Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Is al lang beklonken. Footballs coming home!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

carlo de leeuw

De heren worden in Leeuwarden e.o. misschien als de verlossers gezien, maar ik vraag me af of de andere clubs, die genoemd worden, ook zo over het duo H&S denken of dat ze het misschien "slechts" 1e divisie trainer(s) vinden.
Ben in elk benieuwd.

denistel

verlossers? er mut wat gebeuren en we mutte leuk en fris voetbal gaan
spelen dan komen de punten van zelf wel..hele uitstraling van de club
zal anders moeten worden.

speculeter

Henk mag wel een paar spelers meenemen.
Zitten een paar leuke spelers bij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

wint in het blauw geel mooi van DKV
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 20:02:21
Henk mag wel een paar spelers meenemen.
Zitten een paar leuke spelers bij.

Die staan vast te popelen

Vlampiep

De superboeren delen onder aanvoering van Henk en Sandor die vervelende DKVers een vernietigende knock-out uit.
Wij drie punten en DKV gedeclasseerd in eigen huis, mijn weekend kan niet meer kapot.
En nu hopelijk snel het bericht dat Henk en Sandor terug keren bij oans klupke.

Bernardo

Nu maar hopen dat dkv de trainer er vanavond niet uit gooit :_schater

sunderland

Wat kut ! Hoop dat Henk zijn woord heeft gegeven

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op maart 16, 2019, 20:24:23
Die staan vast te popelen

Voor een goed salaris en een basisplaats zijn spelers wel over te halen, zie Mous, Hendriks en Jansen.
Plus dat sommige spelers een goede band met de Jong hebben en graag met hem werken.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2019, 20:51:10
Voor een goed salaris en een basisplaats zijn spelers wel over te halen, zie Mous, Hendriks en Jansen.
Plus dat sommige spelers een goede band met de Jong hebben en graag met hem werken.

Van een basisplaats in de eredivisie naar een middenmoter in de keuken divisie. Ja man. Ze willen allemaal dolgraag op ons plasticveld gaan spelen

EdsjeSCC

Plus Mous kwam van Oss......
Jansen speelde niet bij een keukenteam.
Hendriks 2e klasse schoot er nooit 1 in.

Is toch geen vergelijk

speculeter

Denk dat er genoeg voetballers met de mens Henk de Jong mee willen.
We zullen het zien

sunderland

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 21:20:14
Denk dat er genoeg voetballers met de mens Henk de Jong mee willen.
We zullen het zien
tuurlijk juh.Weer dat negatieve. Het gaat om de poen!!! En als het gelijk is komen ze hier.

Lukkie

In een interview zojuist met Foxsports waarbij de verslaggever aangeeft dat Henk bij Cambuur gaat tekenen zegt Henk het volgende: "Er zijn deze week meerdere opties binnengekomen bij hem en dat er komende week verschillende gesprekken zullen volgen. Gaat hem niet om geld, maar om het gevoel wat hij er bij heeft. Hij hakt dan ook komende week de knoop door." Hoop dat het echt Cambuur gaat worden ben er nog niet gerust op.