Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2021, 16:40:31
Wat een mooie ingreep om sambissa rechtsvoorgangers te zetten. Lekker laten staan.  |:)
Kort termijn beleid man. Pakt nu toevallig redelijk uit omdat het tegen fey is.

Trainert!


D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op oktober 24, 2021, 18:25:02
Weer een goeie zet van Henk.
Weer? Ik wou dat hij wat betere spelers opstelt ipv krampachtig vasthouden aan bepaalde spelers. Ik dacht dat we spelers hadden gehaald om beter te worden maar Tol Uldrikis Kiss en Krastev spelen niet tot weinig. Maar hij stelt Boere wel altijd op, en juist hij maakt helemaal niets klaar. Henk is vastgeroest in oude werkwijzes en heel voorspelbaar. We hebben naast ajax en psv thuis nog maar 9 thuiswedstrijden waar we de punten moeten pakken en dat is niet veel. Er moet iets veranderen. En alleen Henk kan daar voor zorgen.

Destroyer

Ten opzichte van vorig jaar zijn we niet echt verbeterd denk ik. Alles wat er staat bijna was vorig jaar al basis. Ik vind dat we er niet erg op voor uit zijn gegaan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

#964
Ik denk dat Henk dit moment bedoelt, waar hij het altijd over heeft: rustig blijven als het even tegen zit. Na Sparta uit


* was iedereen super tevreden
* was Boere een heel goede aanwinst
* biljartte Maulun passes met knetterveel effect
* zouden we zonder blessures nooit in de problemen komen
* hadden we de beste statistieken van de ere
* was het team een vechtmachine
* hadden bepaalde Wiekies tranen in de ogen
* waren we mentaal ijzersterk (na Ajax)
* hadden we historie geschreven met de grootste uitoverwinning


Na 'normale' nederlagen tegen AZ en Feyenoord en een onterechte nederlaag tegen Fortuna (had gelijk moeten zijn)

slaat de paniek weer toe en zien sommigen ons tegen Dordrecht de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion spelen...

Wel nu, ik denk niet dat Dordrecht binnen twee seizoen promoveert, maar ik gun het ze graag


Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 12:15:34
Ik denk dat Henk dit moment bedoelt, waar hij het altijd over heeft: rustig blijven als het even tegen zit. Na Sparta uit


* was iedereen super tevreden
* was Boere een heel goede aanwinst
* biljartte Maulun passes met knetterveel effect
* zouden we zonder blessures nooit in de problemen komen
* hadden we de beste statistieken van de ere
* was het team een vechtmachine
* hadden bepaalde Wiekies tranen in de ogen
* waren we mentaal ijzersterk (na Ajax)
* hadden we historie geschreven met de grootste uitoverwinning


Na 'normale' nederlagen tegen AZ en Feyenoord en een onterechte nederlaag tegen Fortuna (had gelijk moeten zijn)

slaat de paniek weer toe en zien sommigen ons tegen Dordrecht de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion spelen...

Wel nu, ik denk niet dat Dordrecht binnen twee seizoen promoveert, maar ik gun het ze graag
prachtig verwoord. Nu moet ie juist rustig blijven. En van ons aanwinsten steekt er niemand bovenuit waarvan je zegt dat die moet spelen. Henk gaf ook heel duidelijk aan dat ie baalt van de tegengoals. Het zijn steeds persoonlijke fouten door niet op te letten. Weglopen vd tegenstander.

denistel

ik ga er voor een groot gedeelte in mee maar we moeten toch ook
voor uit en beter worden.en soms durven in grijpen,
maulun en jacobs gister onzichtbaar winnen ook geen duels en
verschijnen niet in de 16.dan had ik in de rust al ingegrepen
maar dat gebeurd helaas niet en daar moet je wat mee doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op oktober 25, 2021, 13:10:18
ik ga er voor een groot gedeelte in mee maar we moeten toch ook
voor uit en beter worden.en soms durven in grijpen,
maulun en jacobs gister onzichtbaar winnen ook geen duels en
verschijnen niet in de 16.dan had ik in de rust al ingegrepen
maar dat gebeurd helaas niet en daar moet je wat mee doen.

Eens
Henk, held, bedankt

Naastismis

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 12:15:34
Ik denk dat Henk dit moment bedoelt, waar hij het altijd over heeft: rustig blijven als het even tegen zit. Na Sparta uit


* was iedereen super tevreden
* was Boere een heel goede aanwinst
* biljartte Maulun passes met knetterveel effect
* zouden we zonder blessures nooit in de problemen komen
* hadden we de beste statistieken van de ere
* was het team een vechtmachine
* hadden bepaalde Wiekies tranen in de ogen
* waren we mentaal ijzersterk (na Ajax)
* hadden we historie geschreven met de grootste uitoverwinning


Na 'normale' nederlagen tegen AZ en Feyenoord en een onterechte nederlaag tegen Fortuna (had gelijk moeten zijn)

slaat de paniek weer toe en zien sommigen ons tegen Dordrecht de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion spelen...

Wel nu, ik denk niet dat Dordrecht binnen twee seizoen promoveert, maar ik gun het ze graag

Het is onbegrijpelijk dat Heracles hier niet heeft gewonnen, wat een kansen die toen hadden.
Twente had het ook onder controle tot de rode kaart. En Go Ahead speelde hier een prima eerste helft waarin ze beter waren.
Bijna alle punten zijn ietwat gelukkig gepakt. Het is gewoon zeer matig. En de 'buitenkansjes'die werden gehaald blijken minder te zijn dan wat hier al rond loopt.

sunderland

Citaat van: Naastismis op oktober 25, 2021, 17:55:54
Het is onbegrijpelijk dat Heracles hier niet heeft gewonnen, wat een kansen die toen hadden.
Twente had het ook onder controle tot de rode kaart. En Go Ahead speelde hier een prima eerste helft waarin ze beter waren.
Bijna alle punten zijn ietwat gelukkig gepakt. Het is gewoon zeer matig. En de 'buitenkansjes'die werden gehaald blijken minder te zijn dan wat hier al rond loopt.
whahaaa zo zit de wereld dus in elkaar. De zwartgalligen komen ook met een mening als er iets negatiefs is. Heracles zat mee en Groningen juist tegen. Twente waren we een klasse beter en Eagels hebben we 60 finaal onderste boven speelt. Sjezus wat een figuren hier

De Gast

De realiteit is dat we tot dusverre een prachtig eredivisie seizoen draaien waarin we al flink wat punten hebben gehaald met een geweldige wedstrijd gisteren. Eigenlijk krijgen we nu voorgeschoteld waar we al jaren naar smachten.

DK

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2021, 18:38:56
whahaaa zo zit de wereld dus in elkaar. De zwartgalligen komen ook met een mening als er iets negatiefs is. Heracles zat mee en Groningen juist tegen. Twente waren we een klasse beter en Eagels hebben we 60 finaal onderste boven speelt. Sjezus wat een figuren hier

Je zou ook gewoon een normale discussie aan kunnen gaan ipv te lopen roepen dat ze trieste figuren en huichelaars zijn? Stakker?  l8l

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op oktober 25, 2021, 19:15:14
De realiteit is dat we tot dusverre een prachtig eredivisie seizoen draaien waarin we al flink wat punten hebben gehaald met een geweldige wedstrijd gisteren. Eigenlijk krijgen we nu voorgeschoteld waar we al jaren naar smachten.

_O_
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Vind al dat ruzie zoeken hier laatst tijd zeer irritant en nergens voor nodig, hou s op met op de man te spelen, en die vieze fuckvingertjes....
We zijn toch geel blauw met elkaar? Lijkt wel een oorlogsgebied hier zolangzamerhand.......
Wordt er niet leuker op zo....
Kom op jongens moet t nu zo?

mario

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 25, 2021, 21:04:58
Vind al dat ruzie zoeken hier laatst tijd zeer irritant en nergens voor nodig, hou s op met op de man te spelen, en die vieze fuckvingertjes....
We zijn toch geel blauw met elkaar? Lijkt wel een oorlogsgebied hier zolangzamerhand.......
Wordt er niet leuker op zo....
Kom op jongens moet t nu zo?
Helemaal mee eens. We kunnen het ook oneens met elkaar zijn zonder elkaar voor rotte vis uit te maken...