Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Haha machtig mooi ook, we zijn gewoon degradatie kandidaat hebben nu al 12 punten maar iedereen verwacht dat we in de middenmoot eindigen.

Liever met Henk weer degraderen dan halverwege een prutser voor het team en alsnog zinken naar de eerste... Komt allemaal goed, in de winterstop paar gerichte versterkingen er bij, hatsjikkiedee
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op oktober 19, 2021, 17:41:36
Haha machtig mooi ook, we zijn gewoon degradatie kandidaat hebben nu al 12 punten maar iedereen verwacht dat we in de middenmoot eindigen.

Liever met Henk weer degraderen dan halverwege een prutser voor het team en alsnog zinken naar de eerste... Komt allemaal goed, in de winterstop paar gerichte versterkingen er bij, hatsjikkiedee

:y

En als het niet goed komt, dan komt het niet goed. Henk hoort bij ons, heeft zich al lang en breed bewezen.

CambuurAmersfoort

Je zou maar dan van Zwolle zijn...dan zou ik mij echt zorgen gaan maken als je nu al 2 winsten achterstaat op nacompetitie plekken en pas 1 punt hebt.

Wij hoeven nog maar 22 puntjes te halen |:)

Gasgeve

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2021, 15:38:59
En weest denistel, voor de weds hef ik hier helemaal niks lezen over tactiek en wie er misschien het beste konden spelen en wie niet. En over de tegenstander ook helemaal niks. Het was bagger en ik ben het met jou eens dat henk es eerder moet wisselen. Maar achteraf is ZO makkelijk. Sparta was geweldig en Az was beetje domper maar die spelen nu ook utrecht even compleet van de mat
Ben het met je eens hoor. Alleen was Sparta ook niet geweldig, maar daar waren we dodelijk effectief. Het spel was ook daar niet om over naar huis te schrijven.

papier

Tegen Groningen en Fortuna kregen we een punt te weinig, tegen Heracles zeker 2 teveel. De rest was volgens mij overall wel terecht. Dan sta je waar je hoort te staan volgens mij.

denistel

#950
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 19, 2021, 14:49:07
Blijven hangen?? We pakken al 12 punten uit 9 en hebben 3 van de top 4 al gehad. Misschien wel beste seizoenstart ooit. We spelen 1 slechte wedstrijd en henk moet het allemaal weer anders doen.

Ik ga dat soort mensen nooit begrijpen

start is zeker goed geweest en dan zeg ik het ook en met er voor waken bedoel ik
dat je na f.noord(die je normaal verliest) tegen RKC en Zwolle niet weer de zelfde
fouten moet maken.

@sunderland opstellign tegen sittard was prima maar als spelers slecht zijn moete
ze gewisseld worden en als we dat niet doen omdat het niet goed is voor het groeps
gevoel dan kont het niet goed volgens mij.


De Gast

Soms moet je je zegeningen tellen. 10 minuten voor tijd sta je nog op een prima uitgangspositie. Niet onlogisch dat je zo wisselt dan lijkt mij. Pakt nu even verkeerd uit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op oktober 20, 2021, 15:18:13
start is zeker goed geweest en dan zeg ik het ook en met er voor waken bedoel ik
dat je na f.noord(die je normaal verliest) tegen RKC en Sparta niet weer de zelfde
fouten moet maken.

Spelen we weer tegen Sparta, leuk  _O_
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 21, 2021, 10:51:14
Spelen we weer tegen Sparta, leuk  _O_

bedoelde uiteraard zwolle

Trainert!

Zo! Even voor de wedstrijd commentaar.

Gaan we die kakkerlakken nou bij de strot pakken, of maken we er weer een snoepreisje van?
Tegen topploegen tot dusver weinig rendement (ook afgelopen jaren )

Wie komt er in? l0l

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2021, 18:02:56
Zo! Even voor de wedstrijd commentaar.

Gaan we die kakkerlakken nou bij de strot pakken, of maken we er weer een snoepreisje van?
Tegen topploegen tot dusver weinig rendement (ook afgelopen jaren )

Wie komt er in? l0l
nou ik kom erin als we zo spelen als tegen Fortuna kunnen we wel in het hertje blijven zitten.
Je moet 130% geven om een goed resultaat te halen tegen dit Feijenoord.
En lekker gaan voetballen en niet te veel ontzag tegen die rotterdammers.
Is er morgen ook een sfeer actie |:)

Trainert!

Wat een mooie ingreep om sambissa rechtsvoorgangers te zetten. Lekker laten staan.  |:)

Destroyer

Yep volgens diversen hier al afgeschoten die sambissa. Volgende week maar weer beginnen met Uldrikus erbij
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Weer een goeie zet van Henk.

sunderland

Citaat van: Trainert! op oktober 24, 2021, 16:40:31
Wat een mooie ingreep om sambissa rechtsvoorgangers te zetten. Lekker laten staan.  |:)
huichelaar