Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Naastismis op maart 11, 2019, 21:28:48
Ik lees hier Zwolle, maar waarom zou hij daar heen gaan?? Doetichem is niet veel verder.......
Minimaal een uur verder rijden
Henk, held, bedankt

Collingwood

Nou, volgens de routeplanner is Drachten-Zwolle zo'n 50 minuten en Henk zei dat hij naar Doetinchem 2,5 uur onderweg is.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Luwadden is toch veul dichterbij voor Henk.

poelie-lwd

Henk zei letterlijk dat hij terug ging naar het noorden. Als ik het over het noorden heb dan denk ik aan Friesland/Groningen maar niet aan Zwolle eo. Voor wat het waard is...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

#139
Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2019, 21:50:31
Henk zei letterlijk dat hij terug ging naar het noorden. Als ik het over het noorden heb dan denk ik aan Friesland/Groningen maar niet aan Zwolle eo. Voor wat het waard is...

Zit wat in, denk ik nu ook!
Groningen heeft een trainer. (gaat daar nu bovendien goed)
DKV?

Aanvulling Soccer news:

Michael Reiziger werd gedropt als kandidaat om Stam op te volgen bij de eredivisionist uit Overijssel. De oud-international is op dit moment nog trainer van Jong Ajax, dat zich vorig seizoen tot kampioen kroonde in de Keuken Kampioen Divisie. Dit seizoen staat zijn elftal negende.

Niet alleen de naam van Reiziger valt in deze podcast. Een terugkeer van Art Langeler valt eveneens als optie. Hij was al hoofdtrainer totdat hij aan de slag ging bij PSV (hoofd jeugdopleiding) en de KNVB (onder meer bondscoach van Jong Oranje).

Joop

Het maakt mij niets uit welke naam hier volgend jaar trainer is. Ik wil dat er een trainer komt die de spelers beter maakt en dat er niet naar naam of gedrag gekeken wordt. Happel zat als een zoutzak op de bank, Simeone staat als een dwaas langs de lijn, toch zijn beide uiterst succesvol. Er moet een trainer komen die ervoor zorgt dat er 6 uur per dag getraind wordt in twee blokken van drie uur. Oefenen, oefenen en oefenen dan stijgt het nivo vanzelf. Zoek spelers die in zichzelf willen investeren en laat ze meedelen in een transfer opbrengst. Vrije trappen rond de 16. Is makkelijk op te oefenen en scheelt je zo een paar punten per jaar. 100 % concentratie in die anderhalf uur op vrijdagavond. Achter elke bal moet een logische intentie zitten. Altijd minimaal twee afspeelmogelijkheden voor de man met de bal. Etcetera etcetera. Gewoon een kwestie van tijd insteken. Zoek een trainer die hier vorm aan kan geven en bepaal als club je onderscheidende visie eens duidelijk. Doe meer dan de concurrentie en je zult sterker zijn. Zo simpel kan het wezen en is het ook.

sunderland

6 uur per dag :_schater ook op donderdag. Denk dat het dan fc spierscheuring word. Maar snap jou punt.

Joop

Ja hoeft niet altijd intensief te zijn maar met name op techniek trainen. Je bent prof, het is je vak. Jij en ik werken ook 8 uur per dag. Zorg dat je verbeterd als voetballer. Jezelf, je club en je supporters doe je er een groot plezier mee. Alleen degene die wat extras doen zullen verder komen, de rest blijft steken in middelmaat. Zoek een trainer die daar 100% voor gaat en je speelt zonder makkelijk top eerste divisie. Voor de club betekent dit dat de marktwaarde van je spelers verhoogd wordt. Het lijkt zo logisch en eenvoudig, maar bij Cambuur zijn er drie directeuren en tig trainers maar het lijkt wel of iedereen voor zichzelf aan het overleven is.

V-man

De beste remedie tegen een kutsfeer is winnen. Je steunt je team niet komende vrijdag om om Henk de Jong te gaan roepen. Laten we nou net afgelopen week weer es gewonnen hebben en ook nog daar waar wij kennelijk nog nooit gewonnen hadden. Op naar de overwinning komende Vrijdag. Hoop echt dat Hake het hem flikt met dit "camping team" (hail koopal)

PePe

#144

De Gast

Citaat van: V-man op maart 11, 2019, 22:47:30
De beste remedie tegen een kutsfeer is winnen. Je steunt je team niet komende vrijdag om om Henk de Jong te gaan roepen. Laten we nou net afgelopen week weer es gewonnen hebben en ook nog daar waar wij kennelijk nog nooit gewonnen hadden. Op naar de overwinning komende Vrijdag. Hoop echt dat Hake het hem flikt met dit "camping team" (hail koopal)

Wat voor spandoek had Noord ook alweer na het 'opstappen' van De Jong 3 jaar geleden? Kan dat niet weer eens van stal worden gehaald samen met de nu al legendarische FoekOff? Is dan ook voor iedereen duidelijk wat de supporters willen.

Noordcambuur

Zullen we eerst maar ff afwachten wat er allemaal gebeurd rond Henk zijn vrouw en daarna zal Henk wel een beslissing nemen wat hij gaat doen.

KernvanCambuur

Citaat van: De Gast op maart 12, 2019, 07:28:09
Wat voor spandoek had Noord ook alweer na het 'opstappen' van De Jong 3 jaar geleden? Kan dat niet weer eens van stal worden gehaald samen met de nu al legendarische FoekOff? Is dan ook voor iedereen duidelijk wat de supporters willen.


okkele

zou totaalrespectloos zijn in dit geval.
"in een ander elftal we trust" is realistischer.
hake doet het met vd beemt,schindler,steenvoorden,conraad en toppers mous en jansen.
superhenkie had anriuskevicius , vd streek , byrne , monteiro ....noem maar op.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op maart 12, 2019, 11:41:05
zou totaalrespectloos zijn in dit geval.
"in een ander elftal we trust" is realistischer.
hake doet het met vd beemt,schindler,steenvoorden,conraad en toppers mous en jansen.
superhenkie had anriuskevicius , vd streek , byrne , monteiro ....noem maar op.
andere spelers wel in de ere toen.
Ik denk niet dat Henk het team aangepast had tegen top oss om een 0-0 over de streep te trekken in een thuiswedstrijd....

Ik zie volgend jaar het liefst Henk de Jong voor de ploeg, en mocht dat niet lukken dan een aanvallend ingestelde trainer die respect heeft voor het publiek om ze vermaak te bieden.