Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op augustus 13, 2022, 18:26:39
aan de ene kant snap ik em wel maar lijkt nu wel dat de nederlaag tegen exelsior
door de supporters komt.
tijdens  wedstrijd ondanks 0-2 achter toch aardig support vond ik
uitfluiten doe ik zeker niet maar we mogen ons wel laten horen toch
als het niet goed gaat of als je vind dat een spelers slecht was.anders
worden we juist een hele saaie club ik blijf er bij dat het op alle fronten
soms wel eens wat steviger mag.
volledig mee eens . We mutte ons niet stil houden. Fluiten doe ik ook niet

J.v.G.

#1501
Citaat van: denistel op augustus 13, 2022, 18:26:39
aan de ene kant snap ik em wel maar lijkt nu wel dat de nederlaag tegen exelsior
door de supporters komt.
tijdens  wedstrijd ondanks 0-2 achter toch aardig support vond ik
uitfluiten doe ik zeker niet maar we mogen ons wel laten horen toch
als het niet goed gaat of als je vind dat een spelers slecht was.anders
worden we juist een hele saaie club ik blijf er bij dat het op alle fronten
soms wel eens wat steviger mag.
Weet niet waar je dat vandaan haalt dat de nederlaag door de supporters komt, maar wat ik al eerder melde, het kritische slaat bij een aantal over naar overdadige negativiteit naar het beledigen/belachelijk maken van TS en beleidsbepalers. Daar was Henk zijn reactie hoofdzakelijk over dat supporters aan het doorslaan zijn.

veteraan

Er moeten even een paar wedstrijden worden gespeeld
En de transferperiode loopt ook nog twee weken
Daarna pas heb je beeld
Vorig jaar begon het ook niet gelijk te lopen

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 13, 2022, 18:45:55
Weet niet waar je dat vandaan haalt dat de nederlaag door de supporters komt, maar wat ik al eerder melde, het kritische slaat bij een aantal over naar overdadige negativiteit naar het beledigen/belachelijk maken van TS en beleidsbepalers. Daar was Henk zijn reactie hoofdzakelijk over dat supporters aan het doorslaan zijn.
je hoeft niet steeds te verdedigen. Laat iedereen zelf bepalen hoe die et ziet . Denistel heeft ook een goed contact met Henk dus die bedoelt het niet negatief. Tis ook maar hoe je het leest

veteraan

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2022, 19:39:39
je hoeft niet steeds te verdedigen. Laat iedereen zelf bepalen hoe die et ziet . Denistel heeft ook een goed contact met Henk dus die bedoelt het niet negatief. Tis ook maar hoe je het leest


Het is een prima trainer die na acht maanden de draad weer oppakt !
Even rustig laten werken, als het loopt dan kijk je anders naar het hele plaatje
De mannen weten zelf ook wel dat er nog wat moet gebeuren
Beetje minder druk

denistel

Citaat van: J.v.G. op augustus 13, 2022, 18:45:55
Weet niet waar je dat vandaan haalt dat de nederlaag door de supporters komt, maar wat ik al eerder melde, het kritische slaat bij een aantal over naar overdadige negativiteit naar het beledigen/belachelijk maken van TS en beleidsbepalers. Daar was Henk zijn reactie hoofdzakelijk over dat supporters aan het doorslaan zijn.

als het goed is laat ik het ook weten en als het minder of slecht is ook
moet ook kunnen toch.ff sparren met de trainer niks mis mee.
we zitten niet altijd op 1 lijn wat spelers of opstellingen betreft maar
is toch alleen maar mooi dat is voetbal

Jandehulk

Citaat van: denistel op augustus 14, 2022, 11:20:00
als het goed is laat ik het ook weten en als het minder of slecht is ook
moet ook kunnen toch.ff sparren met de trainer niks mis mee.
we zitten niet altijd op 1 lijn wat spelers of opstellingen betreft maar
is toch alleen maar mooi dat is voetbal
zo is dat....is overal zo en moet kunnen

veteraan

Citaat van: denistel op augustus 14, 2022, 11:20:00
als het goed is laat ik het ook weten en als het minder of slecht is ook
moet ook kunnen toch.ff sparren met de trainer niks mis mee.
we zitten niet altijd op 1 lijn wat spelers of opstellingen betreft maar
is toch alleen maar mooi dat is voetbal



Ja dat is ook heel normaal natuurlijk
Maar ik denk dat het vorige seizoen met de ziekte van zowel Foeke en Henk, de noodzaak van continuering eredivisie, stadion etc . hard is aangekomen. De mannen hebben steun nodig,en die krijgen ze ook wel !

bok

Onze Henk is gisteren 58 jaar geworden. Mooie gelegenheid om hem in de 58e minuut toe te zingen met een (verjaardags)lied

Noordcambuur

Citaat van: bok op augustus 28, 2022, 11:37:33
Onze Henk is gisteren 58 jaar geworden. Mooie gelegenheid om hem in de 58e minuut toe te zingen met een (verjaardags)lied
top idee |:)

CambuurAmersfoort

Citaat van: bok op augustus 28, 2022, 11:37:33
Onze Henk is gisteren 58 jaar geworden. Mooie gelegenheid om hem in de 58e minuut toe te zingen met een (verjaardags)lied

Heel leuk en mooi idee. Hopen dat we dat op Noord met elkaar kunnen inzetten!

Galdiano

Citaat van: bok op augustus 28, 2022, 11:37:33
Onze Henk is gisteren 58 jaar geworden. Mooie gelegenheid om hem in de 58e minuut toe te zingen met een (verjaardags)lied

:_schater

Harry in vak 2, rij 6 stoel 7 is vandaag 73 geworden. Zullen we dan ook maar even zingen?
Wat is dit nou weer voor onzin!  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 28, 2022, 13:27:25
:_schater

Harry in vak 2, rij 6 stoel 7 is vandaag 73 geworden. Zullen we dan ook maar even zingen?
Wat is dit nou weer voor onzin!  8P
wie is Harry  :_schaterik kan Henk wel onze trainer  :thumbsup

Eewal

Citaat van: Galdiano op augustus 28, 2022, 13:27:25
:_schater

Harry in vak 2, rij 6 stoel 7 is vandaag 73 geworden. Zullen we dan ook maar even zingen?
Wat is dit nou weer voor onzin!  8P
haha jij beseft even niet dat het over henk de jong ging he  :_schater

Treb

Zingen voor Henk zn verjaardag?

Je kunt ook overdrijven hoor.