Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2019, 16:34:09
Ik denk dat Mac 100% fit wel degelijk een verbetering voor ons is, Schouten t.o.v. Schilder moet ik nog zien. Maar natuurlijk schrijf ik hem niet na wat oefenwedstrijdjes al af.
nee dat moeten we nog maar zien maar hier net doen alsof het verl seiz zo goed was .... we zijn 10e geƫindigd. Sai wou weg en Schouten verdiend de helft van schilder. Schilder op 6 was idd prima. Was maar 4 weds omdat meneertje dat eerst nooit wou

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 03, 2019, 16:46:30
Zolang ie niet gaat afvallen noem ik hem Big Macintosh.
haha hij moet ook ff een ander broekje bestellen XXXL :y

De Gast

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 17:17:21
wat een domme reactie. Zegt genoeg.

Bankzitter heeft gewoon gelijk.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 03, 2019, 20:45:53
Bankzitter heeft gewoon gelijk.
ja vind ik ook. Ons achterhoede was fantastisch en belachelijk dat de nieuwe jongens er gister niet gelijk stonden.

PePe

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 21:59:00
ja vind ik ook. On s achterhoede was fantastisch en belachelijk dat de nieuwe jongens er gister niet gelijk stonden.

Schouten vind ik wel klein!!

zeewolde

Citaat van: PePe op augustus 03, 2019, 22:00:35
Schouten vind ik wel klein!!
ik vind issa kallon klein

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2019, 22:06:19
ik vind issa kallon klein

heb pinkeltje nog nooit horen zeuren.......

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 21:59:00
ja vind ik ook. Ons achterhoede was fantastisch en belachelijk dat de nieuwe jongens er gister niet gelijk stonden.

En daarom is het dus riskant om zo'n beetje je gehele linie te vernieuwen. De 1 zal wel boven komen drijven en de ander niet. Het zal mij benieuwen of het zo'n vooruitgang is, maar de toekomst zal het leren...
Area 58

Chipke

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 11:41:01
wat zeur je nou. Was die Sai nu zo geweldig. In uitweds steeds goals over zijn kant. Steenvoorden was opbouwend meestal dramatisch. Schilder kon niet met ruimte in zijn rug. Je zegt het zelf ander spelsysteem. Deze jongens moeten ook eerst even de tijd krijgen en kijken tenminste of ze een oplossing kunnen vinden ipv lever hem maar in. Steenvoorden maakte veel goals dat was top maar maakte achterin meer fouten.

Ja precies. Het was omdat we Mous op goal hadden staan vorig seizoen, maar man man man wat werden we vaak met de rug tegen de muur gezet. Wermeskerken, Steenvoorden en Schilder lieten het te vaak afweten. Met deze nieuwe speelstijl loop je nou eenmaal wel eens in het mes, vooral in het begin. Spelers moeten hieraan wennen en natuurlijk is vier goals tegen teveel, maar deze verdediging kan alleen maar beter worden. Eerste uur niks weggegeven. Uiteraard moet er wat bij, omdat je nu gelijk goed wil beginnen en niet wil wachten tot deze achterhoede op zijn sterkst is. 

Collingwood

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2019, 17:20:17
nee dat moeten we nog maar zien maar hier net doen alsof het verl seiz zo goed was .... we zijn 10e geƫindigd. Sai wou weg en Schouten verdiend de helft van schilder. Schilder op 6 was idd prima. Was maar 4 weds omdat meneertje dat eerst nooit wou

Als je even goed leest zie je dat ik dat helemaal niet doe. Laten we voor het gemak even zeggen dat Schilder vorig seizoen als centrale verdediger een 4 scoorde. Dan was dat dus slecht. Maar dit wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat Schouten het beter gaat doen: dat moet ik nog zien. Dat is het enige wat ik zeg, de rest haal jij er allemaal bij.

En voor de zekerheid, nogmaals: ik ga dit echt niet concluderen op basis van wat oefenwedstrijden en geef Schouten heus ruim de kans om zichzelf te bewijzen, waarbij ik ook nog hoop dat ik helemaal mis zit met mijn twijfels.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2019, 23:59:52
Als je even goed leest zie je dat ik dat helemaal niet doe. Laten we voor het gemak even zeggen dat Schilder vorig seizoen als centrale verdediger een 4 scoorde. Dan was dat dus slecht. Maar dit wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat Schouten het beter gaat doen: dat moet ik nog zien. Dat is het enige wat ik zeg, de rest haal jij er allemaal bij.

En voor de zekerheid, nogmaals: ik ga dit echt niet concluderen op basis van wat oefenwedstrijden en geef Schouten heus ruim de kans om zichzelf te bewijzen, waarbij ik ook nog hoop dat ik helemaal mis zit met mijn twijfels.
jonguh ben het helemaal met jou eens. Was meer een reactie op anderen hier.

sunderland

Citaat van: Chipke op augustus 03, 2019, 23:39:52
Ja precies. Het was omdat we Mous op goal hadden staan vorig seizoen, maar man man man wat werden we vaak met de rug tegen de muur gezet. Wermeskerken, Steenvoorden en Schilder lieten het te vaak afweten. Met deze nieuwe speelstijl loop je nou eenmaal wel eens in het mes, vooral in het begin. Spelers moeten hieraan wennen en natuurlijk is vier goals tegen teveel, maar deze verdediging kan alleen maar beter worden. Eerste uur niks weggegeven. Uiteraard moet er wat bij, omdat je nu gelijk goed wil beginnen en niet wil wachten tot deze achterhoede op zijn sterkst is.
amen

Noordcambuur

Citaat van: Chipke op augustus 03, 2019, 23:39:52
Ja precies. Het was omdat we Mous op goal hadden staan vorig seizoen, maar man man man wat werden we vaak met de rug tegen de muur gezet. Wermeskerken, Steenvoorden en Schilder lieten het te vaak afweten. Met deze nieuwe speelstijl loop je nou eenmaal wel eens in het mes, vooral in het begin. Spelers moeten hieraan wennen en natuurlijk is vier goals tegen teveel, maar deze verdediging kan alleen maar beter worden. Eerste uur niks weggegeven. Uiteraard moet er wat bij, omdat je nu gelijk goed wil beginnen en niet wil wachten tot deze achterhoede op zijn sterkst is.
we zullen het zien kerel de eerste 5 wedstrijden :y

poelie-lwd

Wat lopen we nou te janken om die kneuzen die vorig jaar achterin stonden? Ze waren op verdedigend vlak vaak dramatisch. Steendinges kopte er wel eens een balletje in maar hij was ook verantwoordelijk voor net zoveel tegengoals. Schilder is gewoon passe en die backjes waren gewoon veel te licht. Moet ook nog maar zien of Sambissa wel een basisplaats krijgt want die snapt er op de training althans weinig van. Persoonlijk ben ik hardstikke content dat Henk en Sandor afscheid hebben genomen van het spul. Nieuwe start met frisse spelers. Prima!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Dan moeten die nieuwe spelers wel beter zijn poelie...
En het zijn er maar twee eigenlijk want de backs zijn gelijk gebleven.
Centrum is nieuw.