Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

PePe

Citaat van: moodygrunn op maart 19, 2020, 10:32:39
Wel de goede dag geslecteerd?

Ik wou Henk ook ff horen, maar een andere dag selecteren kan volgens mij niet?

hobbes

Citaat van: PePe op maart 19, 2020, 12:21:31
Ik wou Henk ook ff horen, maar een andere dag selecteren kan volgens mij niet?

https://www.nporadio1.nl/gemist/2020-03-17

Hier staat hij bij, blokje 22:00-23:00

sunderland

Vanavond Henk op 1 om 22.15 u

Noordcambuur


speculeter

Samen met van seumeren

sunderland

Henk, fantastisch hoe je dit nu weer oppakt. Nu de knop om, ik ben de trainer en wil weer vooruit. Vind het schadalig en zal dit nooit weer vergeten.!! Forza Henk cs.

PePe

Henk: We proberen bij de eerste twee te eindigen :_schater

Lore

Citaat van: PePe op augustus 08, 2020, 12:09:20
Henk: We proberen bij de eerste twee te eindigen :_schater

Dat is bescheidenheid. Maar je weet natuurlijk nooit hoe de andere ploegen er echt voor staan

Inferno-058

Citaat van: PePe op augustus 08, 2020, 12:09:20
Henk: We proberen bij de eerste twee te eindigen :_schater
Henk zegt het goed, laten we vooral nuchter blijven.

Noordcambuur

Laten we eerst de selectie maar bij elkaar houden dat gaat al heel moeilijk worden.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2020, 16:59:08
Laten we eerst de selectie maar bij elkaar houden dat gaat al heel moeilijk worden.
kut is dat. Gaat zo goed. Gisteren zit heel Nederland weer te kijken

Bankzitter

Er is nog steeds een groot risico dat er lang zonder publiek moet worden gespeeld.
Zouden clubs echt het risico nemen om grote transfersommen over te maken?
En op de meeste posities hebben we een vervanger in huis. Zolang er niet meer dan 2 weggaan vangen we dat nog steeds op.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2020, 16:59:08
Laten we eerst de selectie maar bij elkaar houden dat gaat al heel moeilijk worden.

Ik snap je gedachtegang, maar dan nog worden we fluitend kampioen. Zoveel kwaliteit. Niet normaal man.

Rechterrijtje Etedivisie materiaal. 100%

Bernardo

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2020, 18:52:13
kut is dat. Gaat zo goed. Gisteren zit heel Nederland weer te kijken

Als spelers weg gaan, gaan ze waarschijnlijk echt wel voor de absolute hoofdprijs. Zie in NL zulke bedragen niet zo snel neer leggen op het moment.