Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op september 26, 2021, 21:58:48
Wat is er aan de hand met Veteraan?
Volgens mij een misverstand, eewal zegt dat ie een  krat bier geeft als we 9 punten halen. Ik zeg dat ik er dan nog een kratje bij doe (met wat kotszakken na twee kratten)...
Nog van az winnen en er komen twee kratjes aan volgens mij
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2021, 22:53:58
Volgens mij een misverstand, eewal zegt dat ie een  krat bier geeft als we 9 punten halen. Ik zeg dat ik er dan nog een kratje bij doe (met wat kotszakken na twee kratten)...
Nog van az winnen en er komen twee kratjes aan volgens mij

Misschien lust hij geen bier?
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op september 27, 2021, 00:49:06
Misschien lust hij geen bier?
dat zou natuurlijk ook kunnen en ziet hij de bui al hangen. Misschien voorstellen om 2 kratten limonade die kant op te sturen |:)

Treb

Henk op OF; nog een paar jaar en dan andere rol binnen de club  |:)

Trainert!

Lekker je spelers pamperen kerel. Gas erop!!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op oktober 16, 2021, 22:44:59
Lekker je spelers pamperen kerel. Gas erop!!!!
Ontslag op staande voet? slechtste trainer ooit! Mijn god wat een niveau hier. Natuurlijk was het niet goed, maar om dan zo leeg te lopen?

Delfzijl/Cambuur

Vind je knap irritant trainert, doe s ff normaal hier op dit CAMBUUR forum.

Trainert!

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 16, 2021, 22:57:18
Vind je knap irritant trainert, doe s ff normaal hier op dit CAMBUUR forum.

Dat interesseert mij niks wat jij vind kerel. Stel je voor dat je einde seizoen 3 punten te kort komt?schandalig man bah!

Naastismis

Forum is om je mening te geven, daar kun je het mee eens zijn of niet.

Yellow Army

Citaat van: Trainert! op oktober 16, 2021, 23:34:46
Dat interesseert mij niks wat jij vind kerel. Stel je voor dat je einde seizoen 3 punten te kort komt?schandalig man bah!

Ach, dan doen we volgend sezoen wel mee aan de PO Europees voetbal
Area 58

zeewolde

Citaat van: Trainert! op oktober 16, 2021, 23:34:46
Dat interesseert mij niks wat jij vind kerel. Stel je voor dat je einde seizoen 3 punten te kort komt?schandalig man bah!
serieuze vraag, wanneer was jouw laatste positieve bijdrage op dit forum?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 16, 2021, 23:34:46
Dat interesseert mij niks wat jij vind kerel. Stel je voor dat je einde seizoen 3 punten te kort komt?schandalig man bah!
Trainert, schreeuw maar een eind weg..boeit mij ook echt geen ene hol. Lekker doorgaan op je eigen cluppie zeiken
:X








zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 17, 2021, 01:43:47
Trainert, schreeuw maar een eind weg..boeit mij ook echt geen ene hol. Lekker doorgaan op je eigen cluppie zeiken
:X
wat laten we ons opnaaien door zo'n dkv-er he?  ;)

Vlampiep

Henk is een trainer met een super positieve instelling en heeft 100% vertrouwen in zijn selectie.
Dit kan ik waarderen, maar soms kan ik mij daar ook aan ergeren.
Hij is een mens en geen robot en mag ook fouten maken.
Je kunt hem na een foute inschatting of verkeerd gekozen tactiek niet wisselen, maar dat kun je met spelers wel.
Dit is mijn  ergernisje van de afgelopen wedstrijden.

denistel

totaal verschillend vind ik az was gewoon beter dan ons en dan kan je verliezen

sittard was niet beter dus dan moet je je laten zien en te veel spelers deden
dat niet en dat kwam misschien omdat we op een punt speelden en daardoor
niet echt lekker aan voetbal toe kwamen.