Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: justremco op augustus 04, 2019, 19:28:16
Zonder Mous hadden we echt never nooit de PO gehaald, maar hier doet iedereen alsof de rest van de verdediging ook het beste seizoen uit de carrière gespeeld hebben. En voor de Steenvoorden fanclub is het schijnbaar moeilijk te verkroppen dat hun favoriet nu in een anonieme competitie te bewonderen is  8P
haha we zullen het zien wat onze toppers het gaan doen in de verdediging.
Vrijdag tegen de graafschap.... :y

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 19:05:48
dus Mous heeft het in zijn eentje gedaan zo hoor knap :_schater
Dat bedoel ik niet maar die heeft zoveel goed gemaakt voor het elftal: punten gepakt, fouten van verdedigers hersteld.
Zonder hem hadden we never nooit niet play off gehaald!
En Steenvoorden.......Is voetballend/verdedigend zo matig....
Elke game een gele kaart. Zegt alles.

Noordcambuur

Steenvoorden verdiend in een seizoen meer dan in 3 seizoen bij Cambuur. |:)

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 19:56:44
Steenvoorden verdiend in een seizoen meer dan in 3 seizoen bij Cambuur. |:)
Ja en? Fijn voor hem. Zal een beste kerel zijn, gun het hem.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2019, 19:57:51
Ja en? Fijn voor hem. Zal een beste kerel zijn, gun het hem.
mooi dat nog wel.....  :thumbsup. We zullen zien hoeveel Macdrive er maakt en hoeveel fouten dat hij er dit seizoen maakt. :y

Noordcambuur

Maar elke speler die hier weggaat krijgt een schop na top hoor.  :y.
Ik vergeet nooit meer die reacties van Montero domme loper enz enz enz.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 20:02:25
Maar elke speler die hier weggaat krijgt een schop na top hoor.  :y.
Ik vergeet nooit meer die reacties van Montero domme loper enz enz enz.
must niet zo zielig doen juh. Jullie proberen de nieuwe spelers nu al onderuit te halen en de spelers waar we de lastste 2 seiz waardeloos kut voetbal mee speelden op te rakelen. Jij hebt het steeds maar over zijn kopballen maar volgens mij was ie verdediger en dat was meestal zeer matig met een slappe drive. Poelie geeft dat ook aan maar reageer daar dan eens op?  We kunnen vanaf nu ook naar het heden kijken

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 20:02:25
Maar elke speler die hier weggaat krijgt een schop na top hoor.  :y.
Ik vergeet nooit meer die reacties van Montero domme loper enz enz enz.
Je hoeft niet iedere forum ganger over 1 kam te scheren!
Ik geef hem niet een schop na.
Vond Steenvoorden een zeer beperkte voetballer/verdediger.
(Ook toen hij nog scc speler was).
Sorry, is mijn mening.
Fijne avond

Lore

#503
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2019, 20:32:46
must niet zo zielig doen juh. Jullie proberen de nieuwe spelers nu al onderuit te halen en de spelers waar we de lastste 2 seiz waardeloos kut voetbal mee speelden op te rakelen. Jij hebt het steeds maar over zijn kopballen maar volgens mij was ie verdediger en dat was meestal zeer matig met een slappe drive. Poelie geeft dat ook aan maar reageer daar dan eens op?  We kunnen vanaf nu ook naar het heden kijken

Dat lijkt mij in ieder geval een uistekend plan. Ik ben wel wat geschrokken van de laatste oefenwedstrijden. Wij geven wel wat kansen weg. Ik ben er alleen zelf nog niet uit of dit echt aan de verdediging ligt of dat dit probleem grotendeels opgelost is met een nieuwe 6.

Wat denk jij?

Collingwood

Citaat van: Lore op augustus 04, 2019, 21:10:26
Dat lijkt mij in ieder geval een uistekend plan. Ik ben wel wat geschrokken van de laatste oefenwedstrijden. Wij geven wel wat kansen weg. Ik ben er alleen zelf nog niet uit of dit echt aan de verdediging ligt of dat dit probleem grotendeels opgelost is met een nieuwe 6.

Wat denk jij?

Vond het in ieder geval opvallend dat Henk in het interview met OF leek te suggereren dat het vrijdag meer aan niet ingrijpen op het middenveld lag dan aan de verdediging. Overigens herhaalde hij wel weer dat de verdedigers meer op leven en dood moeten verdedigen, dus daar was hij ook weer niet tevreden over.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#505
En daar ging mijn opmerking ook over... er zijn verdedigers met duelkracht weggestuurd en vervolgens mist hij dat bij de nieuwe spelers. Prima als hij andere type verdedigers wilde maar dan nu niet zeuren.

Middenveld was niet in balans, dat klopt wel. Jacobs is prima, maar Hoedemakers niet een echte balafpakker. Ragnar aan de bal leuk, maar ook erg flegmatiek. Het zijn talentvolle voetballers maar kunnen niet met met elkaar zo op het middenveld.

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 04, 2019, 21:10:26
Dat lijkt mij in ieder geval een uistekend plan. Ik ben wel wat geschrokken van de laatste oefenwedstrijden. Wij geven wel wat kansen weg. Ik ben er alleen zelf nog niet uit of dit echt aan de verdediging ligt of dat dit probleem grotendeels opgelost is met een nieuwe 6.

Wat denk jij?
we gaven idd wel wat kansen weg maar dat deden we verl seiz toch ook. Net alsof dat tien niet gebeurde denk ik dan.Wie moest die spits dekken in Doetinchem bij die eerste goal. Ach ik hou er over op en hoop dat we vrijdag winnen

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2019, 22:00:51
En daar ging mijn opmerking ook over... er zijn verdedigers met duelkracht weggestuurd en vervolgens mist hij dat bij de nieuwe spelers. Prima als hij andere type verdedigers wilde maar dan nu niet zeuren.

Middenveld was niet in balans, dat klopt wel. Jacobs is prima, maar Hoedemakers niet een echte balafpakker. Ragnar aan de bal leuk, maar ook erg flegmatiek. Het zijn talentvolle voetballers maar kunnen niet met met elkaar zo op het middenveld.
er is 1 verdediger met duelkracht weggestuurd

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2019, 21:22:12
Vond het in ieder geval opvallend dat Henk in het interview met OF leek te suggereren dat het vrijdag meer aan niet ingrijpen op het middenveld lag dan aan de verdediging. Overigens herhaalde hij wel weer dat de verdedigers meer op leven en dood moeten verdedigen, dus daar was hij ook weer niet tevreden over.

Ik heb ergens ook het idee dat een echte ervaren leider op het middenveld een verbindende factor tussen middenveld en verdediging zou zijn. Die zou kunnen sturen op wanneer aangepakt moet worden en wanneer dat even niet gedaan moet worden. Jammer dat deze zo laat instroomt, want die moet eerst nig de visie van henk en sandor moet doorgronden.


Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2019, 22:00:51
En daar ging mijn opmerking ook over... er zijn verdedigers met duelkracht weggestuurd en vervolgens mist hij dat bij de nieuwe spelers. Prima als hij andere type verdedigers wilde maar dan nu niet zeuren.

Middenveld was niet in balans, dat klopt wel. Jacobs is prima, maar Hoedemakers niet een echte balafpakker. Ragnar aan de bal leuk, maar ook erg flegmatiek. Het zijn talentvolle voetballers maar kunnen niet met met elkaar zo op het middenveld.

Maar dan heb jij het toch alleen over het centrum? Want onze Jappanse vriend had toch ook niet een overdosis duelkracht? En dan is Mac terug gekomen, die lijkt mij dat juist wel te hebben.


speculeter

Twee...Steenvoorden en Mbende.