Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Henk veel sterkte in deze lastige tijd. Je gezin staat op 1. Dat gaat altijd voor. Neem je tijd!! Ook al zou je er even uitgaan omdat je er meer voor je thuis moet zijn. Er is daarna altijd een club die je met open armen ontvangt.

Agy

#61
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2019, 19:28:43
Wat mij dan weer het meest tegenstaat is het zo de wind waait waait mn hoedje gepraat hier op dit forum.
Ben nog steeds niet vergeten dat er heel veel waren die Henk de laan uit wilden sturen in het laatste eredivisie seizoen.

Zal wel aan mij liggen maar weet niet waar je dit weghaalt. Natuurlijk waren er een paar (zoals altijd) maar het merendeel was er goed ziek van dat Henk, al dan niet gedwongen, de handdoek wierp.

sunderland

Hoeven ook niet schijnheilig te doen. In Groniningen liet zijn ploeg Henk compleet in de steek.En het bestuur( Vd slegt) helemaal door ons spits te verkopen

Agy

#63
Het bestuur heeft hem zeker laten vallen door eerst Sandor weg te sturen en daarna Ogbeche te verkopen. Was toen net als nu grotendeels een waardeloos elftal zonder balans. De berusting was er onder de supporters al lang dat we vroeg of laat zouden degraderen gezien we qua begroting reeds 2 seizoenen boven onze stand leefden. Zoals ik al schreef er waren natuurlijk anderen maar de meeste mensen hier, op social media en in het stadion vonden het zwaar klote.

PePe

We binne de afgelopen tied dur niet sterker op wudden!! (slap sootsje is ut nou)
Laat Henk en Sandor mar bouwe an un nieuw elftal.

el haj

Vergeten we niet dat Ogbeche een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract had - en bovendien dik zes ton kon verdienen in Tilburg? Wij waren (en zijn) niet in staat een 31-jarige spits die bovendien relatief blessuregevoelig is een dik (3-jarig) contract aan te bieden.

Bankzitter

Als er belangstelling is voor spelers en er ook nog een gelimiteerde som in het contract staat, dan moet je een lijstje met vervangers klaar hebben liggen. Dat was er niet bij Ogbeche en niet bij Reijnen en het gebrek aan goede vervangers werd ons fataal.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 08, 2019, 20:27:45
Als er belangstelling is voor spelers en er ook nog een gelimiteerde som in het contract staat, dan moet je een lijstje met vervangers klaar hebben liggen. Dat was er niet bij Ogbeche en niet bij Reijnen en het gebrek aan goede vervangers werd ons fataal.
vd slegt

sunderland

Citaat van: el haj op maart 08, 2019, 19:00:51
Vergeten we niet dat Ogbeche een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract had - en bovendien dik zes ton kon verdienen in Tilburg? Wij waren (en zijn) niet in staat een 31-jarige spits die bovendien relatief blessuregevoelig is een dik (3-jarig) contract aan te bieden.
wie wist die gelimiteerde afkoopsom.Niemand ook maar, nergens ooit te lezen geweest totdat ie weg was. Ik denk dat daar nog steeds een vies spelletje is gespeeld. Vergeet ook niet meer dat er hier toen iemand melde dat zijn familie uit Tilburg zei dat Cambuur gelijk zou degraderen. Stond in 1 van de eerste reacties hier toen op Vd slegt

Destroyer

Ype is geen voorzitter meer
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

#70
Citaat van: Bankzitter op maart 08, 2019, 20:27:45
Als er belangstelling is voor spelers en er ook nog een gelimiteerde som in het contract staat, dan moet je een lijstje met vervangers klaar hebben liggen. Dat was er niet bij Ogbeche en niet bij Reijnen en het gebrek aan goede vervangers werd ons fataal.

Reijnen is volgens mij wel goed vervangen en Kevin van Veen kwam voor Ogbeche. Alleen hebben wij het talent doorgaans de verkeerde personen in huis te halen. Bij Vegt is alle ellende begonnen die Keizer haalde welke niet met Van Veen kon omgaan. En die lijn hebben we in de KKD gewoon doorgezet.

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2019, 19:28:43
Wat Henk betreft, betere ombudsman voor je club kun je niet halen.
Het is ook een zeer kundig trainer en in combinatie met Sandor die ooit zelf hier hoofdtrainer gaat worden....
Wat wens je dan nog meer, we zouden weer aanvallend gaan voetballen in ieder geval.
Maar ook Henk is geen wonderdokter natuurlijk, met deze ploeg ben je gewoon niet goed genoeg voor de top.
Playoffs zou nog kunnen.
Wat mij dan weer het meest tegenstaat is het zo de wind waait waait mn hoedje gepraat hier op dit forum.
Ben nog steeds niet vergeten dat er heel veel waren die Henk de laan uit wilden sturen in het laatste eredivisie seizoen.
Stel Henk kiest voor ons en verliest een stuk of wat wedstrijden, hoe gaat het hier dan?
Zelfde verhaal weer? Of nu wel steun en tijd geven?
In ieder geval wens ik Henk en zn vrouw heel veel sterkte en liefs toe.
Altijd welkom bij ons mooie geel blauw.

dan zal sandor wel zijn papiertje moeten halen en dat zie ik niet snel gebeuren hoor.
verder heeft ie ook neven activiteiten en daarom denk ik dat ie mooi assistent blijft.

SCC-J

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2019, 19:28:43
Wat Henk betreft, betere ombudsman voor je club kun je niet halen.
Het is ook een zeer kundig trainer en in combinatie met Sandor die ooit zelf hier hoofdtrainer gaat worden....
Wat wens je dan nog meer, we zouden weer aanvallend gaan voetballen in ieder geval.
Maar ook Henk is geen wonderdokter natuurlijk, met deze ploeg ben je gewoon niet goed genoeg voor de top.
Playoffs zou nog kunnen.
Wat mij dan weer het meest tegenstaat is het zo de wind waait waait mn hoedje gepraat hier op dit forum.
Ben nog steeds niet vergeten dat er heel veel waren die Henk de laan uit wilden sturen in het laatste eredivisie seizoen.
Stel Henk kiest voor ons en verliest een stuk of wat wedstrijden, hoe gaat het hier dan?
Zelfde verhaal weer? Of nu wel steun en tijd geven?
In ieder geval wens ik Henk en zn vrouw heel veel sterkte en liefs toe.
Altijd welkom bij ons mooie geel blauw.

ombudsman??  :_schater

Bernardo

Citaat van: De Gast op maart 09, 2019, 13:05:47
Reijnen is volgens mij wel goed vervangen en Kevin van Veen kwam voor Ogbeche. Alleen hebben wij het talent doorgaans de verkeerde personen in huis te halen. Bij Vegt is alle ellende begonnen die Keizer haalde welke niet met Van Veen kon omgaan. En die lijn hebben we in de KKD gewoon doorgezet.

Reijnen goed vervangen? Dammers werd als zijn vervanger gehaald toch

Bankzitter

Mac Intoss zou z'n kans krijgen maar die was langdurig geblesseerd, net als Pereira. Dus toen werd het Anderson en Dammers.
Met uitzondering van Byrne alleen maar missers aangetrokken dat seizoen.

Citaat van: SCC-J op maart 09, 2019, 22:44:11
ombudsman??  :_schater

Ambassadeur waarschijnlijk.