Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Daar denken ze in Madrid anders over...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Joop

In Madrid zijn ze volkomen in paniek. Van paniek beslissingen wordt niemand beter. Ik zie liever een kundige jonge en ambitieuze duitse trainer komen. Dan waait er een frisse wind door de club en kun je al het oude zeer langzaam vergeten.

denistel

Citaat van: Joop op maart 11, 2019, 17:46:51
Met het zingen van henkie de jong schiet je niets op. Zorgt alleen maar voor een meer negatieve sfeer en brengt je niet dichter bij de play offs. Daarnaast ben ik niet erg enthousiast over en terugkeer. Vaak wordt het nooit meer zoals het was en valt een terugkeer vaak toch tegen. Das war einnal

gaat ook om het totaal plaatje he er is totaal geen sfeer meer binnen de club
en dat zal moeten veranderen

Bernardo

Citaat van: denistel op maart 11, 2019, 17:56:09
gaat ook om het totaal plaatje he er is totaal geen sfeer meer binnen de club
en dat zal moeten veranderen

En daar hebben we Henk voor nodig, niet alleen voor de supporters maar ook voor de uitstraling naar buiten en sponsoren! Helemaal in richting van het nieuwe stadion. Prima moment om weer in te stappen.

Keira

En de spelers gaan dan beter spelen dan dat ze nu doen??

justremco

Citaat van: Keira op maart 11, 2019, 18:44:50
En de spelers gaan dan beter spelen dan dat ze nu doen??

De kans lijkt me vrij groot dat we volgend seizoen een betere/minder slechte selectie zullen hebben als Henk en Sandor terugkomen....

Holwerd voor Cambuur

Als ze niet terug komen ook, hoop ik :P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Citaat van: Joop op maart 11, 2019, 17:53:54
In Madrid zijn ze volkomen in paniek. Van paniek beslissingen wordt niemand beter. Ik zie liever een kundige jonge en ambitieuze duitse trainer komen. Dan waait er een frisse wind door de club en kun je al het oude zeer langzaam vergeten.

Waarom per se een Duitser?
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Citaat van: moodygrunn op maart 11, 2019, 19:37:00
Waarom per se een Duitser?
Dan kan Schindler hier ook mooi blijven...daarom denk ik.

michello

Henk is de man die de sfeer kan omdraaien en heel belangrijk kan zijn voor de langere termijn. Zou mooi zijn als we weer eens een trainer voor 3 seizoenen of langer hebben en  daarbij als hij een stuk zekerheid wil dan zit hij bij ons goed op zijn plaats want ik denk niet dat Henk zomaar de laan wordt uitgestuurd. Die kans is elders toch groter.

Ik zie geen enkele reden waarom we Henk niet zouden moeten halen. De juiste man voor het juiste moment. 


sunderland

Citaat van: Keira op maart 11, 2019, 18:44:50
En de spelers gaan dan beter spelen dan dat ze nu doen??
jazeker!!

sunderland

Skriemer mut ze in de gaten houe. Remember Dwight

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 11, 2019, 20:08:04
Skriemer mut ze in de gaten houe. Remember Dwight

Beste zou zijn dat ze nog een paar winnen ( :R ) zodat ze die kerel die er nu zit niet zullen ontslaan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Joop

Duitsers leven voor hun sport en hebben een winnaars mentaliteit. Die willen investeren om beter te worden. Dat is wat we node missen. Voor de rest gewoon een gevoelskwestie

Naastismis

Ik lees hier Zwolle, maar waarom zou hij daar heen gaan?? Doetichem is niet veel verder.......