Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 09:33:15
Dan moeten die nieuwe spelers wel beter zijn poelie...
En het zijn er maar twee eigenlijk want de backs zijn gelijk gebleven.
Centrum is nieuw.
Laat die gasten even aan elkaar wennen,ze spelen net 2 wedstrijden met elkaar samen.. Oordeel maar na 10 wedstrijden...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 09:33:15
Dan moeten die nieuwe spelers wel beter zijn poelie...
En het zijn er maar twee eigenlijk want de backs zijn gelijk gebleven.
Centrum is nieuw.

Minder kan bijna niet. Enne Deelen niet gespeeld he. Onze frivole japanner stond daar. Dat wil zeggen moeten staan maar hij was vaak niet daar waar hij moest zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2019, 09:46:25
Laat die gasten even aan elkaar wennen,ze spelen net 2 wedstrijden met elkaar samen.. Oordeel maar na 10 wedstrijden...

Wij weten dingen  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2019, 01:38:09
jonguh ben het helemaal met jou eens. Was meer een reactie op anderen hier.

:thumbsup  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2019, 09:46:25
Laat die gasten even aan elkaar wennen,ze spelen net 2 wedstrijden met elkaar samen.. Oordeel maar na 10 wedstrijden...

Dat is mijn mening ook altijd. Na 10 wedstrijden kun je een tussenbalans opmaken. Je ziet dat elk jaar weer in elke competitie. In het begin van een competitie heb je soms de meest rare uitslagen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2019, 09:14:57
Wat lopen we nou te janken om die kneuzen die vorig jaar achterin stonden? Ze waren op verdedigend vlak vaak dramatisch. Steendinges kopte er wel eens een balletje in maar hij was ook verantwoordelijk voor net zoveel tegengoals. Schilder is gewoon passe en die backjes waren gewoon veel te licht. Moet ook nog maar zien of Sambissa wel een basisplaats krijgt want die snapt er op de training althans weinig van. Persoonlijk ben ik hardstikke content dat Henk en Sandor afscheid hebben genomen van het spul. Nieuwe start met frisse spelers. Prima!
we zullen het zien......... :)

moodygrunn

Ik zie het wel zitten dit seizoen. Vond v/d Kaap een hele aardige indruk maken tegen Volendam, met name aan de bal. Schouten is wat mij betreft misschien nog eerder een optie voor op 6 dan centraal, door gebrek aan snelheid. Aan de andere kant, Schilder was ook niet snel.  Een aantal spelers kun je op basis van de pot tegen Volendam zo invullen op het wedstrijdformulier: Stevens, v Deelen, Schouten, Sambissa, Ragnar, Muhren en Korte.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Jacobs ook wat mij betreft en normaal gesproken komt Paulissen daarbij.

AL

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2019, 13:24:32
Jacobs ook wat mij betreft en normaal gesproken komt Paulissen daarbij.

Als Henk met 2 snelle buitens gaat/blijft spelen, zou dit wel eens kunnen betekenen dat onze 2 beste spelers op de bank belanden.
Ik bedoel dan Paulissen en Maulun.

Zelf zou ik die 2 als eersten op het formulier zetten.

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2019, 09:14:57
Wat lopen we nou te janken om die kneuzen die vorig jaar achterin stonden? Ze waren op verdedigend vlak vaak dramatisch. Steendinges kopte er wel eens een balletje in maar hij was ook verantwoordelijk voor net zoveel tegengoals. Schilder is gewoon passe en die backjes waren gewoon veel te licht. Moet ook nog maar zien of Sambissa wel een basisplaats krijgt want die snapt er op de training althans weinig van. Persoonlijk ben ik hardstikke content dat Henk en Sandor afscheid hebben genomen van het spul. Nieuwe start met frisse spelers. Prima!

Pff wat voor seizoen heb jij gezien vorig jaar.. De verdediging was de linie die ons nog enigszins op de been hielden met dat zeer zwakke middenveld en kansloze aanval. Met Schilder op de midden werd dat wat beter maar ik snap echt niks van jouw zienswijze.

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2019, 15:28:27
maar ik snap echt niks van jouw zienswijze.

Daar kan jij niks aan doen  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Zuid1991

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2019, 15:28:27
Pff wat voor seizoen heb jij gezien vorig jaar.. De verdediging was de linie die ons nog enigszins op de been hielden met dat zeer zwakke middenveld en kansloze aanval. Met Schilder op de midden werd dat wat beter maar ik snap echt niks van jouw zienswijze.
De verdediging die ons op de been hield was: Mous.
En verder was het drama.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2019, 17:28:09
De verdediging die ons op de been hield was: Mous.
En verder was het drama.
dus Mous heeft het in zijn eentje gedaan zo hoor knap :_schater

justremco

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 19:05:48
dus Mous heeft het in zijn eentje gedaan zo hoor knap :_schater

Zonder Mous hadden we echt never nooit de PO gehaald, maar hier doet iedereen alsof de rest van de verdediging ook het beste seizoen uit de carrière gespeeld hebben. En voor de Steenvoorden fanclub is het schijnbaar moeilijk te verkroppen dat hun favoriet nu in een anonieme competitie te bewonderen is  8P

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.