Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: rvw op maart 11, 2022, 00:19:12
Foeke kan ook toch ??
Foeke heeft t druk zat, en moet ook rekening houden met zn eigen gezondheid.

Ronnie tng

Citaat van: Specuveter op maart 10, 2022, 20:35:41
Maar eens stoppen hier met die sentimenten.

Maar eens stoppen met de boel op te stoken. Dwight terug in Leeuwarden gaat voor problemen zorgen. Iets wat we (we zijn er bijna) in de strijd tegen degradatie niet kunnen gebruiken.

:0= Ik schijt op Dwight!

666

Citaat van: rvw op maart 11, 2022, 00:19:12
Foeke kan ook toch ??

Ik zou Foeke voor de perspraatjes gebruiken en de assistenten het voetballende gedeelte laten oppakken. Heeft Foeke weinig stress van en het is de goedkoopste oplossing voor de laatste wedstrijden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

J.v.G.

Citaat van: 666 op maart 11, 2022, 08:22:52
Ik zou Foeke voor de perspraatjes gebruiken en de assistenten het voetballende gedeelte laten oppakken. Heeft Foeke weinig stress van en het is de goedkoopste oplossing voor de laatste wedstrijden.
Gaat niet gebeuren er komt "iemand van buiten" bij! Mijn voorkeur is Lodeweges, en de zwarte capuchon kliek die hem hebben "aangevallen" moeten maar normaal doen en in het belang van de club gaan denken en vertegenwoordigen zeker niet de meerderheid!

Vlampiep

#1249
Citaat van: J.v.G. op maart 11, 2022, 09:00:16
Gaat niet gebeuren er komt "iemand van buiten" bij! Mijn voorkeur is Lodeweges, en de zwarte capuchon kliek die hem hebben "aangevallen" moeten maar normaal doen en in het belang van de club gaan denken en vertegenwoordigen zeker niet de meerderheid!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, die paar die Lodeweges naar het leven hebben gestaan zijn in mijn ogen geen supporters waar de club blij mee is.
Dat men zich h boos heeft gemaakt over de overstap naar de boeren is begrijpelijk, maar stap eindelijk eens over je eigen schaduw en blijf niet hangen in iets wat eens heeft plaats gevonden.
Daarbij moet je je ook realiseren dat het voortijdig naar buiten brengen van die gewraakte transfer door een erelid van die Gierrijders is gedaan, hopende op het zwarte scenario wat heeft plaats gevonden. Hiermee werd de focus bij hun slechte prestaties en weggehaald en bleven zij het braafste clubje van het land met hun krentenbollen supporters.

Treb

Citaat van: J.v.G. op maart 11, 2022, 09:00:16
Gaat niet gebeuren er komt "iemand van buiten" bij! Mijn voorkeur is Lodeweges, en de zwarte capuchon kliek die hem hebben "aangevallen" moeten maar normaal doen en in het belang van de club gaan denken en vertegenwoordigen zeker niet de meerderheid!

Helemaal mee eens.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op maart 11, 2022, 09:00:16
Gaat niet gebeuren er komt "iemand van buiten" bij! Mijn voorkeur is Lodeweges, en de zwarte capuchon kliek die hem hebben "aangevallen" moeten maar normaal doen en in het belang van de club gaan denken en vertegenwoordigen zeker niet de meerderheid!
en de vergeetkliek moet ook maar es ophouden over skijtdwight

sunderland

Denk je dat vd belt ooit weer met zo iemand wil werken die ons toen zo heeft bedonderd. Vraag um maar es

papier

Citaat van: sunderland op maart 11, 2022, 11:44:53
en de vergeetkliek moet ook maar es ophouden over skijtdwight

Volgens mij moeten anderen niet vergeten wat voor een fantastisch seizoen we hebben gehad onder Lodeweges. En hoe Dwight zelfs na de walgelijke behandeling van sommigen richting hem altijd positief over de club is blijven praten. Direct na dat gedonder en tot ver daarna. Altijd welkom.

sunderland

En dat ze hem hebben weggejaagd vind ik ook wel wat van maar het gaat mij er vooral om hoe die het heeft gedaan. Buiten ieders rug om toch tekenen terwijl de mensen binnen Cambuur ( lees bestuur)  er totaal niks vanaf wisten en hem vertrouwden. Zeg dan nee en ga dan verder maar niet ons voor de gek houden. Vd belt en ype hadden volledig vertrouwen in hem

Holwerd voor Cambuur

8-9 jaar geleden 1 goed seizoen gehad en ons daarna gepiepeld. Even los van dat laatste: op basis van dat ene jaartje moet hij maar weer terug komen? De situatie is toch niet vergelijkbaar met toen? Andere spelers; andere staf. Zelfs Henk is er nu niet, waar die er toen juist heel erg was. Ik ben er van overtuigd dat de prestaties destijds, voor een groot deel mogelijk zijn gemaakt door een peoples manager en niet door een tacticus.

Zie je het voor je, in de dugout: Lodeweges; Bosbaard; Barto; vd Vlag..... :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

We kenne dur alles van fiene, mar ut bestuur beslist wie dur komt.
Kenne we dan weer met sien aln boome over de fekeerd maakte keus. :_schater

bok

even het vuurtje opstoken  ;(is gertjan niets helpt iedere club naar de top. 8P

Destroyer

Citaat van: bok op maart 11, 2022, 16:56:44
even het vuurtje opstoken  ;(is gertjan niets helpt iedere club naar de top. 8P

Marcel keizer echte Cambuur man  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Theo de Jong echte Liwwarder
Marco van Basten zijn moeder komt toch uit Leeuwarden.


En anders toch maar Hans Kraay jr.