Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Er is een sponsormeeting geweest. Die unaniem achter de keus van Henk staan. En dan ook bereid zijn extra geld te investeren qua selectie.

denistel

Citaat van: Tukker op maart 16, 2019, 10:22:32
Ik help het je hopen dat HdJ en SvdH naar Cambuur komen. Dan gaat hier ook de vlag uit.

hang em maar op ju |:)

denistel

Citaat van: sk13 op maart 16, 2019, 10:33:30
Er is een sponsormeeting geweest. Die unaniem achter de keus van Henk staan. En dan ook bereid zijn extra geld te investeren qua selectie.

denk dat er heel wat staat te gebeuren de komende maanden.

speculeter

Alleen maar mooi toch.
Positieve flow daar zitten we op te wachten toch.

denistel

 _O_
Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 11:57:33
Alleen maar mooi toch.
Positieve flow daar zitten we op te wachten toch.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 11:57:33
Alleen maar mooi toch.
Positieve flow daar zitten we op te wachten toch.

Idd, ik ben wel weer eens toe aan een beetje positiviteit.
Area 58

De Gast

Gevoelsmatig komt dit allemaal met Henk wat te vroeg. Die kan nog veel meer uit zn carriere halen dan nu al een stap terug te doen. Over een jaar of twee het nieuwe stadion in met Henk en Sandor wat mij betreft.

Drumfather SCC

Citaat van: De Gast op maart 16, 2019, 14:39:53
Gevoelsmatig komt dit allemaal met Henk wat te vroeg. Die kan nog veel meer uit zn carriere halen dan nu al een stap terug te doen. Over een jaar of twee het nieuwe stadion in met Henk en Sandor wat mij betreft.

Eens! Ik zal het nu ook toejuichen hoor maar ik had liever eerst een tussenpaus gehad (Mocht Henk komen)
Vindt het ook niet slim om alles nu zo groot uit te meten in de media
Iedereen leest mee, Ook DKV en 'Olle

Niks geleerd van het verleden?
Pas juichen als het binnen is en hoe meer binnenkamers dat gaat hoe beter

Lore

Citaat van: sk13 op maart 16, 2019, 10:33:30
Er is een sponsormeeting geweest. Die unaniem achter de keus van Henk staan. En dan ook bereid zijn extra geld te investeren qua selectie.

Dat zou heel goed nieuws zijn!

Een uurtje rijden zou voor Henk betekenen dat er maar een paar keuzes zijn. DKV kan ik mij echt niet voorstellen. Henk gaf aan na het weekend te willen praten en dan snel te willen beslissen. Hij heeft het altijd over respect en het zou zwaar respectloos zijn om met een club te praten waarvan de trainer een doorlopend contract heeft.

Feitelijk blijven alleen Zwolle en Cambuur over, maar ik lees in de media niets over Henk en Zwolle. Lijkt mij in ieder geval verstandig dat er wel snel duidelijkheid komt. Bijna alle contracten lopen af. Hierdoor komt er erg veel salarisbudget vrij. Ik heb dan graag dat er wel even een trainer met Booij mee kijkt.

hobbes

Citaat van: Lore op maart 16, 2019, 15:28:03
Dat zou heel goed nieuws zijn!

Een uurtje rijden zou voor Henk betekenen dat er maar een paar keuzes zijn. DKV kan ik mij echt niet voorstellen. Henk gaf aan na het weekend te willen praten en dan snel te willen beslissen. Hij heeft het altijd over respect en het zou zwaar respectloos zijn om met een club te praten waarvan de trainer een doorlopend contract heeft.

Feitelijk blijven alleen Zwolle en Cambuur over, maar ik lees in de media niets over Henk en Zwolle. Lijkt mij in ieder geval verstandig dat er wel snel duidelijkheid komt. Bijna alle contracten lopen af. Hierdoor komt er erg veel salarisbudget vrij. Ik heb dan graag dat er wel even een trainer met Booij mee kijkt.

En Groningen natuurlijk

Lore

Citaat van: hobbes op maart 16, 2019, 15:38:58
En Groningen natuurlijk

Zeker, maar die hebben ook een doorlopend contact van de trainer

speculeter

Ook Groningen zit met Buijs wel goed als trainer
Die moeten alleen een nieuwe assistent

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op maart 16, 2019, 15:18:22
Eens! Ik zal het nu ook toejuichen hoor maar ik had liever eerst een tussenpaus gehad (Mocht Henk komen)
Vindt het ook niet slim om alles nu zo groot uit te meten in de media
Iedereen leest mee, Ook DKV en 'Olle

Niks geleerd van het verleden?
Pas juichen als het binnen is en hoe meer binnenkamers dat gaat hoe beter
en als dan ergens anders een contract had wat dan. Wat een kletspraat hier steeds, lullen om het lullen.Je hebt toch hopelijk wel door dat de club gigantisch in verval is.Juist nu moet het gebeuren. Je promoveert dan ook niet zomaar even in het nieuwe stadion als er clubs met budgetten van 19.5 milj bij zijn

Lore

Citaat van: sunderland op maart 16, 2019, 16:22:27
en als dan ergens anders een contract had wat dan. Wat een kletspraat hier steeds, lullen om het lullen.Je hebt toch hopelijk wel door dat de club gigantisch in verval is.Juist nu moet het gebeuren. Je promoveert dan ook niet zomaar even in het nieuwe stadion als er clubs met budgetten van 19.5 milj bij zijn

Zeker. Wij zouden nu in een positieve vind moeten komen richting het nieuwe stadion. Daardoor moeten er meer sponsors in stappen en moeten wij beter selecties samen gesteld kunnen worden. Daarom zouden Henk en Sandor nu een fantastische stap zijn.

sunderland

Citaat van: Lore op maart 16, 2019, 16:53:31
Zeker. Wij zouden nu in een positieve vind moeten komen richting het nieuwe stadion. Daardoor moeten er meer sponsors in stappen en moeten wij beter selecties samen gesteld kunnen worden. Daarom zouden Henk en Sandor nu een fantastische stap zijn.
jep en gaat ook gebeuren.Zijn ook sponsors die dan nu al extra willen investeren. Anders zeker niet.Het zal de hele club een boost geven. Men weet ook dat we op zeker 1500 seiz krt minder verkopen als het zo doorgaat.