Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik vind ook dat nu we bovenaan staan we andere dingen moeten proberen.
een ander systeem.
teysse en schindler weer terughalen.
muhren een maandje rust geven.
een trainerswissel.



:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op februari 08, 2020, 09:49:13
Waarom spelen we eigenlijk nog 4-3-3. Kallon is onze enige vleugelspeler, hoe beperkt soms ook, die op deze plek uit de voeten komt. Antonia, Paulissen, Orat, Korte.. er komt niks uit en ze komen ook nauwelijks voor de goal. Alles moet van Muhren komen en we kunnen nauwelijks nog een goeie aanval opzetten en afronden.
Straks komen de echte topwedstrijden weer en dan gaan we het zo niet opredden.
Jammer dat je niet kunt relativeren. We maken een schitterend seizoen mee, prachtige bevlogen trainers, selectie die grotendeels bestaat uit jonge talentvolle voetballers die er voor gaan en wij staan boven aan in de competitie en topscoorderslijst en uitzicht op promotie naar het hoogste niveau.
We winnen nu ook slechtere wedstrijden van niet aansprekende tegenstanders, dus ophouwe met azijnzeike en ast dat niet kenst, lekker tuus blieve.

Chielvak19

Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2020, 16:51:33
Jammer dat je niet kunt relativeren. We maken een schitterend seizoen mee, prachtige bevlogen trainers, selectie die grotendeels bestaat uit jonge talentvolle voetballers die er voor gaan en wij staan boven aan in de competitie en topscoorderslijst en uitzicht op promotie naar het hoogste niveau.
We winnen nu ook slechtere wedstrijden van niet aansprekende tegenstanders, dus ophouwe met azijnzeike en ast dat niet kenst, lekker tuus blieve.
Ben ik volledig met je eens. Vorig jaar mochten/konden we (bijna) geen moment dromen van een plek die ook maar in de buurt was van de koppositie. Iedere speler heeft af en toe zijn mindere wedstrijden. Nu zit er tenminste passie en strijd in, was vorig seizoen wel anders. Helaas zijn er ook mensen die nooit tevreden zijn en het altijd beter weten
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Yellow Army

Citaat van: okkele op februari 10, 2020, 15:42:22
ik vind ook dat nu we bovenaan staan we andere dingen moeten proberen.
een ander systeem.
teysse en schindler weer terughalen.
muhren een maandje rust geven.
een trainerswissel.



:thumbsup

Eens. Het gaat veel te goed op deze manier, dit ben ik niet gewend. Mijn autistische brein kan dit niet aan.
Area 58

Leovardia

Geen zorgen mênsen; Henk brengt oans terug naar de eredivisie, samen met de rest van de technische staf. Vanavond gaat volendam of dtc wel wat laten liggen. 
Kent skele juh.

PePe

Citaat van: Leovardia op februari 10, 2020, 18:44:02
Geen zorgen mênsen; Henk brengt oans terug naar de eredivisie, samen met de rest van de technische staf. Vanavond gaat volendam of dtc wel wat laten liggen.

We zijn weer uitgelopen, dtc wel 3 punten, Volendam 1 punt, en 020 geen punten.

De Gast

Ik zou toch eens nadenken over 4-4-2. We hebben inmiddels de wereld aan goede middenvelders. Gebruik ze dan maar zou ik zeggen.

Bankzitter

#607
Zelfs al zou ik het met je eens zijn, de TS gaat het gewoon niet doen. Zelfs in degradatienood bleef Henk heel lang aan 4-3-3 vasthouden.
Heel mischien , de laatse wedstrijd tegen J Ajax met een topfitte Hendriks naast Muhren als verrassingseffect. Maar ik denk dat de TS altijd vanuit  de eigen kracht/visie wil voetballen.

Ik zie ook wel dat er niet veel van de vleugels afkomt. Het is niet raar dat het zonder Jacobs en Kallon wat moeizamer verloopt maar dat lost zich ook wel op. Ik maak me daar niet zoveel zorgen om dat het systeem om moet. Breij, McEachern maar ook Korte hebben nog wat tijd nodig en dat zijn allemaal aanvallend ingestelde spelers.

De TS zou wat meer kunnen rouleren op de vleugels, ook daar is keuze genoeg.Verder gewoon zo doorgaan en vertrouwen houden in de goede afloop.

EdsjeSCC

Met het veranderen van 433 naar 442 kan je Muhren ook vermoorden... hij krijgt nu elke wedstrijd een aantal kansen (mede doordat er meer ruimte/dat het minder druk is in het centrum). Daar moet je ook rekening mee houden.
Praktijk voorbeeld; spits van het team waar ik in speel voor de winterstop bij 442 in 11 wedstrijden 1 goal, na de winterstop 433 en in 3 wedstrijden 4 goals.

Naast het feit dat we bovenaan staan lijk het mij niet zo verstandig om nu zoiets te gaan proberen

sunderland

Citaat van: Bankzitter op februari 11, 2020, 07:27:07
Zelfs al zou ik het met je eens zijn, de TS gaat het gewoon niet doen. Zelfs in degradatienood bleef Henk heel lang aan 4-3-3 vasthouden.
Heel mischien , de laatse wedstrijd tegen J Ajax met een topfitte Hendriks naast Muhren als verrassingseffect. Maar ik denk dat de TS altijd vanuit  de eigen kracht/visie wil voetballen.

Ik zie ook wel dat er niet veel van de vleugels afkomt. Het is niet raar dat het zonder Jacobs en Kallon wat moeizamer verloopt maar dat lost zich ook wel op. Ik maak me daar niet zoveel zorgen om dat het systeem om moet. Breij, McEachern maar ook Korte hebben nog wat tijd nodig en dat zijn allemaal aanvallend ingestelde spelers.

De TS zou wat meer kunnen rouleren op de vleugels, ook daar is keuze genoeg.Verder gewoon zo doorgaan en vertrouwen houden in de goede afloop.
vind het ook lullen om het lullen dit. Zou het met Kallon en Jacobs nu beter gaan? Ook met hun had je beetje terugval gekregen. Jacobs had bij nec constant slechte balaannames bijv waardoor de hele tijd de aanvallen haperden.Niet voor niets ging het met Breij beter op dat moment

okkele

wat een onzin-discussie.
alleen maar omdat de buitenspelers geen doelpuntenmakers zijn?
als je je systeem gaat veranderen terwijl je bovenaan staat en het voetbal prima is dan heb je je verstand niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mario

Citaat van: okkele op februari 11, 2020, 11:14:10
wat een onzin-discussie.
alleen maar omdat de buitenspelers geen doelpuntenmakers zijn?
als je je systeem gaat veranderen terwijl je bovenaan staat en het voetbal prima is dan heb je je verstand niet.

Kort en krachtig  _O_ _O_

De Gast

Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2020, 16:51:33
Jammer dat je niet kunt relativeren. We maken een schitterend seizoen mee, prachtige bevlogen trainers, selectie die grotendeels bestaat uit jonge talentvolle voetballers die er voor gaan en wij staan boven aan in de competitie en topscoorderslijst en uitzicht op promotie naar het hoogste niveau.
We winnen nu ook slechtere wedstrijden van niet aansprekende tegenstanders, dus ophouwe met azijnzeike en ast dat niet kenst, lekker tuus blieve.

Mut oek so blieve he. Het niks met ontevredenheid te maken.

Chielvak19

Zojuist het nummer over Henk beluisterd. Erg mooi, zeker een aanrader!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sunderland

Citaat van: okkele op februari 11, 2020, 11:14:10
wat een onzin-discussie.
alleen maar omdat de buitenspelers geen doelpuntenmakers zijn?
als je je systeem gaat veranderen terwijl je bovenaan staat en het voetbal prima is dan heb je je verstand niet.
zo had ik het ook kunnen formuleren. :jupiler