Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2022, 20:32:49
Henk is wel meer dan een people manager. Hier heb je het echt mis.

Maar afgelopen zaterdag zat hij er gewoon naast. En de keuzes die hij momenteel maakt vind ik ook maar raar. Het team oogt niet fris en doet mij denken aan het seizoen ?15-?16.
:?

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 08, 2022, 20:26:14
Vraag ik me weer af, zo iemand is toch ook wel ergens te vinden??
Ongetwijfeld wel te vinden,  maar zeker niet te betalen.

Jandehulk

Pascal zit er weer naast hem op de bank zaterdag ?

denistel

Citaat van: De Gast op augustus 08, 2022, 20:32:49
Henk is wel meer dan een people manager. Hier heb je het echt mis.

Maar afgelopen zaterdag zat hij er gewoon naast. En de keuzes die hij momenteel maakt vind ik ook maar raar. Het team oogt niet fris en doet mij denken aan het seizoen ?15-?16.

volgens cijfers had cambuur juist friste ploeg meeste kilometers gelopen meeste sprints
enz helaas daar krijgen we geen punten voor.

end at we niet fris oogden klopt ook niet er was maar 1 ploeg doe voetbalde de 2e helft
en we konden dat tot de 94e min volhouden alleen er werd niet gescoord

bommel

Vandaag even de training bezocht, zag er goed uit! Komt goed dit seizoen met nog 3 klasbakken erbij.

Zuid1991

Citaat van: bommel op augustus 09, 2022, 20:17:08
Vandaag even de training bezocht, zag er goed uit! Komt goed dit seizoen met nog 3 klasbakken erbij.
Ja h?, gesignaleerd op snapchat, slapen in hotel in Leeuwarden en komen vervolgens helaas niet.

justremco

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2022, 21:14:13
Ja h?, gesignaleerd op snapchat, slapen in hotel in Leeuwarden en komen vervolgens helaas niet.

Je weet dat het allemaal fake was h?? Account bestaat inmiddels ook al niet meer

veteraan

Citaat van: bommel op augustus 09, 2022, 20:17:08

Ok, Europa in dus !

V-man

Is al gebeurd Magdeburg fc

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2022, 21:14:13
en alle tiramisu ook nog opeten op kosten van de club!

Montana

Hij wordt straks gepresenteerd.

zeewolde

Montana

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2022, 09:25:13
Wie, Henk de Jong?

Ja, voorbeschouwing FCU-SCC in Tao.

De Gast

Wat ik niet zo goed snap aan Henk is dat hij er kreten uit gooit dat het met Jacobs allemaal wel goed komt en hij straks echt wel weer begint met scoren. In feite geeft hij aan dat sinds zijn afwezigheid eind vorig jaar zijn vervangers niet voor elkaar hebben gekregen wat Henk zelf wel gaat lukken.

Collingwood

Tsja, onder Henk had Jacobs 5 goals en 5 assists in ??n seizoenshelft. Dat zijn fantastische cijfers. Ik ben blij dat de staf meer vertrouwen heeft in de selectie dan de meesten hier. Anders zou hun zelfvertrouwen tot ver onder het vriespunt zakken, en of ze daar nou beter van gaan spelen?
Kalmte alleen kan u redden.