Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2019, 23:20:32
Sandor gaat mee, zegt Henk. Ik geloof nooit dat Sandor nog assistent wil zijn in het amateurvoetbal. Geen optie dus lijkt mij.

Ik vrees nog steeds!

Voor de ING of de Camperspecialist waar die al aanbiedingen van heeft ?  :_schater
PEC staat voor onzekerheid wat betreft eventuele degradatie , die willen nog wachten. Henk wil wel zekerheid, dat heeft ie bij ons. Contract voor 3 jaar ligt klaar denk ik zo  |:)

EdsjeSCC

We durven niet te vroeg meer te juichen door de afgelopen seizoenen.
Als je de bronnen een beetje mag geloven moet het goed komen en man wat zou dat geweldig zijn! En de tijd geven dan potver

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op maart 16, 2019, 23:48:22
Voor de ING of de Camperspecialist waar die al aanbiedingen van heeft ?  :_schater
PEC staat voor onzekerheid wat betreft eventuele degradatie , die willen nog wachten. Henk wil wel zekerheid, dat heeft ie bij ons. Contract voor 3 jaar ligt klaar denk ik zo  |:)

Help het je hopen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

herr kunkel


Holwerd voor Cambuur

Als ik het me goed herinner heb jij het wel vaker bij het rechte eind gehad. Dan ben ik weer wat meer gerust :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

herr kunkel

Thanks! Idd bron zeer dichtbij :scc

Holwerd voor Cambuur

 :proost Ik dop er nog één!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...

AL

Zou mij niets verbazen.

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 07:13:29
Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...
Henk is een makkelijke prater.

sccJoop

Tekent gewoon hier komende week

Shar

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 21:31:05
Meerdere opties...
Cambuur...Zwolle...
Verder?


Zou Emmen ook een optie voor hem kunnen zijn (bv als assistent ofzo bv)??? Toen Emmen promoveerde gaf Henk de Jong aan dat hij zou blij was omdat zijn maatje daar trainer is.

Bernardo

Lijkt me niet. Heeft al aangegeven dat Sandor weer met hemeegaat.

Shar

Dan zal dat inderdaad geen optie zijn. Thnx.

AliBombali

#299
Citaat van: sccJoop op maart 17, 2019, 08:25:33
Tekent gewoon hier komende week

Dit lijkt me haast het enige mogelijke scenario; Henk heeft zelf al aangegeven met ons in gesprek te gaan en wil zo snel mogelijk een nieuwe club, onze trainer gaat na dit seizoen weg, Buijs zit goed in Groningen, Olde Riekerink heeft nog een doorlopend contract (en DKV niet de middelen om af te kopen), investeerders geven een signaal af.. enige 'bedreiging' lijkt me haast zwolle.. maar dit kan haast niet mis gaan, toch? Zou er niet al een mondeling gentlemens agreement zijn tussen gerald, henk en sandor?

Ik ben benieuwd, zou wel weer een dikke boost kunnen geven aan ons clubje.. kunnen de beleidsmakers bezig met een duidelijk meerjarenplan en voetballen we snel weer eredivisie! Dan is het ook aan ons om het seizoen waardig af te sluiten ennog een mooie, sfeervolle playoff tegemoet te gaan!