Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

Sneu voor Henk dat hij een keuze moet maken door deze situatie. Als we hem een beetje kennen dan gaat hij altijd voor zijn gevoel. Dan vermoed ik dat hij niet gaat bijtekenen en toch voor z'n gezin kiest.  Of er dan wel of niet wat met ons speelt zou dan later een gevolg kunnen zijn van de keuze van Henk.

Hij leest blijkbaar ook mee dus sterkte en neem een wijs besluit  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2019, 11:43:54
Tuurlijk niet, Henk geeft niks om geld...gaat de ene fantastische club inruilen voor de volgende fantastische club..
Klopt!

sunderland

Hoop toch echt dat Henk hierheen komt.Hij is de enige die het hier weer op de rails krijgt!!!

Collingwood

Hoe dan ook vervelend voor Henk en zijn vrouw, sterkte daarmee.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Hopen dat het snel beter gaat, sneu dat je door zoiets een keuze moet maken.

Hopenlijk een terugkeer in Leeuwarden, en Sandor die dan af en toe invalt indien Henk tijd en ruimte nodig heeft.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veteraan

Ja alle goeds ! En we stoppen met speculeren !

DayDreamer

#52
Het overgrote deel van de supporters kotst Foeke uit, er is geen draagvlak om deze man de komende zomer een nieuwe selectie te laten samen stellen, dat gaat echt de verkeerde kant op dan. TS contracten lopen af, inclusief overgrote deel van de spelers, alles wat afloopt niet verlengen en Foeke eruit. Ik hoop echt dat de directie de noodzaak ziet van niet nog zo'n seizoen, dan ben je echt terug bij af, komende zomer is het moment om te bouwen aan een nieuwe selectie met het oog op het nieuwe stadion.

Henk en Sandor proberen te polsen lijkt met het minste wat je kunt doen, die 2 zijn nog steeds mateloos populair onder de supporters.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 14:13:05
Puur een gevoel, maar het zou me ook niet verbazen als Foeke hoe dan ook met Hake wil verlengen om te bewijzen dat hij het toch wel goed heeft gezien. Nu ben ik helemaal niet per se tegen het aanblijven van Hake, maar als er een kans is Henk de Jong met Sandor terug te halen dan moet je dat met beide handen aangrijpen wat mij betreft.

_O_

Vlampiep

Natuurlijk hoop ik ook dat Henk en Sandor terug komen.
Maar de reden die hij aangeeft niet verder te kunnen bij de Graafschap is iets waar wij respectvol mee om moeten
gaan en ophouden met speculeren.
Wat voor besluit Henk ook neemt, hij doet dit voor zijn gezin en is niet ingegeven door geld.



speculeter

Heeft niks met Henk te maken toch?

Delfzijl/Cambuur

Wat Henk betreft, betere ombudsman voor je club kun je niet halen.
Het is ook een zeer kundig trainer en in combinatie met Sandor die ooit zelf hier hoofdtrainer gaat worden....
Wat wens je dan nog meer, we zouden weer aanvallend gaan voetballen in ieder geval.
Maar ook Henk is geen wonderdokter natuurlijk, met deze ploeg ben je gewoon niet goed genoeg voor de top.
Playoffs zou nog kunnen.
Wat mij dan weer het meest tegenstaat is het zo de wind waait waait mn hoedje gepraat hier op dit forum.
Ben nog steeds niet vergeten dat er heel veel waren die Henk de laan uit wilden sturen in het laatste eredivisie seizoen.
Stel Henk kiest voor ons en verliest een stuk of wat wedstrijden, hoe gaat het hier dan?
Zelfde verhaal weer? Of nu wel steun en tijd geven?
In ieder geval wens ik Henk en zn vrouw heel veel sterkte en liefs toe.
Altijd welkom bij ons mooie geel blauw.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op maart 07, 2019, 18:54:20
Heeft niks met Henk te maken toch?
Henk heeft een verleden bij dkv. :_schater
Maar wel heeeeel goed nieuws toch wat daar gebeurd :thumbsup