toch geen 2e NAC worden waar de supporters en club ieder jaar de lat onevenredig  hoog legt, en we weten waar dat toe leide. We willen toch niet dat ze wat verder leedvermaak aan ons gaan beleven.

denistel

aan de ene kant snap ik em wel maar lijkt nu wel dat de nederlaag tegen exelsior
door de supporters komt.
tijdens  wedstrijd ondanks 0-2 achter toch aardig support vond ik
uitfluiten doe ik zeker niet maar we mogen ons wel laten horen toch
als het niet goed gaat of als je vind dat een spelers slecht was.anders
worden we juist een hele saaie club ik blijf er bij dat het op alle fronten
soms wel eens wat steviger mag.