Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2021, 08:55:18
Henk is een trainer met een super positieve instelling en heeft 100% vertrouwen in zijn selectie.
Dit kan ik waarderen, maar soms kan ik mij daar ook aan ergeren.
Hij is een mens en geen robot en mag ook fouten maken.
Je kunt hem na een foute inschatting of verkeerd gekozen tactiek niet wisselen, maar dat kun je met spelers wel.
Dit is mijn  ergernisje van de afgelopen wedstrijden.
dit is tenminste een normale reactie. Henk is een trainer die vasthoud en vertrouwen geeft aan zijn elftal. Dat heeft hij de laatste jaren altijd gedaan en heeft hem de meeste punten gebracht. Zijn idee en daar zal ie nooit van afwijken

Noordcambuur

Ik blijf erbij dat een basisspeler niet goed speelt na 45 minuten dat je hem moet wisselen en dat je een ander moet inzetten.
Henk kan niet altijd hand boven hoofd houden van de spelers niet niet beter kunnen.

Vlampiep

#932
Citaat van: Noordcambuur op oktober 17, 2021, 11:08:25
Ik blijf erbij dat een basisspeler niet goed speelt na 45 minuten dat je hem moet wisselen en dat je een ander moet inzetten.
Henk kan niet altijd hand boven hoofd houden van de spelers niet niet beter kunnen.
Dat Henk niet zo maar een speler wisselt komt mede door dat hij de chemie binnen het team niet wil verstoren.
Dat is hem dan ook zo'n 2 mooie seizoenen gelukt. En als je twijfelt dat Henk niet durft in te grijpen, moet je Nienhuis maar eens vragen.
Op dit niveau is team spirit een niet te onderschatten onderdeel naar succes, maar kent ook zijn grenzen en daar is na zo'n wedstrijd wel een grens bereikt., hier hadden we punten kunnen en moeten pakken. Je kunt leunen op een gelijkspel, maar dat spelers hun individuele kwaliteiten overboord gooien en weigeren met snelle balregulatie de tegenstander kapot te spelen, is niet goed te praten en mag wat mij betreft gevolgen hebben met een plaats op de bank. Er staat een leger aan vervangers klaar om zich te gaan bewijzen, dit in tegenstelling tot voorgaande seizoenen.



De Gast

Ouwe zeur.. de waan van de dag viert weer hoogtij. Hest nou al eens een wedstrijd bezocht..

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2021, 14:47:39
Ouwe zeur.. de waan van de dag viert weer hoogtij. Hest nou al eens een wedstrijd bezocht..
Dou denkst toch niet dat ik hierop serieus  reageer.
Ut enige wat ik an dei kwiet wil is dat stou nog in de loop van dien ouwe heer zast, kwam ik al in ut stadion. :zweep

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op oktober 17, 2021, 10:18:55
dit is tenminste een normale reactie. Henk is een trainer die vasthoud en vertrouwen geeft aan zijn elftal. Dat heeft hij de laatste jaren altijd gedaan en heeft hem de meeste punten gebracht. Zijn idee en daar zal ie nooit van afwijken
Nou dat is dan lekker dom van Henk, we spelen eredivisie nu he! Ik vind hem een geweldige man maar niet goed genoeg om ons hogerop te brengen. Hij denkt te klein en houdt veel te veel vast aan wat voor hem veilig voelt ipv verder te denken. Hij grijpt veel te laat in als blijkt dat het niet goed staat. Waarom heb je dan nieuwe spelers gehaald? Uldrikis is toch van een heel ander niveau dan een Boere! Maar ja ik zie daar ook geen verandering in komen helaas. En ik dacht dat wij Tol hadden gehaald om beter te worden. De graafschap supporters hadden een vlag over Henk met een text zoiets van " Henk, een leuke man, maar altijd hetzelfde gelul ", ik ben het daar best wel mee eens.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 18, 2021, 22:37:10
Nou dat is dan lekker dom van Henk, we spelen eredivisie nu he! Ik vind hem een geweldige man maar niet goed genoeg om ons hogerop te brengen. Hij denkt te klein en houdt veel te veel vast aan wat voor hem veilig voelt ipv verder te denken. Hij grijpt veel te laat in als blijkt dat het niet goed staat. Waarom heb je dan nieuwe spelers gehaald? Uldrikis is toch van een heel ander niveau dan een Boere! Maar ja ik zie daar ook geen verandering in komen helaas. En ik dacht dat wij Tol hadden gehaald om beter te worden. De graafschap supporters hadden een vlag over Henk met een text zoiets van " Henk, een leuke man, maar altijd hetzelfde gelul ", ik ben het daar best wel mee eens.

Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Voor de tweede keer weet hij de club naar ongekende hoogte te brengen. En ik geef toe dat zijn stijl ook nadelen heeft, maar die neem ik graag op de koop toe wanneer hij zoveel leven in de club brengt. Ik vind het nog steeds jammer dat hij de vorige keer weg is gegaan.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 18, 2021, 22:42:37
Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Voor de tweede keer weet hij de club naar ongekende hoogte te brengen. En ik geef toe dat zijn stijl ook nadelen heeft, maar die neem ik graag op de koop toe wanneer hij zoveel leven in de club brengt. Ik vind het nog steeds jammer dat hij de vorige keer weg is gegaan.
Helemaal mee eens.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 18, 2021, 22:37:10
Nou dat is dan lekker dom van Henk, we spelen eredivisie nu he! Ik vind hem een geweldige man maar niet goed genoeg om ons hogerop te brengen. Hij denkt te klein en houdt veel te veel vast aan wat voor hem veilig voelt ipv verder te denken. Hij grijpt veel te laat in als blijkt dat het niet goed staat. Waarom heb je dan nieuwe spelers gehaald? Uldrikis is toch van een heel ander niveau dan een Boere! Maar ja ik zie daar ook geen verandering in komen helaas. En ik dacht dat wij Tol hadden gehaald om beter te worden. De graafschap supporters hadden een vlag over Henk met een text zoiets van " Henk, een leuke man, maar altijd hetzelfde gelul ", ik ben het daar best wel mee eens.
Henk is een trainer die zijn hart en gevoel laat spreken.
Dat doe jij ook, alleen komt het jouw hee l wat beroerder uit je strot.

YellowBlue

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2021, 08:12:35
Henk is een trainer die zijn hart en gevoel laat spreken.
Dat doe jij ook, alleen komt het jouw hee l wat beroerder uit je strot.

Exact, Henk weet dat dit averechts werkt in een groepsproces. dan heb je steeds de helft van je selectie ontevreden. Henk wisselt op positie en niet op naam. Dus als hij tevreden is over Boere komt Uldrikes er niet (of laat) in en als Maulun en Hoedemakers het goed doen blijft Krastev op de bank. Simpel.

denistel

ik ben zeker een henk aanhanger maar als spelers eens niet goed spelen
moet je wel ingrijpen want in een groeps proces zit ook opgesloten dat je
wissels er bij horen,als zoals zaterdag sommigen niet in de wedstrijd zitten
dan moet je eens een ander de kans geven want anders krijgen ze die kans
nooit.

sunderland

Wat een zielige reacties hier. 1 ste weds die we verneuken en ze staan weer vooraan met hun kritiek. Kijk es naar de laatste 2.5 jaar of is dat te positief en dat is iets waar niet op kan worden gezeurd.

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2021, 13:56:08
Wat een zielige reacties hier. 1 ste weds die we verneuken en ze staan weer vooraan met hun kritiek. Kijk es naar de laatste 2.5 jaar of is dat te positief en dat is iets waar niet op kan worden gezeurd.

klopt wel maar we moeten ervoor waken dat we daar niet in blijven hangen is mijn
mening.

CambuurAmersfoort

Citaat van: denistel op oktober 19, 2021, 14:14:27
klopt wel maar we moeten ervoor waken dat we daar niet in blijven hangen is mijn
mening.

Blijven hangen?? We pakken al 12 punten uit 9 en hebben 3 van de top 4 al gehad. Misschien wel beste seizoenstart ooit. We spelen 1 slechte wedstrijd en henk moet het allemaal weer anders doen.

Ik ga dat soort mensen nooit begrijpen

sunderland

En weest denistel, voor de weds hef ik hier helemaal niks lezen over tactiek en wie er misschien het beste konden spelen en wie niet. En over de tegenstander ook helemaal niks. Het was bagger en ik ben het met jou eens dat henk es eerder moet wisselen. Maar achteraf is ZO makkelijk. Sparta was geweldig en Az was beetje domper maar die spelen nu ook utrecht even compleet van de mat