Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Kampioenschap interesseert mij eigenlijk niet zo veel... alleen promotie.
En we staan er goed voor , maar we hebben nog niets en dat snappen ze zelf volgens mij ook heel goed.

denistel

Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2020, 12:42:34
Kampioenschap interesseert mij eigenlijk niet zo veel... alleen promotie.
En we staan er goed voor , maar we hebben nog niets en dat snappen ze zelf volgens mij ook heel goed.

67% kans is mooi nu nog verzilveren die hap

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2020, 12:42:34
Kampioenschap interesseert mij eigenlijk niet zo veel... alleen promotie.
En we staan er goed voor , maar we hebben nog niets en dat snappen ze zelf volgens mij ook heel goed.

Natuurlijk is promotie het allerbelangrijkste, maar een kampioenschap is echt wel een dikke kers op de taart.

Dokkumer

Er gewoon vol voor gaan. Elke wedstrijd is een finale.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 16, 2020, 20:52:02
Natuurlijk is promotie het allerbelangrijkste, maar een kampioenschap is echt wel een dikke kers op de taart.

Eerst de taart
Henk, held, bedankt

michello

#635
Eerste doel: zorgen dat we De Graafschap op 10 punten hebben als we tegen ze spelen op goede vrijdag. Dat zou betekenen dat we het dan af kunnen maken,  dat zou een geweldig scenario zijn.

PePe

Citaat van: michello op februari 16, 2020, 23:47:43
Eerste doel: zorgen dat we De Graafschap op 10 punten hebben als we tegen ze spelen op goede vrijdag. Dat zou betekenen dat we het dan af kunnen maken,  dat zou een geweldig scenario zijn.

Dat zou een hele goede vrijdag kunnen worden!!  |:)

denistel

ik denk dat we de maandag er na tegen dordrecht thuis het feest kunnen vieren

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 17, 2020, 11:27:42
ik denk dat we de maandag er na tegen dordrecht thuis het feest kunnen vieren
nou denistel ik hoop op een vrijdag dan kunnen we het hele weekend dronken. :proost

justremco

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2020, 16:59:50
nou denistel ik hoop op een vrijdag dan kunnen we het hele weekend dronken. :proost

Doen we dat gewoon de weekenden er na  |:)  :ams

denistel

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
·
30m
Radio Radio aan! Onze hoofdtrainer Henk de Jong zit vanavond vanaf 22.15 uur live in de uitzending bij NOS Langs de Lijn. Alvast veel luisterplezier!

Lore

Citaat van: denistel op maart 17, 2020, 21:38:05
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
·
30m
Radio Radio aan! Onze hoofdtrainer Henk de Jong zit vanavond vanaf 22.15 uur live in de uitzending bij NOS Langs de Lijn. Alvast veel luisterplezier!

Iemand het ook gehoord? Wat had Henk te vertellen?

michello



thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates