Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 00:59:57
Sandor vd Heide wordt gemist, tactisch en moreel

Moreel?
Area 58

veteraan

Inzicht en vechtlust en dat staat los van z'n afwezigheid. Het was een koppel en het is te merken dat hij eruit is.Bovendien hoort verdedigen bij voetbal. Je mag Ajax uit niet afboeken als bij voorbaat kansloos en uitgaan van eigen kracht sluit niet uit dat je je aanpast. Er zullen ook punten gestolen moeten worden en niet ieder punt is mooi.


sunderland

Maar waarom kom je met dit soort dingen na de weds en waarom hoor ik jou niet voor de weds en waarom niet vorige week zaterdagavond om 20 uur. Dat vind ik dan altijd zo gemakkelijk.

veteraan

Een aantal mensen hier heeft wel vaker gezegd dat we defensief wat sterker moeten worden
Dat open aanvallen prachtig is maar dat ook in wedstrijden die we winnen er achterin gaten vallen. Omgekeerd zou ik willen vragen : Als je met 9-0 verliest, hoe kan het in hemelsnaam dat je dan niet kijkt wat er misgaat ?


Vlampiep

Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 09:51:40
Een aantal mensen hier heeft wel vaker gezegd dat we defensief wat sterker moeten worden
Dat open aanvallen prachtig is maar dat ook in wedstrijden die we winnen er achterin gaten vallen. Omgekeerd zou ik willen vragen : Als je met 9-0 verliest, hoe kan het in hemelsnaam dat je dan niet kijkt wat er misgaat ?
Denk jij dat de TS deze wedstrijd niet evalueert?
Maar duidelijk lijkt mij wel dat het racen met een vw kever tegen een formule 1 weinig ruimte overlaat voor het kunnen constateren wat er mis is gegaan.

veteraan

Een op de vijf clubs haalt een punt of meer uit twee keer Ajax of PSV

('Wij kunnen niets fout doen' en met 9-0 aangepakt worden is het andere uiterste, en nou hou ik erover op. Supporters verschillen, maar het blijven heus wel supporters)

sunderland

Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 09:51:40
Een aantal mensen hier heeft wel vaker gezegd dat we defensief wat sterker moeten worden
Dat open aanvallen prachtig is maar dat ook in wedstrijden die we winnen er achterin gaten vallen. Omgekeerd zou ik willen vragen : Als je met 9-0 verliest, hoe kan het in hemelsnaam dat je dan niet kijkt wat er misgaat ?
alles ging mis. Hoor het stuk van henk op omrop. Dat bedoel ik dus; achteraf is laf.

veteraan

Zelfkritiek is de basis van ontwikkeling. Als deze ploeg ook nog een slot op de deur kan zetten komt de tiende plek in zicht.

(Kritiekloosheid is kennelijk niet laf, dan bescherm je een illusie die je niet aan de werkelijkheid durft te toetsen)

sunderland

Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 10:18:31
Zelfkritiek is de basis van ontwikkeling. Als deze ploeg ook nog een slot op de deur kan zetten komt de tiende plek in zicht.

(Kritiekloosheid is kennelijk niet laf, dan bescherm je een illusie die je niet aan de werkelijkheid durft te toetsen)
Jonguh ik ben het ook meestal met jou eens en natuurlijk moet je verdedigend misschien iets inbouwen. Het gaat mij erom dat kritiek achteraf( lees vooral na gisteravond) vooral zwak is.

veteraan

#879
Sorry, het lukt mij niet om vooraf iets over het verloop van een wedstrijd te zeggen.
Maar bij dit aandringen zal ik het toch proberen

Heracles; na die 2-0 hadden we moeten blijven aanvallen, zo laat je ze terugkomen in de wedstrijd. Dankzij dat schot van Jacobs werd het 3-1. Maar anders had ik het nog moeten zien.

Sparta : die gelijkmaker was weer een dekkingsfout en dat gebeurt te vaak. Met drie punten uit Rotterdam terugkomen was helemaal mooi geweest

(het blijft kritisch!)

sunderland

Nou ik teken ervoor. Mooi dat ik nu rustig verder kan.

sunderland

Gaat mij erom dat kritiek in de zin van verkeerde opstelling of 5-4-1 dat je dat vooraf hier nergens las. Sterker nog dat velen hier dachten dat we ook nog kans hadden en dus het volledig met Henk eens was.

mario

 
Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 11:03:11
Sorry, het lukt mij niet om vooraf iets over het verloop van een wedstrijd te zeggen.
Maar bij dit aandringen zal ik het toch proberen

Heracles; na die 2-0 hadden we moeten blijven aanvallen, zo laat je ze terugkomen in de wedstrijd. Dankzij dat schot van Jacobs werd het 3-1. Maar anders had ik het nog moeten zien.

Sparta : die gelijkmaker was weer een dekkingsfout en dat gebeurt te vaak. Met drie punten uit Rotterdam terugkomen was helemaal mooi geweest

(het blijft kritisch!)
:_schater

Gasgeve

Citaat van: sunderland op september 19, 2021, 11:08:52
Gaat mij erom dat kritiek in de zin van verkeerde opstelling of 5-4-1 dat je dat vooraf hier nergens las. Sterker nog dat velen hier dachten dat we ook nog kans hadden en dus het volledig met Henk eens was.
Heb het gezegd na PSV uit.

veteraan


Uitgaan van eigen kracht en spelopvatting is een heel hoge norm !
De tactische opgave om de eigen opvatting aan te houden en die (snelheid)te gebruiken als omschakelingswapen zou mijn voorkeur hebben, je kunt dan in de tien wedstrijden tegen zeer sterke tegenstanders toch punten pakken en voorkomen dat je...zie Amsterdam.
Een tweede controleur en een extra verdediger zet je dan in.